Авторизация

Ім'я користувача:

Пароль:

Новини

Топ-новини

Фінансові новини

Фінанси

Банки та банківські технології

Страхування

Новини економіки

Економіка

ПЕК (газ та електроенергія)

Нафта, бензин, автогаз

Агропромисловий комплекс

Право

Міжнародні новини

Україна

Політика

Бізнес

Бізнес

Новини IT

Транспорт

Аналітика

Фінанси

Економіка

ПЕК (газ та електроенергія)

Нафта, бензин, автогаз

Агропромисловий ринок

Політика

Міжнародна аналітика

Бізнес

Прес-релізи

Новини компаній

Корирування

Курс НБУ

Курс валют

Курс долара

Курс євро

Курс британського фунта

Курс швейцарського франка

Курс канадського долара

Міжбанк

Веб-майстру

Інформери

Інформер курсів НБУ

Інформер курс обміну валют

Інформер міжбанківські курси

Графіки

Графік курсів валют НБУ

Графік курс обміну валют

Графік міжбанківській курс

Експорт новин

Інформація про BIN.ua

Про сайт BIN.ua

Реклама на сайті

Контакти

Підписка на новини

ЄС переглядає заборону на продаж нових бензинових авто після 2035 року

Європейський Союз повернувся до обговорення правил, які мали повністю заборонити продаж нових авто з ДВЗ із 2035 року. На тлі економічного спаду, повільного переходу на електромобілі та тиску автомобільної промисловості Брюссель готується внести зміни до законодавства. Про це пише The Verge.

Керівники європейських автовиробників наполягають на тому, що встановлений раніше дедлайн більше не відповідає реальним темпам розвитку інфраструктури. Генеральний директор Mercedes-Benz Ола Калленіус заявив, що у нинішніх умовах потрібна "більш гнучка стратегія", яка дозволить зберегти робочі місця, конкурентоспроможність і забезпечити виробникам ресурси для фінансування переходу на електротягу.

У жовтні лідери ЄС закликали Єврокомісію переглянути вимоги та запропонувати пом'якшення правил до кінця року. Серед можливих змін - дозвіл після 2035-го продавати гібриди та авто, що працюють на синтетичному чи біопаливі. Частина галузі просить прирівняти такі моделі до нульових викидів, що раніше ЄС не допускав.

Громадські організації попереджають, що послаблення норм може сповільнити розвиток електромобілів і посилити позиції китайських виробників. У Transport & Environment заявили, що такий підхід "розмиває основу європейського кліматичного законодавства" і може нашкодити конкурентоспроможності європейського ринку.

Національні уряди також займають різні позиції. Німеччина, де автомобільний сектор забезпечує близько 800 тис. робочих місць, активно виступає за довшу перехідну фазу. Франція підтримує гнучкі формулювання, але закликає не відмовлятися від загального курсу на електрифікацію, оскільки саме жорсткі нормативи стимулювали будівництво нових гігафабрик і інвестиції в акумулятори.

Водночас деякі виробники вважають, що обговорювані зміни недостатні. BMW критикує підхід ЄС, який фокусується лише на викидах із вихлопної труби, а не на повному вуглецевому сліді виробництва. "Зелені" організації наголошують, що плагін-гібриди в реальності споживають більше пального, ніж заявлено, та не є містком до повної електрифікації.

Компанії, які вже зробили ставку на електромобілі, як-от Polestar чи Lucid, застерігають, що перегляд правил може дати хибний сигнал ринку та сповільнити перехід. На їхню думку, Європа ризикує відстати від глобальної конкуренції, якщо відмовиться від жорстких орієнтирів.

Єврокомісія має представити конкретні пропозиції найближчим часом. Від рішення залежить темп переходу на електромобілі, інвестиції в інфраструктуру та позиції ЄС у конкуренції з китайськими й американськими виробниками.


За матеріалами: mezha.ua
 

ТЕГИ

Курс НБУ на сьогодні
 
за
курс
uah
%
USD
1
42,1838
 0,0196
0,05
EUR
1
49,2264
 0,0004
0,00

Курс обміну валют на вчора, 10:09
  куп. uah % прод. uah %
USD 41,8818  0,12 0,29 42,4339  0,12 0,28
EUR 48,8582  0,03 0,07 49,5029  0,04 0,09

Міжбанківський ринок на вчора, 17:00
  куп. uah % прод. uah %
USD 42,1550  0,04 0,08 42,1950  0,05 0,11
EUR 49,2115  0,07 0,15 49,2415  0,09 0,18

ТОП-НОВИНИ

ПІДПИСКА НА НОВИНИ

 

Бізнес