Авторизация

Ім'я користувача:

Пароль:

Новини

Топ-новини

Фінансові новини

Фінанси

Банки та банківські технології

Страхування

Новини економіки

Економіка

ПЕК (газ та електроенергія)

Нафта, бензин, автогаз

Агропромисловий комплекс

Право

Міжнародні новини

Україна

Політика

Бізнес

Бізнес

Новини IT

Транспорт

Аналітика

Фінанси

Економіка

ПЕК (газ та електроенергія)

Нафта, бензин, автогаз

Агропромисловий ринок

Політика

Міжнародна аналітика

Бізнес

Прес-релізи

Новини компаній

Корирування

Курс НБУ

Курс валют

Курс долара

Курс євро

Курс британського фунта

Курс швейцарського франка

Курс канадського долара

Міжбанк

Веб-майстру

Інформери

Інформер курсів НБУ

Інформер курс обміну валют

Інформер міжбанківські курси

Графіки

Графік курсів валют НБУ

Графік курс обміну валют

Графік міжбанківській курс

Експорт новин

Інформація про BIN.ua

Про сайт BIN.ua

Реклама на сайті

Контакти

Підписка на новини

У Росії почали масово закриватися транспортні компанії

 

На ринку вантажних автоперевезень у Росії поглиблюється криза через зростання витрат, високі лізингові платежі та слабкий попит.

Зазначається, що у першому кварталі 2025-го з російського ринку вже пішов кожен п'ятий перевізник, а до кінця року з бізнесу можуть піти ще близько 15% компаній, повідомляє The Moscow Times посилаючись на дослідження російського агентства M.A.Research.

За його підрахунками, за підсумками першого півріччя 2025 року виторг галузі знизилася на 5% через падіння ставок, попри зростання фізичних обсягів перевезень на 3,5%. Аналітики прогнозують, що за підсумками року виторг буде лише на 1% вищим за 2024 рік - близько 2,63 трлн руб. (торік він зріс на 13%, до 2,61 трлн руб.).

Водночас ставки у сегменті великотоннажних перевезень знижуються з минулого року. На початок 2025-го вони впали в середньому на 8% за 100 найпопулярніших напрямків, свідчать дані біржі вантажоперевезень ATI.SU. Поряд із макрофакторами на галузь тиснуть слабший споживчий попит, стагнація будівництва та перетоком перевезень з ринкового в каптивний сегмент, коли власники вантажів перевозять їх власним транспортом.

Каптивні перевезення, за оцінками російської логічтичної компанії ПЕК, уже займають близько третини обсягів генеральних вантажів (FTL). За прогнозом російської Infoline-Аналітики, у 2025 році ринок великотоннажних автоперевезень додасть не більше 1-1,5% через слабкість споживчого попиту та промвиробництва.

Насамперед із ринку йдуть малі перевізники - їм важко перекрити зростання витрат. Тенденція збережеться, допоки дисбаланс попиту й пропозиції в автологістиці не буде подолано, вказують російські експерти.

Раніше повідомлялось, що уповільнення економіки Росії - це не "кероване охолодження", як кажуть у російському уряді, а вхід до застою. Так, Світовий банк очікує, що до 2028 року економічне зростання в Росії не перевищить 1%. Порівняно з червневою версією прогнозу очікуване зростання ВВП Росії знижено з 1,4% до 0,9% цього року, з 1,2% до 0,8% - наступного та з 1,2% до 1% - у 2027 році.

За матеріалами: БізнесЦензор
Ключові теги: Росія
 

ТЕГИ

Курс НБУ на понеділок
 
за
курс
uah
%
USD
1
42,0567
 0,1271
0,30
EUR
1
48,9961
 0,2303
0,47

Курс обміну валют на вчора, 10:00
  куп. uah % прод. uah %
USD 41,8958  0,01 0,03 42,4442  0,01 0,02
EUR 48,8600  0,00 0,00 49,5377  0,03 0,07

Міжбанківський ринок на вчора, 17:00
  куп. uah % прод. uah %
USD 41,9800  0,18 0,42 42,0200  0,17 0,41
EUR 48,9150  0,30 0,60 48,9500  0,29 0,59

ТОП-НОВИНИ

ПІДПИСКА НА НОВИНИ

 

Бізнес