Авторизация

Ім'я користувача:

Пароль:

Новини

Топ-новини

Фінансові новини

Фінанси

Банки та банківські технології

Страхування

Новини економіки

Економіка

ПЕК (газ та електроенергія)

Нафта, бензин, автогаз

Агропромисловий комплекс

Право

Міжнародні новини

Україна

Політика

Бізнес

Бізнес

Новини IT

Транспорт

Аналітика

Фінанси

Економіка

ПЕК (газ та електроенергія)

Нафта, бензин, автогаз

Агропромисловий ринок

Політика

Міжнародна аналітика

Бізнес

Прес-релізи

Новини компаній

Корирування

Курс НБУ

Курс валют

Курс долара

Курс євро

Курс британського фунта

Курс швейцарського франка

Курс канадського долара

Міжбанк

Веб-майстру

Інформери

Інформер курсів НБУ

Інформер курс обміну валют

Інформер міжбанківські курси

Графіки

Графік курсів валют НБУ

Графік курс обміну валют

Графік міжбанківській курс

Експорт новин

Інформація про BIN.ua

Про сайт BIN.ua

Реклама на сайті

Контакти

Підписка на новини

У світі утворився дефіцит танкерів для перевезення СПГ — WSJ

 

Енергетична криза в Європі й обмежена кількість танкерів, призначених для перевезення скрапленого природного газу (СПГ), сильно підштовхнула зростання попиту й вартості виготовлення таких суден. Про це повідомляє газета The Wall Street Journal.

За інформацією видання, на тлі війни в Україні й запровадження ЄС антиросійських санкцій 2022 року значно збільшилися обсяги закупівлі європейськими країнами СПГ у США, Катару й інших країн.

Крім того, продовжує газета, потреба у блакитному паливі на тлі спеки значно зросла в Японії й Південній Кореї.

У результаті, як зазначає WSJ, відзначається зростання кількості замовлень, а також ціна на нові танкери для перевезення СПГ. Поряд з цим підскочила й вартість фрахту танкерів, що залишаються на ходу. Перераховані обставини, за оцінками видання, також спровокували зростання ціни на паливо в Азії і Європі.

Як вказують трейдери, ціни на газ і на його транспортування на СПГ-танкерах зростатимуть і надалі, якщо Китай, змушений запровадити обмеження через коронавірус, до настання зими повернеться на ринок.

«Все, що є, буде розкуплено. По суті, Європа й Азія конкурують один з одним і підтримують ринок», - зазначив представник суднового брокера Poten&Partners Джейсон Фір. Він уточнив, що зараз можна зафрахтувати лише один СПГ-танкер для транспортування газу і лише через два місяці й більше, а в Атлантичному океані їх зовсім немає.

Як розповіли The Wall Street Journal в консалтинговій компанії Rystad Energy, на цю мить у всьому світі замовлено 257 СПГ-танкерів. При цьому потужності найбільшого у світі виробника танкерів для перевезення СПГ - Південної Кореї - завантажено аж до 2027 року.

Крім того, як зазначає видання, попит виріс і на плавучі регазифікаційні установки, виготовлення яких простіше за СПГ-танкери. Так, країни Європи мають намір отримати 14 таких установок. Зокрема, за інформацією газети, Німеччина, яка не володіє жодним СПГ-терміналом, планує збудувати дві установки вже до кінця 2022 року й ще кілька - наступного.

За матеріалами: EnKorr
 

ТЕГИ

Курс НБУ на понеділок
 
за
курс
uah
%
USD
1
39,6015
 0,0687
0,17
EUR
1
42,4409
 0,0796
0,19

Курс обміну валют на вчора, 10:50
  куп. uah % прод. uah %
USD 39,3800  0,01 0,04 39,9436  0,05 0,12
EUR 42,2168  0,05 0,11 42,9988  0,04 0,08

Міжбанківський ринок на вчора, 11:33
  куп. uah % прод. uah %
USD 39,5900  0,11 0,28 39,6100  0,11 0,28
EUR -  - - -  - -

ТОП-НОВИНИ

ПІДПИСКА НА НОВИНИ

 

Бізнес