Авторизация

Ім'я користувача:

Пароль:

Новини

Топ-новини

Фінансові новини

Фінанси

Банки та банківські технології

Страхування

Новини економіки

Економіка

ПЕК (газ та електроенергія)

Нафта, бензин, автогаз

Агропромисловий комплекс

Право

Міжнародні новини

Україна

Політика

Бізнес

Бізнес

Новини IT

Транспорт

Аналітика

Фінанси

Економіка

ПЕК (газ та електроенергія)

Нафта, бензин, автогаз

Агропромисловий ринок

Політика

Міжнародна аналітика

Бізнес

Прес-релізи

Новини компаній

Корирування

Курс НБУ

Курс валют

Курс долара

Курс євро

Курс британського фунта

Курс швейцарського франка

Курс канадського долара

Міжбанк

Веб-майстру

Інформери

Інформер курсів НБУ

Інформер курс обміну валют

Інформер міжбанківські курси

Графіки

Графік курсів валют НБУ

Графік курс обміну валют

Графік міжбанківській курс

Експорт новин

Інформація про BIN.ua

Про сайт BIN.ua

Реклама на сайті

Контакти

Підписка на новини

У Китаї втричі дешевше: Росія відмовляється від будівництва власних суден-зерновозів через високу вартість

 

Трьом найбільшим експортерам російського зерна потрібно замінити 61 балкер (27 суден класу Handysize місткістю 40 тис. тонн і 34 Supramax місткістю 60 тис. тонн), однак вартість їх будівництва у Росії виявилася у 3-4 рази вищою, ніж у Китаї.

Для прикладу, виготовлення балкера класу Handysize у Росії коштуватиме 12,5-13,9 млрд руб (понад $160 млн), а у Китаї всього 3,5 млрд руб ($44 млн), пише The Moscow Times.

Судно класу Supramax у Росії обійдеться у 14,6-16,5 млрд руб (понад $190 млн), у Китаї - у 4,2 млрд руб ($52 млн).

При цьому, за оцінками експортерів, перевезення російського зерна окупається лише якщо ціна судна не перевищуватиме 5,5 млрд руб при лізинговій ставці під 4-5%.

Ще одним обмежувальним фактором є те, що очікуваний термін будівництва перших декількох суден в Росії оцінюється від 2,5 років і це за умови масштабної модернізації потужностей верфей та додаткового державного фінансування.

В результаті, через ціновий розрив та довгі терміни будівництва "Росагролізинг" та Об'єднана суднобудівна корпорація (ОСК) погодилися розмістити перші 10 замовлень на китайських верфях з терміном будівництва лиш 1-1,5 року. Решту 51 балкер потенційно можуть збирати в Росії з постачанням обладнання іноземною верф'ю через російського посередника, але лише за "ринкової" ціни.

Аналітики вважають, що Росія не здатна конкурувати з Китаєм у серійному великотоннажному суднобудуванні через дефіцит високотехнологічних потужностей і низьку продуктивність.

За матеріалами: БізнесЦензор
Ключові теги: Росія
 

ТЕГИ

Курс НБУ на понеділок
 
за
курс
uah
%
USD
1
42,0567
 0,1271
0,30
EUR
1
48,9961
 0,2303
0,47

Курс обміну валют на вчора, 10:00
  куп. uah % прод. uah %
USD 41,8958  0,01 0,03 42,4442  0,01 0,02
EUR 48,8600  0,00 0,00 49,5377  0,03 0,07

Міжбанківський ринок на вчора, 17:00
  куп. uah % прод. uah %
USD 41,9800  0,18 0,42 42,0200  0,17 0,41
EUR 48,9150  0,30 0,60 48,9500  0,29 0,59

ТОП-НОВИНИ

ПІДПИСКА НА НОВИНИ

 

Бізнес