Авторизация

Ім'я користувача:

Пароль:

Новини

Топ-новини

Фінансові новини

Фінанси

Банки та банківські технології

Страхування

Новини економіки

Економіка

ПЕК (газ та електроенергія)

Нафта, бензин, автогаз

Агропромисловий комплекс

Право

Міжнародні новини

Україна

Політика

Бізнес

Бізнес

Новини IT

Транспорт

Аналітика

Фінанси

Економіка

ПЕК (газ та електроенергія)

Нафта, бензин, автогаз

Агропромисловий ринок

Політика

Міжнародна аналітика

Бізнес

Прес-релізи

Новини компаній

Корирування

Курс НБУ

Курс валют

Курс долара

Курс євро

Курс британського фунта

Курс швейцарського франка

Курс канадського долара

Міжбанк

Веб-майстру

Інформери

Інформер курсів НБУ

Інформер курс обміну валют

Інформер міжбанківські курси

Графіки

Графік курсів валют НБУ

Графік курс обміну валют

Графік міжбанківській курс

Експорт новин

Інформація про BIN.ua

Про сайт BIN.ua

Реклама на сайті

Контакти

Підписка на новини

Японські бренди автомобілів швидко втрачають традиційні ринки

13:27 27.11.2024 |

Транспорт

 

Китайські автовиробники почали швидко випереджати колись неперевершених японських конкурентів. Бренди, включаючи Toyota, Honda, Nissan, Mitsubishi та інші, втрачають свої позиції на ринку з загрозливою швидкістю, пише Bloomberg.

З 2019 до 2024 рік японські компанії зазнали найбільших втрат ринкової частки в таких країнах, як Китай, Сінгапур, Таїланд, Малайзія та Індонезія, де вони традиційно домінували.

Головна причина - потужна конкуренція з боку китайських виробників, які активно розвиваються та пропонують сучасні технології.

Основна проблема японських брендів - повільний перехід до повністю електричних автомобілів, тоді як китайські компанії лідирують у цій галузі.

У Північній Америці, де популярні гібридні автомобілі, японські виробники все ще тримаються, але на глобальному рівні їхня частка у світовому виробництві автомобілів значно знизилася - з більш ніж 20% у кінці 90-х до 11% сьогодні.

За цей же період Китай збільшив частку з 1,4% до 38,4%.

Успіх Китаю базується на кількох ключових факторах, серед яких - фокус на електромобілях і перевага в акумуляторних технологіях, яка дозволяє місцевим виробникам пропонувати конкурентні ціни.

Китайські компанії активно виходять на нові ринки, особливо в Південно-Східній Азії, на Близькому Сході та в Африці. Наприклад, BYD всього за кілька місяців після виходу на ринок Індонезії стала шостим за величиною брендом у країні.

Китайські електромобілі оснащені передовим програмним забезпеченням та "розумними" функціями, що робить їх привабливими для споживачів.

За матеріалами: ЛIГАБiзнесIнформ
 

ТЕГИ

Курс НБУ на завтра
 
за
курс
uah
%
USD
1
41,6972
 0,0511
0,12
EUR
1
43,8238
 0,0996
0,23

Курс обміну валют на сьогодні, 09:20
  куп. uah % прод. uah %
USD 41,2613  0,01 0,02 41,9433  0,05 0,13
EUR 43,5467  0,08 0,19 44,2753  0,11 0,25

Міжбанківський ринок на сьогодні, 11:33
  куп. uah % прод. uah %
USD 41,7050  0,05 0,13 41,7200  0,05 0,11
EUR -  - - -  - -

ТОП-НОВИНИ

ПІДПИСКА НА НОВИНИ

 

Бізнес