Авторизация

Ім'я користувача:

Пароль:

Новини

Топ-новини

Фінансові новини

Фінанси

Банки та банківські технології

Страхування

Новини економіки

Економіка

ПЕК (газ та електроенергія)

Нафта, бензин, автогаз

Агропромисловий комплекс

Право

Міжнародні новини

Україна

Політика

Бізнес

Бізнес

Новини IT

Транспорт

Аналітика

Фінанси

Економіка

ПЕК (газ та електроенергія)

Нафта, бензин, автогаз

Агропромисловий ринок

Політика

Міжнародна аналітика

Бізнес

Прес-релізи

Новини компаній

Корирування

Курс НБУ

Курс валют

Курс долара

Курс євро

Курс британського фунта

Курс швейцарського франка

Курс канадського долара

Міжбанк

Веб-майстру

Інформери

Інформер курсів НБУ

Інформер курс обміну валют

Інформер міжбанківські курси

Графіки

Графік курсів валют НБУ

Графік курс обміну валют

Графік міжбанківській курс

Експорт новин

Інформація про BIN.ua

Про сайт BIN.ua

Реклама на сайті

Контакти

Підписка на новини

Авіакомпаніям з ЄС доведеться підвищити ціни на квитки через витрати на декарбонізацію

 

Європейські авіакомпанії будуть змушені підвищити ціни на квитки, щоб компенсувати витрати на скорочення викидів вуглекислого газу. Про це глава британсько-іспанської холдингової авіакомпанії International Consolidated Airlines Group (IAG) Луїс Гальєго заявив Financial Times.

За його словами, перехід на більш екологічне, але дорожче пальне "матиме великий вплив" на галузь і змусить деяких людей відмовитися від перельотів.

"Перельоти стануть дорожчими. Це проблема, і щоб її згладити, ми намагаємося підвищити ефективність, але на попиті вона позначиться", - сказав він.

Європейські авіакомпанії можуть стати менш конкурентоспроможними через жорсткі цілі щодо досягнення нульового чистого показника викидів (net zero) в ЄС, що передбачають у тому числі доведення частки екологічного пального в авіаіндустрії до 6% до 2030 року.

"Ми згодні з декарбонізацією, але я думаю, що потрібно проводити її рівномірно у всьому світі, щоб не ставити під загрозу європейську авіацію", - зазначив у зв'язку з цим Гальєго.

Екологічно чисте авіаційне пальне (SAF) виробляється з низки невикопних ресурсів - від харчової олії до сільськогосподарських культур. Викиди від його використання можуть бути на 70% нижчими, ніж від традиційного авіаційного пального.

Однак обсяги його випуску дуже малі, що зумовлює високу ціну порівняно зі звичайним авіапальним. Торік на екологічне авіапальне припадало менш як 1% споживання у галузі.

IAG, куди входять British Airways, Iberia, Aer Lingus, Level та Vueling, у 2023 році використала 12% світового SAF.

Гальєго також наголосив на зниженні безплатних квот на викиди для авіакомпаній, що підвищує витрати на купівлю таких квот у межах єдиного механізму ЄС.

Німецька Lufthansa у червні однією з перших у галузі оголосила про введення націнок на квитки для покриття витрат на більш екологічне пальне та декарбонізацію. З наступного року вона буде стягувати комісію від 1 до 72 євро за квиток.

Гальєго сказав про це після того, як європейські регулятори дали дозвіл на придбання Lufthansa 41% акцій італійської авіакомпанії ITA Airways.

За матеріалами: ЛIГАБiзнесIнформ
 

ТЕГИ

Курс НБУ на сьогодні
 
за
курс
uah
%
USD
1
41,5035
 0,0648
0,16
EUR
1
43,6824
 0,2091
0,48

Курс обміну валют на сьогодні, 09:27
  куп. uah % прод. uah %
USD 41,3220  0,19 0,46 41,8220  0,05 0,12
EUR 43,3333  0,07 0,16 44,1007  0,08 0,19

Міжбанківський ринок на вчора, 11:33
  куп. uah % прод. uah %
USD 41,4850  0,08 0,18 41,5100  0,09 0,22
EUR -  - - -  - -

ТОП-НОВИНИ

ПІДПИСКА НА НОВИНИ

 

Бізнес