Авторизация

Ім'я користувача:

Пароль:

Новини

Топ-новини

Фінансові новини

Фінанси

Банки та банківські технології

Страхування

Новини економіки

Економіка

ПЕК (газ та електроенергія)

Нафта, бензин, автогаз

Агропромисловий комплекс

Право

Міжнародні новини

Україна

Політика

Бізнес

Бізнес

Новини IT

Транспорт

Аналітика

Фінанси

Економіка

ПЕК (газ та електроенергія)

Нафта, бензин, автогаз

Агропромисловий ринок

Політика

Міжнародна аналітика

Бізнес

Прес-релізи

Новини компаній

Корирування

Курс НБУ

Курс валют

Курс долара

Курс євро

Курс британського фунта

Курс швейцарського франка

Курс канадського долара

Міжбанк

Веб-майстру

Інформери

Інформер курсів НБУ

Інформер курс обміну валют

Інформер міжбанківські курси

Графіки

Графік курсів валют НБУ

Графік курс обміну валют

Графік міжбанківській курс

Експорт новин

Інформація про BIN.ua

Про сайт BIN.ua

Реклама на сайті

Контакти

Підписка на новини

Індійський НПЗ Nayara вдається до STS-операцій, щоб експортувати паливо

 

Один з перших вантажів, відправлених Nayara Energy Ltd. після того, як на нього поширювалися санкції ЄС, був перевантажений на інший танкер у морі, що свідчить про те, що індійський нафтопереробний завод (НПЗ) намагається продовжувати експортувати паливо.

14 серпня Tempest Dream завершив перевантаження з судна на судно у водах біля Оману, щоб перевезти партію бензину на Wu Tai, більший танкер, згідно з оглядом даних відстеження руху суден й супутникових знімків Bloomberg News. Потім Tempest Dream вказала, що повернеться до Вадінару, терміналу Nayara у західній Індії.

НПЗ, що перебуває у скрутному становищі й на 49% належить російській ПАТ «роснєфть», опинився під загрозою після того, як минулого місяця на нього було накладено санкції Європейським Союзом. Це призвело до того, що він зіткнувся з нестачею сировини й скоротив продуктивність свого НПЗ у Вадінарі. Перевантаження з судна на судно - поширена тактика маскування походження вантажів і може дозволити Nayara продовжувати експортувати паливо. Води біля узбережжя Оману - популярне місце для їх здійснення.

За даними Vortexa, до перевантаження 12 серпня судно Tempest Dream перевозило понад 360 тис. барелів бензину. Зараз, за даними Bloomberg і Kpler, осадка судна стала меншою, що свідчить про те, що воно позбулося принаймні частини палива. Судно Wu Tai, яке використовується для плавучого зберігання, зараз містить близько 460 тис. барелів, і є місце для більшої кількості.

Експорт палива з Nayara, який уже був на воді до того, як ЄС запровадив санкції проти НПЗ 18 липня, також зіткнувся із затримками у пошуку покупців. Один вантаж було переспрямоваено у Китай 12 серпня після знаходження нового покупця, через чотири тижні після того, як його забрали з Vadinar.

Tempest Dream, раніше відомий як Unite, був підданий санкціям з боку Великої Британії через участь у торгівлі російською нафтою. Судно Wu Tai також потрапило до санкційного списку Великої Британії та ЄС з тієї ж причини. Згідно з морською базою даних S&P, власником Tempest Dream є стамбульська компанія Tempest Maritime Services Trading, а власником Wu Tai - компанія Namas Maritime Inc., зареєстрована на Сейшельських островах. У базі даних не вказано контактних номерів або електронних адрес цих компаній.

За матеріалами: EnKorr
Ключові теги: Індія, Росія
 

ТЕГИ

Курс НБУ на понеділок
 
за
курс
uah
%
USD
1
42,0567
 0,1271
0,30
EUR
1
48,9961
 0,2303
0,47

Курс обміну валют на сьогодні, 10:00
  куп. uah % прод. uah %
USD 41,8958  0,01 0,03 42,4442  0,01 0,02
EUR 48,8600  0,00 0,00 49,5377  0,03 0,07

Міжбанківський ринок на сьогодні, 17:00
  куп. uah % прод. uah %
USD 41,9800  0,18 0,42 42,0200  0,17 0,41
EUR 48,9150  0,30 0,60 48,9500  0,29 0,59

ТОП-НОВИНИ

ПІДПИСКА НА НОВИНИ

 

Бізнес