Авторизация

Ім'я користувача:

Пароль:

Новини

Топ-новини

Фінансові новини

Фінанси

Банки та банківські технології

Страхування

Новини економіки

Економіка

ПЕК (газ та електроенергія)

Нафта, бензин, автогаз

Агропромисловий комплекс

Право

Міжнародні новини

Україна

Політика

Бізнес

Бізнес

Новини IT

Транспорт

Аналітика

Фінанси

Економіка

ПЕК (газ та електроенергія)

Нафта, бензин, автогаз

Агропромисловий ринок

Політика

Міжнародна аналітика

Бізнес

Прес-релізи

Новини компаній

Корирування

Курс НБУ

Курс валют

Курс долара

Курс євро

Курс британського фунта

Курс швейцарського франка

Курс канадського долара

Міжбанк

Веб-майстру

Інформери

Інформер курсів НБУ

Інформер курс обміну валют

Інформер міжбанківські курси

Графіки

Графік курсів валют НБУ

Графік курс обміну валют

Графік міжбанківській курс

Експорт новин

Інформація про BIN.ua

Про сайт BIN.ua

Реклама на сайті

Контакти

Підписка на новини

Російським авіакомпаніям дозволять літати на 60-річних літаках через відсутність нових

 

Російські авіакомпанії домоглися дозволу продовжувати польоти на випущених у 1970-х літаках "Ан-26" через відсутність у країні нових лайнерів аналогічного типу як російського, так і зарубіжного виробництва. Так, сертифікаційні роботи щодо продовження призначеного терміну служби "Ан-26" усіх модифікацій до 60 років замовив підвідомчий Росавіації "ДержНДІ цивільної авіації".

Про це свідчать дані порталу державних закупівель РФ, передає The Moscow Times.

За планом робіт, спроєктовані ще в 1950-х турбогвинтові літаки "Ан" після нової сертифікації отримають дозвіл на додаткові 6 тис. льотних годин, а гранична кількість годин польоту до капремонту буде збільшена до 26 тис.

Загалом у російських авіакомпаній в експлуатації знаходиться близько 100 "Ан-26" та "Ан-24", які літають у Сибіру та на Крайній Півночі. Середній вік цих машин досяг 50 років, і значну частину літаків за правилами ще торік треба було списати.

Російська влада планувала оперативно замінити літаки-"пенсіонери" новими - 68-місним "Іл-114-300" та 44-місною "Ладогою", проте терміни їхнього випуску неодноразово зривалися.

Амбітна програма розвитку російського авіапрому, яку запустили 2023 року, вимагала вже 2025 року випустити 15 "Ладог", а до 2027 року довести виробництво до 65 одиниць. Насправді авіазаводи не випустили жодної машини, а терміни випуску перших перенесли на 2027 рік.

Виробництво "Іл-114-300" мало розпочатися минулого року з двох одиниць, але його перенесли на 2025 рік, як і сертифікацію нової моделі.

Загалом план випуску нових літаків, які мають замінити недоступні через санкції Boeing та Airbus, було урізано в 1,5 раза через проблеми авіазаводів, яким доводиться з технологічного нуля відроджувати виробництво.

Якщо від початку планувалося, що до 2030 року не менше 80% лайнерів у російському парку перевізників будуть виробництва РФ, то на початку 2025 року ціль знизили до 50%. Причому початок масштабного авіавиробництва, яке розраховували запустити ще минулого року, було відкладено на 2027-2028 роки, а вихід російського авіапрому на повну потужність - на 2030 рік.

Наразі лише 19% лайнерів у російських авіакомпаній - виробництва РФ. Згідно з затвердженим у січні планом уряду Росії, у 2026 році заплановано лише незначне зростання виробництва літаків зі збільшенням частки у парку на 1 процентний пункт, до 20%. 2027 року російських лайнерів має стати 25%, у 2028 - 30%, і лише у 2029-2030 роках обсяги випуску мають різко зрости, а частка російських літаків у перевізників - дістатися планових 50%.

Раніше стало відомо, що проєктувальники російського регіонального літака "Байкал", який мав замінити радянський "Кукурузник" Ан-2, припустилися низки "драматичних помилок", через що машину "фактично потрібно збирати заново".

У січні цього року повідомлялося, що Росія викупила в іноземних власників більше половини літаків для польотів за кордон.

Наприкінці минулого року повідомлялося, що російський авіапром з початку розв'язаної Росією повномасштабної війни проти України зміг виробити лише 7 придатних для цивільної авіації літаків SuperJet 100, тоді як у планах до 2025 року було заплановано 108 лайнерів.

Як повідомлялося, наприкінці листопада російська державна "Об'єднана авіабудівна корпорація" звільнила одразу двох директорів найбільших авіаційних заводів, задіяних у програмі будівництва літаків, які б мали замінити іноземні авіалайнери в умовах санкцій. Зокрема, своїх посад позбулися гендиректор ПАТ "Яковлєв" (займається виробництвом лайнерів Sukhoi Superjet) та директор АТ "Туполєв".

Відтак, в уряді РФ вирішили радикально урізати програму розвитку авіапрому.

Тим часом російські авіакомпанії почали втрачати літаки західних виробників унаслідок дії санкцій, які обмежили поставки в країну нових лайнерів і заборонили обслуговування наявних.

Наприкінці червня з офіційного сайту Росавіації зникли дані про кількість літаків у парку російських авіакомпаній.

За матеріалами: БізнесЦензор
Ключові теги: Росія
 

ТЕГИ

Курс НБУ на завтра
 
за
курс
uah
%
USD
1
42,0567
 0,1271
0,30
EUR
1
48,9961
 0,2303
0,47

Курс обміну валют на 05.12.25, 10:00
  куп. uah % прод. uah %
USD 41,8958  0,01 0,03 42,4442  0,01 0,02
EUR 48,8600  0,00 0,00 49,5377  0,03 0,07

Міжбанківський ринок на 05.12.25, 17:00
  куп. uah % прод. uah %
USD 41,9800  0,18 0,42 42,0200  0,17 0,41
EUR 48,9150  0,30 0,60 48,9500  0,29 0,59

ТОП-НОВИНИ

ПІДПИСКА НА НОВИНИ

 

Бізнес