Фінансові новини
- |
- 17.11.24
- |
- 11:19
- |
- RSS
- |
- мапа сайту
Авторизация
Ціни прискорили зниження і впритул наблизились до 40 грн/л | 03.05 |
Протягом усього тижня ціни в Європі падали, придушивши собою останні надії імпортерів щось заробити. Наступні хороші новини надійшли із заходу, де постачання ресурсу через розблокований кордон збільшилось учетверо.
Захід країни очікує навалу дизелю | 29.04 |
Ринок продовжує потерпати від профіциту дизельного пального, що, як з'ясувалося, є частиною загальноєвропейської проблематики. Це особливо відчувається на дунайських базисах, де ціни продовжують стрімко знижуватися.
Міцний перелив: зростаючий попит від аграріїв не змінив ситуації на ринку ДП | 22.04 |
Минулого тижня зниження європейських котирувань і профіцит дизельного пального на ринку продовжували тиснути на вартість ресурсу. Аграрії більш активно закуповували ресурс, але цього було мало, щоб вивести ринок з профіцитності.
Ослаблення дизельного ринку стає проблемою для нафти — Bloomberg | 19.04 |
Глобальний ринок дизельного пального погіршується, що є тривожним економічним сигналом і підґрунтям для роздумів для нафтових трейдерів.
Гуртовий ринок пального продовжує працювати на холостих обертах | 22.03 |
Цього тижня основними драйверами цін на дизельне пальне були європейські котирування при зростаючому валютному курсі й значна кількість пропозицій на тлі незначного попиту.
Крок назад, два вперед: гуртові ціни на пальне поступово зростають | 19.02 |
За тиждень гуртові партії дизпального додали близько 1 грн/л, бензинів - 0,75 грн/л. Упевненіше здорожчання гальмується наявними запасами, а також традиційними таємницями ціноутворення в окремих трейдерів.
Дрібногуртові ціни на пальне потроху зростають, відчуваючи тиск зовнішнього ринку | 05.02 |
Але через низький попит і достатню кількість пропозицій ціни не повною мірою реагують на зовнішні стимули, подекуди залишаючись нижчими за собівартість нових партій імпортного ресурсу.
Протягом січня на більшості АЗК країни вартість пального зменшувалась | 01.02 |
Цьому сприяли закупівельні ціни на пальне і низький попит. «Мертвий» сезон спонукав мережі боротися за кожного покупця, що вони і робили, знижуючи ціну.
Наторгувалися: ринок пального засинає | 15.12.23 |
Тиждень, що минув, пройшов напрочуд спокійно. Ціни на дизпальне повільно падали разом зі снігом, а ціни на бензин замерзли разом з кригою. Остаточно стабілізувало цю зимову картину часткове розблокування польського кордону. Схоже, ринок впевнено йде на зимові канікули.
Ланцюжок постачання пального цьогоріч не зазнав суттєвих змін – Сергій Куюн | 06.12.23 |
Структуру постачань світлих нафтопродуктів, яку було створено після початку повномасштабного вторгнення рф в Україну, не зазнала значних змін 2023 року.
ОГЛЯД: ОПЕК+ знижує видобуток нафти на 2,2 млн б/д на I кв | 01.12.23 |
Несподіваною новиною минулої зустрічі ОПЕК+ став вступ Бразилії до альянсу з 2024 року. Країна традиційно асоціюється з футболом, але ще однією її важливою відмінністю є те, що вона стала одним з найбільших незалежних виробників нафти.
Мінус 1,5-2 грн/л: ціни на пальне мають потенціал до зниження | 21.11.23 |
Паливний ринок зумів перегрупуватися і знайти 10% від загального обсягу імпорту бензинів і дизпального, які постачалися через польський кордон, тож у найближчі тиждень-два слід чекати здешевшання продукту на 1,5-2 грн/л.
Пальне дешевшає попри проблеми з постачанням | 13.11.23 |
Оптові ціни зберігали нисхідний тренд попри проблеми з логістикою, що зберігаються. Основний внесок у це робить зниження європейських котирувань і достатні обсягами ресурсу на ринку. Основним «годувальником» країни дизпальним залишається південь.
Оптовий ринок палива: місцями – хмарно | 30.10.23 |
Черги на кордонах продовжують стояти й навіть зростають. Проте ринок адаптується, залучаючи додатковий парк і все більше поглядаючи на залізницю. Минулого тижня почали спостерігатися перші ознаки нормалізації ситуації.
1-25 жовтня обсяги розмитнення вагонів з дизелем зросли на 33%, а імпорт у бензовозах скоротився на 12% | 27.10.23 |
З огляду на коментарі зарубіжних трейдерів, у листопаді залізничного ресурсу в Україну надходитиме ще більше. Але динаміка постачань значною мірою залежатиме від можливостей польських перевізників та «Укрзалізниці».
ТЕГИ
ТОП-НОВИНИ
ПІДПИСКА НА НОВИНИ
Для підписки на розсилку новин введіть Вашу поштову адресу :