Фінансові новини
- |
- 22.12.24
- |
- 18:11
- |
- RSS
- |
- мапа сайту
Авторизация
Глава парламента Украины предлагает отменить принятие в первом чтении проекта Налогового кодекса
Председатель Верховной Рады Владимир Литвин предлагает парламенту принять решение об отмене принятия в первом чтении проекта Налогового кодекса, принятого на минувшей сессии парламента.
Об этом спикер заявил на заседании согласительного совета в понедельник.
По его словам, между профильным комитетом парламента и правительством возникли некоторые расхождения в подходах к подготовке проекта Налогового кодекса.
В.Литвин напомнил, что в Украине проходило всенародное обсуждение проекта этого документа, и в связи с этим было наработано много предложений к этому документу.
"Если бы вы, уважаемые коллеги, поддержали бы такое предложение - заслушать информацию Кабинета министров Украины о результатах обсуждения (проекта Налогового кодекса - ИФ), затем принять решение об отмене голосования о принятии в первом чтении этого проекта, и предложить правительству, чтобы оно внесло соответствующий законопроект и спокойно, взвешенно, без соревнований, кто внесет больше предложений и поправок, обработать этот документ", - обратился В.Литвин к участникам заседания.
В свою очередь глава парламентского комитета по вопросам налоговой и таможенной политике Сергей Терехин поддержал предложение спикера об отмене принятия в первом чтении проекта Налогового кодекса.
При этом С.Терехин отметил, что для его реализации необходимо отменить постановление парламента о вынесении на всенародное обсуждение проекта Налогового кодекса. Он отметил, что данным постановлением правительству поручается до 5 сентября подать в Верховную Раду подготовленный ко второму чтению проект документа, однако этого до сих пор не сделано. Этим же постановлением профильному комитету парламента поручено до 10 сентября подготовить этот документ к рассмотрению в сессионном зале.
|
|
konsyltacii
13.09.10, , инфо
|
- здача звітності не частіше раз на квартал для усіх суб'єктів підприємницької діяльності із створенням простої і зрозумілої системи звітності за принципом "єдиного вікна" без збільшення існуючих податків;
- рішення питання з наріканнями з приводу ПДВ;
- створення режиму звітності, при якому в податкових та ін. будуть відсутні черги, які тільки створюють взаємне нервування і ведуть тільки до марних витрат часу. Вірогідно, контролюючі органи повинні в простому і зрозумілому режимі "єдиного вікна" приймати звітність, проводити перевірки рідко, не порушуючи діяльність особи, що перевіряється, і застосовувати санкції тільки за реальні порушення.
Реальні механізми як це здійснити, враховуючи реальний стан речей, є.
Побажання:
- здача звітності не частіше раз на квартал для усіх суб'єктів підприємницької діяльності із створенням простої і зрозумілої системи звітності за принципом "єдиного вікна" без збільшення існуючих податків;
- рішення питання з наріканнями з приводу ПДВ;
- створення режиму звітності, при якому в податкових та ін. будуть відсутні черги, які тільки створюють взаємне нервування і ведуть тільки до марних витрат часу. Вірогідно, контролюючі органи повинні в простому і зрозумілому режимі "єдиного вікна" приймати звітність, проводити перевірки рідко, не порушуючи діяльність особи, що перевіряється, і застосовувати санкції тільки за реальні порушення.
Реальні механізми як це здійснити, враховуючи реальний стан речей, є.
Побажання:
- здача звітності не частіше раз на квартал для усіх суб'єктів підприємницької діяльності із створенням простої і зрозумілої системи звітності за принципом "єдиного вікна" без збільшення існуючих податків;
- рішення питання з наріканнями з приводу ПДВ;
- створення режиму звітності, при якому в податкових та ін. будуть відсутні черги, які тільки створюють взаємне нервування і ведуть тільки до марних витрат часу. Вірогідно, контролюючі органи повинні в простому і зрозумілому режимі "єдиного вікна" приймати звітність, проводити перевірки рідко, не порушуючи діяльність особи, що перевіряється, і застосовувати санкції тільки за реальні порушення.
Реальні механізми як це здійснити, враховуючи реальний стан речей, є.
konsyltacii
13.09.10, , инфо
|
Верховна Рада України 7.09.2010 р. проголосувала за відміну прийнятого в першому читанні проекту Податкового кодексу з дорученням Кабінету Міністрів України подати до парламенту новий проект Податкового кодексу з урахуванням результатів всенародного обговорення.
http://gska2.rada.gov.ua/pls/zweb_n/webproc4_1?id=&pf3511=38466
Прочитати пропонований проект Податкового Кодексу України можна було на сайті Верховної Ради:
http://gska2.rada.gov.ua/pls/zweb_n/webproc4_1?id=&pf3511=37984
на сайті газети "Урядовий кур'єр":
http://www.ukurier.gov.ua/index.php?articl=1&id=13696
Отже, чекаємо повного офіційного тексту нового Проекту Податкового Кодексу з розумним урахуванням результатів всенародного обговорення.
В цілому, пропонований раніше проект Податкового Кодексу був непоганий, якщо будуть враховані декілька зухвалих нарікання моментів: враховані розумні зауваження по розширенню списку дозволених платникам єдиного податку видів діяльності, вивірені статті проекту на відповідність з кореспондуючими нормами права, спрощені питання взаємин платників податків з контролюючими органами, змінена нумерація статей проекту Податкового Кодексу України і т.д.
Пропонована раніше нумерація статей в кожному розділі і главі кожного разу спочатку замість єдиної нумерації постатейно спочатку і до кінця Кодексу з розбиттям на розділи і глави - незручна в застосуванні, на мою думку, оскільки замість посилання на конкретну статтю вимагається вказати ще і розділ, і главу. Загалом, хтось додумався внести плутанину і в проекті Кодексу виявилося повно однакових номерів статей, рознесених, проте, по різним розділам і главам. Подивитеся самі..
Інше питання - як буде розв'язана проблема наповнення бюджету. Я думаю, що це питання повинне вирішуватися за рахунок оптимізації внутрішніх ресурсів і прийняття правильних управлінських рішень, у тому числі і по пошуку дешевого і екологічно чистого джерела енергоресурсів. Відносно оподаткування бізнесу повинен застосовуватися, на мою думку, такий принцип: малий бізнес оподатковується пільгово і спрощено, середній бізнес несе трохи більше податкове навантаження, великий бізнес несе ще трохи більше податкове навантаження. Це як в природі: дитина росте і вчиться, потім стає дорослим і починає працювати в повну силу.
http://konsyltacii.livejournal.com/7607.html
http://blogs.pravda.ru/users/3039108/post133729509/play
Що можна розуміти під побажанням спрощення взаємин платників податків з контролюючими органами?
Таке враження, що розробники проекту Податкового Кодексу не бувають в податкових та ін. і не знають які там черги і нервування під час здачі звітності…
ТЕГИ
ТОП-НОВИНИ
ПІДПИСКА НА НОВИНИ
Для підписки на розсилку новин введіть Вашу поштову адресу :