Фінансові новини
- |
- 18.04.25
- |
- 02:31
- |
-
RSS
- |
- мапа сайту
Авторизация
Гурт дизпального: імпорт падає, профіцит зберігається | 27.05.24 |
Гуртові ціни змінили тренд: після зростання останнім часом знову почали
просідати. У двобої двох чинників - зовнішніх котирувань і валютного
курсу - поки що перемагає перший. Попереднім залишається ресурсне
наповнення, продукту більш ніж достатньо.
Роздрібні ціни на дизель падають | 13.05.24 |
Маркетмейкери знизили ціну на дизпальне на 1-2,5 грн/л, що надало
відповідного стимулу середній і нижній ланкам ринку. Найімовірніше, це
тільки початок. У роздумах поки перебуває бензин, націнка на який не
така надвелика, як на дизель.
Ціни прискорили зниження і впритул наблизились до 40 грн/л | 03.05.24 |
Протягом усього тижня ціни в Європі падали, придушивши собою останні надії імпортерів щось заробити. Наступні хороші новини надійшли із заходу, де постачання ресурсу через розблокований кордон збільшилось учетверо.
Захід країни очікує навалу дизелю | 29.04.24 |
Ринок продовжує потерпати від профіциту дизельного пального, що, як
з'ясувалося, є частиною загальноєвропейської проблематики. Це особливо
відчувається на дунайських базисах, де ціни продовжують стрімко
знижуватися.
Міцний перелив: зростаючий попит від аграріїв не змінив ситуації на ринку ДП | 22.04.24 |
Минулого тижня зниження європейських котирувань і профіцит дизельного пального на ринку продовжували тиснути на вартість ресурсу. Аграрії більш активно закуповували ресурс, але цього було мало, щоб вивести ринок з профіцитності.
Ослаблення дизельного ринку стає проблемою для нафти — Bloomberg | 19.04.24 |
Глобальний ринок дизельного пального погіршується, що є тривожним
економічним сигналом і підґрунтям для роздумів для нафтових трейдерів.
Гуртовий ринок пального продовжує працювати на холостих обертах | 22.03.24 |
Цього тижня основними драйверами цін на дизельне пальне були європейські
котирування при зростаючому валютному курсі й значна кількість
пропозицій на тлі незначного попиту.
Крок назад, два вперед: гуртові ціни на пальне поступово зростають | 19.02.24 |
За тиждень гуртові партії дизпального додали близько 1 грн/л, бензинів -
0,75 грн/л. Упевненіше здорожчання гальмується наявними запасами, а
також традиційними таємницями ціноутворення в окремих трейдерів.
Дрібногуртові ціни на пальне потроху зростають, відчуваючи тиск зовнішнього ринку | 05.02.24 |
Але через низький попит і достатню кількість пропозицій ціни не повною
мірою реагують на зовнішні стимули, подекуди залишаючись нижчими за
собівартість нових партій імпортного ресурсу.
Протягом січня на більшості АЗК країни вартість пального зменшувалась | 01.02.24 |
Цьому сприяли закупівельні ціни на пальне і низький попит. «Мертвий»
сезон спонукав мережі боротися за кожного покупця, що вони і робили,
знижуючи ціну.
Наторгувалися: ринок пального засинає | 15.12.23 |
Тиждень, що минув, пройшов напрочуд спокійно. Ціни на дизпальне повільно
падали разом зі снігом, а ціни на бензин замерзли разом з кригою.
Остаточно стабілізувало цю зимову картину часткове розблокування
польського кордону. Схоже, ринок впевнено йде на зимові канікули.
Ланцюжок постачання пального цьогоріч не зазнав суттєвих змін – Сергій Куюн | 06.12.23 |
Структуру постачань світлих нафтопродуктів, яку було створено після
початку повномасштабного вторгнення рф в Україну, не зазнала значних
змін 2023 року.
ОГЛЯД: ОПЕК+ знижує видобуток нафти на 2,2 млн б/д на I кв | 01.12.23 |
Несподіваною новиною минулої зустрічі ОПЕК+ став вступ Бразилії до
альянсу з 2024 року. Країна традиційно асоціюється з футболом, але ще
однією її важливою відмінністю є те, що вона стала одним з найбільших
незалежних виробників нафти.
Мінус 1,5-2 грн/л: ціни на пальне мають потенціал до зниження | 21.11.23 |
Паливний ринок зумів перегрупуватися і знайти 10% від загального
обсягу імпорту бензинів і дизпального, які постачалися через польський
кордон, тож у найближчі тиждень-два слід чекати здешевшання продукту на
1,5-2 грн/л.
Пальне дешевшає попри проблеми з постачанням | 13.11.23 |
Оптові ціни зберігали нисхідний тренд попри проблеми з логістикою, що
зберігаються. Основний внесок у це робить зниження європейських
котирувань і достатні обсягами ресурсу на ринку. Основним
«годувальником» країни дизпальним залишається південь.
ТЕГИ
ТОП-НОВИНИ
ПІДПИСКА НА НОВИНИ
Для підписки на розсилку новин введіть Вашу поштову адресу :