Авторизация

Ім'я користувача:

Пароль:

Новини

Топ-новини

Фінансові новини

Фінанси

Банки та банківські технології

Страхування

Новини економіки

Економіка

ПЕК (газ та електроенергія)

Нафта, бензин, автогаз

Агропромисловий комплекс

Право

Міжнародні новини

Україна

Політика

Бізнес

Бізнес

Новини IT

Транспорт

Аналітика

Фінанси

Економіка

ПЕК (газ та електроенергія)

Нафта, бензин, автогаз

Агропромисловий ринок

Політика

Міжнародна аналітика

Бізнес

Прес-релізи

Новини компаній

Корирування

Курс НБУ

Курс валют

Курс долара

Курс євро

Курс британського фунта

Курс швейцарського франка

Курс канадського долара

Міжбанк

Веб-майстру

Інформери

Інформер курсів НБУ

Інформер курс обміну валют

Інформер міжбанківські курси

Графіки

Графік курсів валют НБУ

Графік курс обміну валют

Графік міжбанківській курс

Експорт новин

Інформація про BIN.ua

Про сайт BIN.ua

Реклама на сайті

Контакти

Підписка на новини

Імпорт вантажівок у Росію впав у 20 разів

 

У Росії кратно скоротився імпорт вантажівок. Так, у вересні в РФ завезли всього 643 нові вантажні автомобілі повною масою понад 3,5 тонн - це в 20 разів менше, ніж у вересні минулого року, коли було завезено 12,6 тис. штук.

Як пише The Moscow Times, імпорт у Росію зменшується з початку року.

За три квартали, за даними "Автостату", він скоротився на 92%, або в 12 разів, - до менш ніж 5 тис. автомобілів проти 61 тис. за відповідний період 2024 року.

"Імпорт MCV та HCV (середні та важкі вантажівки, - ред.) цього року практично зійшов нанівець", - констатували в "Автостаті".

Головні причини - суттєве падіння авторинку (-55%), величезні товарні запаси та зупинення дії ОТТС (одобрение типа транспортного средства, - ред.) на деякі моделі китайської техніки - документу, без якого не можна продавати машину, який підтверджує відповідність її технічних характеристик.

Падіння продажів вантажівок розпочалося в листопаді минулого року. За його підсумками ринок важких вантажівок (HCV) впав рік до року на 18%, до 111 тис. вантажівок, але тепер про такі цифри "залишається лише мріяти", кажуть учасники ринку та незалежні експерти.

За січень-вересень продано на 57% менше важких вантажівок, ніж роком раніше - 32,9 тис., а середньотоннажних - на 46% (8,7 тис.).

Падіння MCV триває: у вересні їх продано всього 900, удвічі (на 51%) нижче за рівень минулого року. Продажі HCV пройшли дно у травні і з того часу стагнують. У вересні їх продано 3,5 тис., на 59% менше, ніж у вересні 2024 року.

Гендиректор групи "КамАЗ" Сергєй Когогін у березні скаржився, що ринку заважали висока ключова ставка та затоварення китайськими брендами.

"Якщо орієнтуватися на поточний прогноз ринку - тобто на продаж 60-65 тис. автомобілів цього року, - то можна взагалі нічого не виробляти, всі ці машини вже є. Вперше дилери продають зі своїх складів більше техніки, ніж купують у нас", - говорив він.

Із того часу ситуація ще погіршилася. Якщо клієнти і купують нові вантажівки - то лізингові компанії, склади яких переповнені поверненою клієнтами технікою.

Ринок вантажоперевезень у Росії не розвивається, його дохідність падає через зниження попиту та обсяги перевезення вантажів та робіт для техніки, кажуть учасники ринку. Будівельна індустрія в колапсі, держава не розпочинає нових великих інфраструктурних проєктів, кредити на поповнення оборотних коштів та розвиток надто дорогі, експорт та імпорт товарів цього року скорочувалися.

Раніше стало відомо, що у вересні цього року в Росію вперше було ввезено за "паралельним імпортом" більше автомобілів, ніж офіційними каналами: 51% проти 49%. Зростають і ввезення, і ціни, і продажі машин: середньозважена ціна нового легкового автомобіля в РФ у вересні збільшилася на 4%, до 3,34 млн руб.

Також повідомлялося, що найбільший російський автовиробник "АвтоВАЗ" з 29 вересня перевів виробництво на скорочений чотириденний робочий тиждень.

До того стало відомо, що через кризу на російському авторинку від початку року припинили роботу близько 550 автосалонів та шоурумів у Росії.

При цьому в Держдумі Росії запропонували замінити чинний транспортний податок на нову схему - платити не за володіння автомобілем, а за кожен кілометр його використання.

За матеріалами: БізнесЦензор
Ключові теги: Росія
 

ТЕГИ

Курс НБУ на понеділок
 
за
курс
uah
%
USD
1
42,0567
 0,1271
0,30
EUR
1
48,9961
 0,2303
0,47

Курс обміну валют на вчора, 10:00
  куп. uah % прод. uah %
USD 41,8958  0,01 0,03 42,4442  0,01 0,02
EUR 48,8600  0,00 0,00 49,5377  0,03 0,07

Міжбанківський ринок на вчора, 17:00
  куп. uah % прод. uah %
USD 41,9800  0,18 0,42 42,0200  0,17 0,41
EUR 48,9150  0,30 0,60 48,9500  0,29 0,59

ТОП-НОВИНИ

ПІДПИСКА НА НОВИНИ

 

Бізнес