Авторизация

Ім'я користувача:

Пароль:

Новини

Топ-новини

Фінансові новини

Фінанси

Банки та банківські технології

Страхування

Новини економіки

Економіка

ПЕК (газ та електроенергія)

Нафта, бензин, автогаз

Агропромисловий комплекс

Право

Міжнародні новини

Україна

Політика

Бізнес

Бізнес

Новини IT

Транспорт

Аналітика

Фінанси

Економіка

ПЕК (газ та електроенергія)

Нафта, бензин, автогаз

Агропромисловий ринок

Політика

Міжнародна аналітика

Бізнес

Прес-релізи

Новини компаній

Корирування

Курс НБУ

Курс валют

Курс долара

Курс євро

Курс британського фунта

Курс швейцарського франка

Курс канадського долара

Міжбанк

Веб-майстру

Інформери

Інформер курсів НБУ

Інформер курс обміну валют

Інформер міжбанківські курси

Графіки

Графік курсів валют НБУ

Графік курс обміну валют

Графік міжбанківській курс

Експорт новин

Інформація про BIN.ua

Про сайт BIN.ua

Реклама на сайті

Контакти

Підписка на новини

1-25 жовтня обсяги розмитнення вагонів з дизелем зросли на 33%, а імпорт у бензовозах скоротився на 12%

1-25 жовтня обсяги розмитнення вагонів з дизелем зросли на 33%, а імпорт у бензовозах скоротився на 12%

 

Наприкінці жовтня зарубіжні трейдери скоригували націнки на автомобільні партії дизпального, відреагувавши на зміни у попиті на різних напрямках постачань. Цього тижня на східних терміналах Польщі продукт пропонувався за +$90-105/т до котирувань CIF.

Деякі постачальники зменшили премію на кілька доларів через збільшення обсягів наявного ресурсу. Учасники ринку повідомляють, що концерн Orlen шукає додаткові обсяги дизпального для поповнення запасів і забезпечення потреб роздрібного ринку. Це призвело до здорожчання морського ресурсу на $5-7/т.

Нагадаємо, перед парламентськими виборами Orlen заморозив ціни на паливо для внутрішнього ринку на низькому рівні. Це сприяло зростанню попиту на продукт концерну й скороченню частки ринку незалежних постачальників. Після закінчення виборів дизпальне в Польщі почало дорожчати. З 17 по 27 жовтня базовий прайс Orlen зріс на 285 зл/м3 (+$81/т) до 5064 зл/м3. При таких темпах зростання і за умов підвищення котирувань у середині листопада незалежні трейдери зможуть продавати дизпальне в Польщі з позитивною маржею.

Учасники ринку припускають, що наступного місяця польський ресурс для України може здорожчати.

«У листопаді ми будемо порівнювати ціни всередині Польщі й експорту. Тому не виключено, що для українського ринку премії трохи зростуть», - вважає один із польських трейдерів.

З іншого боку, українські компанії законтрактували цього місяця більше залізничних обсягів через черги на автомобільних КПП.

«У жовтні було багато замовлень на вагони, кільком клієнтам ми навіть відмовили», - каже польський постачальник. Придбані залізничні партії почнуть надходити в Україну у листопаді, що може призвести до перенасичення ринку.

На балтійському напрямку продукт трохи здорожчав. З терміналів Orlen Lietuva автомобільні партії ДП із відвантаженнями наступного тижня продаються за +$100-110/т до котирувань CIF, це на $5/т більше порівняно з попереднім тижнем. При цьому за рахунок зменшення котирувань остаточні ціни зменшилися приблизно на €10/т. Американський ресурс у Ризі пропонується на $85-90/т дорожче від котирувань ICE Gasoil.

На південному напрямку умови цінових пропозицій цього тижня не змінилися. Автомобільні партії ДП у Констанці пропонуються за +$60-85/т від середземноморських котирувань CIF. Учасники ринку повідомляють про високий попит на продукт, що вантажиться з чорноморського узбережжя.

«Термінал Euronova працює на межі своїх можливостей. Час очікування наливу бензовозів сягає восьми діб», - каже один з українських імпортерів.

Після припинення оформлення вантажів з більшості нафтобаз Болгарії і молдавських Джурджулештів українські компанії збільшили закупівлі дизпального в Румунії й українських дунайських терміналів. У Болгарії наразі ресурс пропонується лише з Білозема за +$85-95/т до котирувань CIF.

На дунайських терміналах автомобільні партії дизпального з урахуваннями вартості перевалки пропонуються з преміями від +$105 до +160/т до котирувань CIF. Зі слів учасників ринку, навігація дунайськими каналами досі ускладнена через низький рівень води.

«Днями дві баржі сіли на мілину, довелося витягувати буксиром», - каже один з трейдерів.

Інший постачальник повідомив, що через низький рівень води судна завантажуються не більше, ніж на 70%.

Наприкінці жовтня черги на автомобільних КПП все ще проблема для багатьох учасників ринку. Деякі компанії передбачили цю ситуацію й ще початку місяця замовили більше залізничного ресурсу. Як наслідок, 1-25 жовтня обсяги розмитнення вагонів з дизелем зросли на 33%, до 125 тис. тонн, а імпорт у бензовозах скоротився на 12%, до 144 тис. тонн. З огляду на коментарі зарубіжних трейдерів, у листопаді залізничного ресурсу в Україну надходитиме ще більше. Але динаміка постачань значною мірою залежатиме від можливостей польських перевізників та «Укрзалізниці».

За матеріалами: EnKorr
 

ТЕГИ

Курс НБУ на завтра
 
за
курс
uah
%
USD
1
41,2796
 0,0350
0,08
EUR
1
43,6532
 0,1855
0,43

Курс обміну валют на 15.11.24, 10:46
  куп. uah % прод. uah %
USD 40,9788  0,08 0,20 41,6023  0,08 0,18
EUR 43,3808  0,23 0,53 44,1500  0,26 0,58

Міжбанківський ринок на 15.11.24, 11:33
  куп. uah % прод. uah %
USD 41,2625  0,01 0,02 41,3000  0,01 0,02
EUR -  - - -  - -

ТОП-НОВИНИ

ПІДПИСКА НА НОВИНИ

 

Бізнес