Фінансові новини
- |
- 14.11.24
- |
- 13:17
- |
- RSS
- |
- мапа сайту
Авторизация
| |
"Почніть з того місця, де ви перебуваєте. Застосовуйте те, що у вас є, і робіть все, що у ваших силах" Артур Еш |
Основи написання текстів для сайту, що продає
17:33 10.04.2023 |
У мережі можна знайти безліч термінів, що таке продаючий текст, але практично ніде немає оптимальної формули, якщо хочете, єдиного рецепта, як його написати. Тому у багатьох авторів та власників бізнесу виникає резонне питання – чи існує такий текст насправді? Копірайтери розбилися на два протиборчі табори: одні стверджують, що написання універсального тексту для продажу – це міф, інші запевняють, що зможуть продати будь-який товар чи послугу хоч у рекламній статті, хоч в авторському блозі. Давайте розберемося!
Різновиди текстів для сайту
Почнемо з аксіоми, яка ставиться на чільне місце кожним автором студії гарного контенту «Архі Ідея» - https://arhi-idea.com/ - за допомогою тексту можна продати будь-який товар чи послугу. Інше питання, що самі статті для сайтів відрізняються за своїм форматом та стилем написання. Одні цілеспрямовано продають потенційному клієнту товар, інші роблять це завуальовано. Серед основних форматів текстів, що продають, відзначають:
Як ми вже сказали вище, немає єдиної структури тексту, що продає. Однак для більшості статей можна користуватися загальними правилами копірайтингу, які передбачають наступний алгоритм написання:
Ми не говоритимемо про саму структуру тексту, оскільки вона відрізняється залежно від його формату. Єдине правило – що більше розмір тексту, то грамотніше він має бути структурований.
10 ознак хорошого матеріалу для сайту, який продає
Теорія – добре, але досвід напрацьовується на практиці і наочних прикладах. Ось 15 ознак статті для продажу, яку захоче замовити кожен власник бізнесу:
- Зрозумілий зміст – жодних ліричних відступів та філософських роздумів про буття.
- Короткі речення – жодне агентство не захоче співпрацювати з автором, у якого речення займає цілий абзац.
- Спілкування на рівних – подання інформації не має бути у форматі «вчитель-учень».
- Переваги - чим більше переваг (реальних!) ви вкажете, тим краще.
- Заклик до дії – не потрібно соромитися попросити потенційного клієнта купити товар або підписатися на сторінку, всі дорослі люди і розуміють мету вашої роботи.
- Геть канцелярит – зазвичай діловим стилем намагаються прикрити рерайтинг, щоб досягти унікальності, на практиці виходить «планувати здійснення покупки» замість «захотіти купити».
- Заголовок – назва статті має бути короткою, але яскравою.
- Одна ідея – всі нитки вашого матеріалу повинні вести до єдиного знаменника.
- Інфографіка – схеми, таблиці та списки дадуть оку «зачепитися» за необхідну інформацію.
- Оптимізація – SEO-просування сайтів за допомогою статей якнайкраще допоможе продажам.
І останнє. Ви бачили хоч одного продавця-консультанта, який вів би монолог перед клієнтом? Саме так! Розмовляйте з потенційним покупцем, ставте йому запитання та намагайтеся ненав'язливо давати на них відповіді, які схилятимуть його на ваш бік. Адже це є продаж. Згодні?
|
|
ТЕГИ
ТОП-НОВИНИ
ПІДПИСКА НА НОВИНИ
Для підписки на розсилку новин введіть Вашу поштову адресу :