Авторизация

Ім'я користувача:

Пароль:

Новини

Топ-новини

Фінансові новини

Фінанси

Банки та банківські технології

Страхування

Новини економіки

Економіка

ПЕК (газ та електроенергія)

Нафта, бензин, автогаз

Агропромисловий комплекс

Право

Міжнародні новини

Україна

Політика

Бізнес

Бізнес

Новини IT

Транспорт

Аналітика

Фінанси

Економіка

ПЕК (газ та електроенергія)

Нафта, бензин, автогаз

Агропромисловий ринок

Політика

Міжнародна аналітика

Бізнес

Прес-релізи

Новини компаній

Корирування

Курс НБУ

Курс валют

Курс долара

Курс євро

Курс британського фунта

Курс швейцарського франка

Курс канадського долара

Міжбанк

Веб-майстру

Інформери

Інформер курсів НБУ

Інформер курс обміну валют

Інформер міжбанківські курси

Графіки

Графік курсів валют НБУ

Графік курс обміну валют

Графік міжбанківській курс

Експорт новин

Інформація про BIN.ua

Про сайт BIN.ua

Реклама на сайті

Контакти

Підписка на новини

Гурт дизпального: імпорт падає, профіцит зберігається

Гурт дизпального: імпорт падає, профіцит зберігається

 

Гуртові ціни змінили тренд: після зростання останнім часом знову почали просідати. У двобої двох чинників - зовнішніх котирувань і валютного курсу - поки що перемагає перший. Попереднім залишається ресурсне наповнення, продукту більш ніж достатньо.

Отже, з 20 по 23 травня європейські котирування присіли в середньому на $19/т, або 0,75 грн/л.

У протиході працював валютний курс: Нацбанк послабив курс долара на 0,49 грн/$, до 39,92 грн/$, євро - на 0,56 грн/€, до 43,31 грн/€. На міжбанку між тим долар завалився за психологічну позначку 40 грн/л.

Гурт дизпального: імпорт падає, профіцит зберігається

 

Як ці два чинники позначилися на цінах? Згідно з даними моніторингу Консалтингової групи «А-95», середня ціна на дизель знизилася на 0,24 грн/л, до 43,51 грн/л. Вочевидь вплив котирувань був сильнішим.

Південь продовжує задавати тон. Тут вартість пального становила 40,5-41,2 грн/л, що в середньому на 0,55-0,65 грн/л нижче, ніж тижнем раніше. «Азарес» і «Арстак» були найдешевшими, але, зі слів трейдерів, під кінець тижня «підсохли». Святе місце трохи нетипово для себе зайняла ОККО - 40,5-40,6 грн/л.

На заході ціни на дизпальне зменшилися з 42,15-45,5 грн/л до 41,79-44 грн/л.

Гурт дизпального: імпорт падає, профіцит зберігається

 

«Різниці у темпах продажів на заході й півдні не відчувається», - розповів один із трейдерів.

Щодо наповненості, то імпорт дизпального знижується п'ятий тиждень поспіль, хоча це не приносить бажаного результату у вигляді зростання маржинальності.

Гурт дизпального: імпорт падає, профіцит зберігається

 

Генеральний директор «УНТК» Олексій Дронніков каже, що ситуація покращилася, та коли надходить одночасно багато ресурсу, то продажі різко падають.

«Але опція «продажів у мінус» нікуди не поділась. Загальний профіцит зберігається», - вважає він.

«Реалії сьогодення: профіцитний ринок при не споживанні, яке не зростає. При формуванні закупок фактор форс-мажору відкидати не треба, але й робити ставку на нього теж не варто, - зазначив засновник «Мартін Трейду» Володимир Порайко. - Трейдери повинні відійти від підрахунку прибутковості по року, коли працюєш 9 місяців у «нуль» чи в «мінус», розраховуючи на дефіцит і можливість заробітку екстрамаржі. У перспективі, якщо не врахувати нових «апетитів» ринку і не вийти на помісячну маржинальність, то закінчити рік хоча б із мінімальним заробітком не вдасться».

Звідки дрівцята

За Польщею, Грецією і Румунією зберігається лідерство у постачанні дизельного пального. Та якщо у квітні основні обсяги пального надходили з Греції, цього місяця переважають постачання з Польщі, кордони якої відкриті з 22 квітня. Середньодобовий імпорт ресурсу з Польщі становить 4,08 тис. т (на 8% менше, ніж у квітні), коли з Греції - 3,95 тис. т (- 22%).

Постачання з Румунії теж знизилося з 4,46 тис. т минулого місяця до 3,77 тис. т цього.

Водночас відвантаження з Литви зберігають висхідну динаміку: імпорт зріс на 26% порівняно з квітнем і становить 1,95 тис. т на добу. Це найбільший показник із початку 2024 року.

Гурт дизпального: імпорт падає, профіцит зберігається

 

На наступний тиждень Orlen Lietuva збільшила ціни на $12/т, до $798-816/т залежно від базисів. Водночас вартість ресурсу в українських компаній зросла в середньому на 1 грн/л, до 39,75-40,40 грн/л.

Перелив ринку продовжує зумовлювати негативні результати гуртовиків. Якщо у травні загальна тенденція постачання мала нисхідну динаміку, то в червні висока ймовірність того, що імпортери знову завезуть велику кількість пального. Нагадаємо, що на 1 липня заплановано підвищення акцизів, що зазвичай супроводжується формуванням запасів заздалегідь. Але поки що законопроєкт у Раді, та чи буде його ухвалено, ще невідомо.

За матеріалами: EnKorr
 

ТЕГИ

Курс НБУ на завтра
 
за
курс
uah
%
USD
1
41,2796
 0,0350
0,08
EUR
1
43,6532
 0,1855
0,43

Курс обміну валют на 15.11.24, 10:46
  куп. uah % прод. uah %
USD 40,9788  0,08 0,20 41,6023  0,08 0,18
EUR 43,3808  0,23 0,53 44,1500  0,26 0,58

Міжбанківський ринок на 15.11.24, 11:33
  куп. uah % прод. uah %
USD 41,2625  0,01 0,02 41,3000  0,01 0,02
EUR -  - - -  - -

ТОП-НОВИНИ

ПІДПИСКА НА НОВИНИ

 

Бізнес