Авторизация

Ім'я користувача:

Пароль:

Новини

Топ-новини

Фінансові новини

Фінанси

Банки та банківські технології

Страхування

Новини економіки

Економіка

ПЕК (газ та електроенергія)

Нафта, бензин, автогаз

Агропромисловий комплекс

Право

Міжнародні новини

Україна

Політика

Бізнес

Бізнес

Новини IT

Транспорт

Аналітика

Фінанси

Економіка

ПЕК (газ та електроенергія)

Нафта, бензин, автогаз

Агропромисловий ринок

Політика

Міжнародна аналітика

Бізнес

Прес-релізи

Новини компаній

Корирування

Курс НБУ

Курс валют

Курс долара

Курс євро

Курс британського фунта

Курс швейцарського франка

Курс канадського долара

Міжбанк

Веб-майстру

Інформери

Інформер курсів НБУ

Інформер курс обміну валют

Інформер міжбанківські курси

Графіки

Графік курсів валют НБУ

Графік курс обміну валют

Графік міжбанківській курс

Експорт новин

Інформація про BIN.ua

Про сайт BIN.ua

Реклама на сайті

Контакти

Підписка на новини

У Росії різко зросли ціни на автомобілі та «паралельний імпорт»

 

 

У вересні цього року в Росію вперше було ввезено за "паралельним імпортом" більше автомобілів, ніж офіційними каналами: 51% проти 49%. Зростають і ввезення, і ціни, і продажі машин: середньозважена ціна нового легкового автомобіля в РФ у вересні збільшилася на 4%, до 3,34 млн руб.

Про це повідомив гендиректор російського аналітичного агентства "Автостат" Сергєй Целіков, передає The Moscow Times.

Целіков називає три головні причини пожвавлення російського автомобільного ринку: розвантаження складів, на яких на початку року зібралося близько пів мільйона машин; виробники стали знижувати або зовсім скасовувати знижки, які активно давали навесні та влітку, а також подальше скасування частини пільг щодо сплати утилізаційного збору для приватних осіб із 1 листопада.

Знижки на деякі китайські марки кілька місяців тому сягали 0,8-1 млн руб., тобто були зіставні з вартістю нової Lada Granta. Тепер потреба у таких знижках зменшилася. Складські запаси поступово розпродаються і знижується частка продажів автомобілів попередніх років випуску, а вони дешевші за машини 2025 року.

У вересні-жовтні більшість дистриб'юторів підвищували ціни або скасовували знижки: за минулий тиждень ціни на популярні моделі Haval зросли на 50 тис. руб., Chery скасувала знижки в 200 тис. руб. на моделі Tiggo 7 Pro Max і Tiggo 7L, а Changan - узагалі майже всі знижки, які складали від 100 тис. до 300 тис. руб. за автомобіль.

Структура ринку зміщується у бік альтернативних поставок - це важлива причина зростання цін. Частка "паралельного імпорту" у вересні досягла рекордного рівня. У результаті в Росію було завезено 33,6 тис. нових іномарок - на 15% більше, ніж місяцем раніше (29,3 тис.).

Загалом частка автомобілів глобальних брендів у вересні в продажах нових автомобілів (не старше трьох років) у Росії зросла з травневих 8% майже до 12%.

Зростати ж вона почала чітко після того, як Мінпромторг РФ анонсував плани підвищення утильзбору. Глава Мінпромторгу Росії Антон Аліханов попередив про можливе підвищення утильзбору на потужні автомобілі в червні, а проєкт постанови уряду відомство опублікувало 12 вересня.

Якщо проєкт буде ухвалено, то вже з листопада плата за ввезення іномарок потужністю від 160 л зросте мінімум на 800 тис. руб. Зараз фізособи можуть привезти для особистого користування один автомобіль на рік, за який сплачують збір за пільговою ставкою 3,6-5,4 тис. руб.

На думку Целікова, у зв'язку з очікуваним підвищенням утильзбору в жовтні варто чекати на продовження активного зростання ринку, зокрема імпорту "некитайських" марок, але після підвищення утильзбору в листопаді ця тенденція, швидше за все, припиниться.

Як повідомлялося, російська влада реалізувала загрозу зібрати гроші на підтримку автопрому з росіян, які самі ввозять автомобілі з-за кордону. Так, Мінпромторг РФ підготував проєкт ухвали уряду, що з листопада вводить прогресивну шкалу утилізаційного збору при ввезенні автомобіля для особистих потреб, прив'язану до потужності двигуна, а не до його об'єму, як зараз.

До того стало відомо, що через кризу на російському авторинку від початку року припинили роботу близько 550 автосалонів та шоурумів у Росії.

При цьому в Держдумі Росії запропонували замінити чинний транспортний податок на нову схему - платити не за володіння автомобілем, а за кожен кілометр його використання.

У вересні повідомлялося, що найбільший російський автовиробник "АвтоВАЗ" знизив плани виробництва автомобілів Lada у 2025 році до 300 тисяч одиниць.

Нагадаємо, після початку повномасштабного вторгнення РФ в Україну з російського ринку пішли сотні іноземних компаній. Зокрема, з країни пішли усі міжнародні автоконцерни. Це дозволило Китаю зайняти понад половину російського автомобільного ринку вже за підсумками 2023 року. Продукція "АвтоВАЗу" зайняла друге місце з часткою близько третини ринку.

За матеріалами: БізнесЦензор
Ключові теги: Росія
 

ТЕГИ

Курс НБУ на понеділок
 
за
курс
uah
%
USD
1
42,0567
 0,1271
0,30
EUR
1
48,9961
 0,2303
0,47

Курс обміну валют на вчора, 10:00
  куп. uah % прод. uah %
USD 41,8958  0,01 0,03 42,4442  0,01 0,02
EUR 48,8600  0,00 0,00 49,5377  0,03 0,07

Міжбанківський ринок на вчора, 17:00
  куп. uah % прод. uah %
USD 41,9800  0,18 0,42 42,0200  0,17 0,41
EUR 48,9150  0,30 0,60 48,9500  0,29 0,59

ТОП-НОВИНИ

ПІДПИСКА НА НОВИНИ

 

Бізнес