Авторизация

Ім'я користувача:

Пароль:

Новини

Топ-новини

Фінансові новини

Фінанси

Банки та банківські технології

Страхування

Новини економіки

Економіка

ПЕК (газ та електроенергія)

Нафта, бензин, автогаз

Агропромисловий комплекс

Право

Міжнародні новини

Україна

Політика

Бізнес

Бізнес

Новини IT

Транспорт

Аналітика

Фінанси

Економіка

ПЕК (газ та електроенергія)

Нафта, бензин, автогаз

Агропромисловий ринок

Політика

Міжнародна аналітика

Бізнес

Прес-релізи

Новини компаній

Корирування

Курс НБУ

Курс валют

Курс долара

Курс євро

Курс британського фунта

Курс швейцарського франка

Курс канадського долара

Міжбанк

Веб-майстру

Інформери

Інформер курсів НБУ

Інформер курс обміну валют

Інформер міжбанківські курси

Графіки

Графік курсів валют НБУ

Графік курс обміну валют

Графік міжбанківській курс

Експорт новин

Інформація про BIN.ua

Про сайт BIN.ua

Реклама на сайті

Контакти

Підписка на новини

Електричний G-Class виявився нікому не потрібним, - Handelsblatt

09:39 04.06.2025 |

Транспорт

 

Mercedes покладав великі надії на електричний G-Class. Компанія вважала, що сильні сторони культового позашляховика компенсують недоліки електрифікації. Однак новий звіт німецької ділової газети Handelsblatt малює похмуру картину реакції ринку на EQ G 580.

За даними журналістів, керівники Mercedes визнали, що електричний G-Class виявився комерційним провалом. Один із топ-менеджерів, який побажав не називати своє ім'я, заявив: "Автомобіль стоїть як свинець у дилерських центрах. Це повний провал". Інший керівник, за словами відомого видання, сказав: "Це нішева модель. Показники продажів дуже низькі".

Handelsblatt вивчив статистику і виявив, що станом на кінець квітня, майже через рік після виходу на ринок, було продано лише 1450 одиниць електричного G-Class. Для порівняння, продажі звичайного G-Class з бензиновими й дизельними двигунами склали близько 9700 одиниць, майже в сім разів більше електричного аналога.

Попри цифри, що розчаровують, представник Mercedes заявив, що показники продажів бренду відповідають цільовим. Інший представник Mercedes був більш відвертим, визнавши: "Люди хочуть справжній G-клас - із шістьма або вісьмома циліндрами".

У Німеччині EQ G 580 вартістю близько 135 000 євро лише трохи дорожчий за бензиновий G 500. При цьому вантажопідйомність електричної версії становить лише 415 кг і вона не підтримує встановлення фаркопа, що робить її набагато менш практичною, ніж модель із двигуном внутрішнього згоряння. Остання десятиліттями користувалася репутацією позашляховика, який може все. Крім того, EQ G 580 важить 3 тонни й проїжджає на одній зарядці до 473 кілометрів у циклі WLTP.

Handelsblatt повідомив, що низький попит на електричний G-Class підштовхнув керівництво Mercedes переглянути плани на проєкт так званого "маленького G-Class". Зменшена версія позашляховика очікується приблизно у 2027 році. Передбачалося, що вона буде суто електричною моделлю, але тепер ходять чутки, що слідом за електромоторами менший G додатково отримає двигуни внутрішнього згоряння. Компанія наразі оцінює технічну і фінансову можливість розширення числа модифікацій перспективної моделі.

За матеріалами: gagadget.com
Ключові теги: Mercedes-Benz
 

ТЕГИ

Курс НБУ на сьогодні
 
за
курс
uah
%
USD
1
41,8116
 0,0075
0,02
EUR
1
49,1328
 0,2765
0,56

Курс обміну валют на вчора, 10:31
  куп. uah % прод. uah %
USD 41,4018  0,06 0,14 41,9871  0,06 0,15
EUR 48,9329  0,24 0,49 49,7014  0,19 0,38

Міжбанківський ринок на вчора, 11:33
  куп. uah % прод. uah %
USD 41,8450  0,03 0,07 41,8550  0,03 0,07
EUR -  - - -  - -

ТОП-НОВИНИ

ПІДПИСКА НА НОВИНИ

 

Бізнес