Авторизация

Ім'я користувача:

Пароль:

Новини

Топ-новини

Фінансові новини

Фінанси

Банки та банківські технології

Страхування

Новини економіки

Економіка

ПЕК (газ та електроенергія)

Нафта, бензин, автогаз

Агропромисловий комплекс

Право

Міжнародні новини

Україна

Політика

Бізнес

Бізнес

Новини IT

Транспорт

Аналітика

Фінанси

Економіка

ПЕК (газ та електроенергія)

Нафта, бензин, автогаз

Агропромисловий ринок

Політика

Міжнародна аналітика

Бізнес

Прес-релізи

Новини компаній

Корирування

Курс НБУ

Курс валют

Курс долара

Курс євро

Курс британського фунта

Курс швейцарського франка

Курс канадського долара

Міжбанк

Веб-майстру

Інформери

Інформер курсів НБУ

Інформер курс обміну валют

Інформер міжбанківські курси

Графіки

Графік курсів валют НБУ

Графік курс обміну валют

Графік міжбанківській курс

Експорт новин

Інформація про BIN.ua

Про сайт BIN.ua

Реклама на сайті

Контакти

Підписка на новини

Основи написання текстів для сайту, що продає

У мережі можна знайти безліч термінів, що таке продаючий текст, але практично ніде немає оптимальної формули, якщо хочете, єдиного рецепта, як його написати. Тому у багатьох авторів та власників бізнесу виникає резонне питання – чи існує такий текст насправді? Копірайтери розбилися на два протиборчі табори: одні стверджують, що написання універсального тексту для продажу – це міф, інші запевняють, що зможуть продати будь-який товар чи послугу хоч у рекламній статті, хоч в авторському блозі. Давайте розберемося!

alt

Різновиди текстів для сайту

Почнемо з аксіоми, яка ставиться на чільне місце кожним автором студії гарного контенту «Архі Ідея» - https://arhi-idea.com/ - за допомогою тексту можна продати будь-який товар чи послугу. Інше питання, що самі статті для сайтів відрізняються за своїм форматом та стилем написання. Одні цілеспрямовано продають потенційному клієнту товар, інші роблять це завуальовано. Серед основних форматів текстів, що продають, відзначають:

  • лендинг – статті для посадкової сторінки, які розповідають про товар та закінчуються закликом до дії: підписатися, зареєструватися, купити, ввести особисті дані;
  • матеріал на головну сторінку – презентує компанію у власних очах потенційного покупця, і ділиться на кілька блоків, у яких описується рід діяльності компанії, перевагу її товарів чи послуг;
  • картка товару – тут потрібно писати про характеристики, користь та якість товару без явної реклами;
  • блог - статті на значну кількість символів пишуться на довільні теми, і покликані підвищити лояльність потенційного клієнта до компанії;
  • розсилки - статті з найбільш агресивним рекламним змістом, які підігрівають зацікавлення продуктом, знімають заперечення та продають його;
  • презентації – робота для формування іміджу бізнес-проекту з грою на перевагах неймінгу, способах надання послуг та продажу товару;
  • пости в соцмережах – такий текст повинен викликати реакцію у відповідь, змусити підписатися на сторінку, замовити товар.
  • Як ми вже сказали вище, немає єдиної структури тексту, що продає. Однак для більшості статей можна користуватися загальними правилами копірайтингу, які передбачають наступний алгоритм написання:

  • визначтеся з метою написання;
  • вивчіть аудиторію, якою буде корисний пропонований товар чи послуга;
  • знайдіть кілька джерел інформації;
  • сплануйте структуру статті;
  • переходьте до написання.
  • Ми не говоритимемо про саму структуру тексту, оскільки вона відрізняється залежно від його формату. Єдине правило – що більше розмір тексту, то грамотніше він має бути структурований.


    10 ознак хорошого матеріалу для сайту, який продає

    Теорія – добре, але досвід напрацьовується на практиці і наочних прикладах. Ось 15 ознак статті для продажу, яку захоче замовити кожен власник бізнесу:

    1. Зрозумілий зміст – жодних ліричних відступів та філософських роздумів про буття.
    2. Короткі речення – жодне агентство не захоче співпрацювати з автором, у якого речення займає цілий абзац.
    3. Спілкування на рівних – подання інформації не має бути у форматі «вчитель-учень».
    4. Переваги - чим більше переваг (реальних!) ви вкажете, тим краще.
    5. Заклик до дії – не потрібно соромитися попросити потенційного клієнта купити товар або підписатися на сторінку, всі дорослі люди і розуміють мету вашої роботи.
    6. Геть канцелярит – зазвичай діловим стилем намагаються прикрити рерайтинг, щоб досягти унікальності, на практиці виходить «планувати здійснення покупки» замість «захотіти купити».
    7. Заголовок – назва статті має бути короткою, але яскравою.
    8. Одна ідея – всі нитки вашого матеріалу повинні вести до єдиного знаменника.
    9. Інфографіка – схеми, таблиці та списки дадуть оку «зачепитися» за необхідну інформацію.
    10. Оптимізація – SEO-просування сайтів за допомогою статей якнайкраще допоможе продажам.

    І останнє. Ви бачили хоч одного продавця-консультанта, який вів би монолог перед клієнтом? Саме так! Розмовляйте з потенційним покупцем, ставте йому запитання та намагайтеся ненав'язливо давати на них відповіді, які схилятимуть його на ваш бік. Адже це є продаж. Згодні?

     

    ТЕГИ

    Курс НБУ на сьогодні
     
    за
    курс
    uah
    %
    USD
    1
    41,3413
     0,0350
    0,08
    EUR
    1
    43,9499
     0,0083
    0,02

    Курс обміну валют на сьогодні, 10:27
      куп. uah % прод. uah %
    USD 41,0604  0,04 0,11 41,6777  0,05 0,12
    EUR 43,6115  0,25 0,57 44,4092  0,19 0,43

    Міжбанківський ринок на сьогодні, 11:33
      куп. uah % прод. uah %
    USD 41,2700  0,08 0,19 41,2900  0,09 0,22
    EUR -  - - -  - -

    ТОП-НОВИНИ

    ПІДПИСКА НА НОВИНИ

     

    Бізнес