Авторизация

Ім'я користувача:

Пароль:

Новини

Топ-новини

Фінансові новини

Фінанси

Банки та банківські технології

Страхування

Новини економіки

Економіка

ПЕК (газ та електроенергія)

Нафта, бензин, автогаз

Агропромисловий комплекс

Право

Міжнародні новини

Україна

Політика

Бізнес

Бізнес

Новини IT

Транспорт

Аналітика

Фінанси

Економіка

ПЕК (газ та електроенергія)

Нафта, бензин, автогаз

Агропромисловий ринок

Політика

Міжнародна аналітика

Бізнес

Прес-релізи

Новини компаній

Корирування

Курс НБУ

Курс валют

Курс долара

Курс євро

Курс британського фунта

Курс швейцарського франка

Курс канадського долара

Міжбанк

Веб-майстру

Інформери

Інформер курсів НБУ

Інформер курс обміну валют

Інформер міжбанківські курси

Графіки

Графік курсів валют НБУ

Графік курс обміну валют

Графік міжбанківській курс

Експорт новин

Інформація про BIN.ua

Про сайт BIN.ua

Реклама на сайті

Контакти

Підписка на новини

Польща розблокувала важливий маршрут постачання китайських товарів до Європи

 

Польща частково відкрила кордон із Білоруссю в ніч на 25 вересня. Про це повідомило агентство PAP.

Кордон було закрито у ніч на 12 вересня через російсько-білоруські військові навчання "Захід 2025", які відбувалися 12-16 вересня.

Опівночі 25 вересня прикордонний рух з Білоруссю було частково відновлено. Зокрема, знову працюють два автомобільні переходи Тересполь - Брест та Кукурики - Козловичі (з митницею в Корощині), а також три залізничні переходи для вантажних перевезень: Кузниця Білостоцька - Гродно, Семянівка - Свіслоч та Тересполь - Брест. Чотири автомобільні пункти пропуску залишаються закритими.

Як повідомив PAP речник Палати фіскального адміністрування в Любліні Міхал Деруш, прикордонні переходи відкрилися, як і планувалося, опівночі.

"Рух відбувається безперебійно та спокійно", - розповів він.

Financial Times зазначає, що китайські експортери використовують залізничний перехід Тересполь-Брест для доставки товарів у Європу.

Представник Yuefeng International Logistics перед повторним відкриттям переходу поскаржився, що багато клієнтів, які зазвичай надають перевагу залізниці, обрали морські перевезення. За його словами, залізничні перевезення з Китаю до Європи займають близько 30 днів, в той час як морські - приблизно 40-50.

Найбільший логістичний оператор Польщі PKP Cargo також наголошував на наслідках тривалого закриття всіх прикордонних переходів. Заступниця директора з управління, просування та зв'язків з інвесторами компанії Юліта Солтисяк зазначала, що це може негативно вплинути на перевезення вздовж Нового Шовкового шляху - залізничного сполучення для доставки товарів з Китаю, пише PAP.

За матеріалами: ЛIГАБiзнесIнформ
 

ТЕГИ

Курс НБУ на сьогодні
 
за
курс
uah
%
USD
1
42,1838
 0,0196
0,05
EUR
1
49,2264
 0,0004
0,00

Курс обміну валют на вчора, 10:09
  куп. uah % прод. uah %
USD 41,8818  0,12 0,29 42,4339  0,12 0,28
EUR 48,8582  0,03 0,07 49,5029  0,04 0,09

Міжбанківський ринок на вчора, 17:00
  куп. uah % прод. uah %
USD 42,1550  0,04 0,08 42,1950  0,05 0,11
EUR 49,2115  0,07 0,15 49,2415  0,09 0,18

ТОП-НОВИНИ

ПІДПИСКА НА НОВИНИ

 

Бізнес