Авторизация

Ім'я користувача:

Пароль:

Новини

Топ-новини

Фінансові новини

Фінанси

Банки та банківські технології

Страхування

Новини економіки

Економіка

ПЕК (газ та електроенергія)

Нафта, бензин, автогаз

Агропромисловий комплекс

Право

Міжнародні новини

Україна

Політика

Бізнес

Бізнес

Новини IT

Транспорт

Аналітика

Фінанси

Економіка

ПЕК (газ та електроенергія)

Нафта, бензин, автогаз

Агропромисловий ринок

Політика

Міжнародна аналітика

Бізнес

Прес-релізи

Новини компаній

Корирування

Курс НБУ

Курс валют

Курс долара

Курс євро

Курс британського фунта

Курс швейцарського франка

Курс канадського долара

Міжбанк

Веб-майстру

Інформери

Інформер курсів НБУ

Інформер курс обміну валют

Інформер міжбанківські курси

Графіки

Графік курсів валют НБУ

Графік курс обміну валют

Графік міжбанківській курс

Експорт новин

Інформація про BIN.ua

Про сайт BIN.ua

Реклама на сайті

Контакти

Підписка на новини

В Японії роботи замінюють людей на складах через старіння населення

 

В умовах швидкого старіння населення Японія тестує роботизацію логістики, щоб компенсувати дефіцит робочої сили та зберегти швидкість доставки. Про це пише Financial Times.

На складі Amazon у місті Чибі роботи вже перевищують чисельність 2000 співробітників, а складські потужності на 40% вищі, ніж у звичайних об'єктах. Компанія також показала нову машину для автоматичного пакування та систему сортування, яка може збирати кілька товарів в одну посилку.

Проте, як зазначають експерти, виведення роботів на вулицю для доставки все ще залишається складним. Попит на водіїв вантажівок у Японії стрімко падає через старіння населення: за прогнозами Nomura Research Institute, до 2030 року кількість водіїв скоротиться на третину - до 480 000 осіб. Amazon розглядає локалізацію автоматизації, переходячи від великих центрів до менших пунктів доставки ближче до клієнтів, де роботи зможуть брати активнішу участь у пакуванні.

У рамках глобальної стратегії Amazon запускає штучний інтелект DeepFleet, який керує всіма роботами на складах і підвищує їхню швидкість на 10%. Водночас японські логістичні компанії, як-от Nippon Express, впроваджують нові технології обережніше через різноманітність товарів, потреби клієнтів і високу ціну інтеграції. Більшість рішень поки що демонстраційні, і компанії оцінюють їхню економічну вигоду та перспективи.

За оцінками, у 2024 році ринок автоматизації складів у Японії сягнув $1,28 млрд, і очікується, що до 2030 року він зростатиме в середньому більш ніж на 21% щороку. Основні доходи приносить "залізо", тоді як найшвидше розвивається сегмент програмного забезпечення.

Головні перешкоди для швидкого впровадження роботів - висока вартість інтеграції в існуючі склади, складна архітектура будівель (маленькі площі, багаторівневість, нерівне планування), а також повільний розвиток e-commerce, яка в Японії займає менше ніж 10% роздрібного ринку - значно менше, ніж у Європі.

У Японії логістичні компанії готуються до браку працівників і навіть розглядають найм іноземних водіїв вантажівок, адже кількість молоді в країні постійно зменшується. Подібні труднощі через старіння населення відчуває і сфера обслуговування. В японських кафе вже функціонують спеціальні роботи-офіціанти у вигляді котиків.

За матеріалами: Економічна правда
Ключові теги: Японія
 

ТЕГИ

Курс НБУ на сьогодні
 
за
курс
uah
%
USD
1
42,1838
 0,0196
0,05
EUR
1
49,2264
 0,0004
0,00

Курс обміну валют на сьогодні, 10:00
  куп. uah % прод. uah %
USD 41,8958  0,01 0,03 42,4442  0,01 0,02
EUR 48,8600  0,00 0,00 49,5377  0,03 0,07

Міжбанківський ринок на вчора, 17:00
  куп. uah % прод. uah %
USD 42,1550  0,04 0,08 42,1950  0,05 0,11
EUR 49,2115  0,07 0,15 49,2415  0,09 0,18

ТОП-НОВИНИ

ПІДПИСКА НА НОВИНИ

 

Бізнес