Фінансові новини
- |
- 19.11.24
- |
- 03:38
- |
- RSS
- |
- мапа сайту
Авторизация
Більше ніякого «з повагою»: покоління зумерів розмовляє в офісах зовсім новою мовою
23:24 14.09.2023 |
Покоління зумерів - людей, народжених у 1997-2010 роках - вносить свої корективи у робочий процес, змінюючи вимоги до оплати, графіку чи уніформи, а тепер і офісної мови.
Згідно з дослідженням Barclays LifeSkills (ініціативи Barclays Bank, спрямованої на допомогу молоді в оволодінні робочими навичками) 70% опитаних працівників з Великої Британії звернули уваги на зміну у так званій «офісній мові», яка стала більш формальною протягом останніх 5 років, а 71% вважає, що ці зміни були привнесені саме молодим поколінням зумерів. Ще близько 73% сказали, що їхній стиль спілкування на роботі став більш невимушеним.
Значною мірою це відображається у робочому листуванні - такі фрази як «з повагою», «щиро ваш», «to whom it may concern» / усім, кого стосується (поширене англомовне привітання у листах, де автор адресує послання невідомому читачу) та інші виходять з моди й, швидше за все, вийдуть з ужитку протягом наступного десятиліття.
Понад третина опитаних працівників вважають слова «щиро ваш» та «з повагою» старомодними, тоді як майже половина вважає «дякую» та «щиро дякую» дружніми - як власне і сленгове «ta» (для «thank you»/дякую) та «hiya» (як «привіт»). Хоча останні два слова дехто відзначив, як перехід у фамільярність.
«Зміна норм на робочому місці відображається у мові, якою користуються молоді працівники, і на способах спілкування загалом. Потоки електронної пошти та платформи обміну миттєвими повідомленнями змішалися з «бесідами», де офіційні представлення та підписи можуть здаватися недоречними», - зазначає в дослідженні доктор Лаура Бейлі, старший викладач Університету Кента.
Бейлі каже, що для старшого покоління етикет електронних листів може бути настільки «витренованим», що інстинктивно переходить у будь-яке письмове спілкування, а зумери тим часом прискорили перехід мови соціальних медіа у повсякденне офісне життя. Вони підбирають та використовують на роботі такі сленгові слова з TikTok, як «ick» (вигук для вираження огиди) чи «naur» (популярний серед покоління зет варіант слова «ні») до великого розчарування спеціалістів з управління персоналом і старших працівників.
|
|
ТЕГИ
ТОП-НОВИНИ
ТОП-НОВИНИ
ПІДПИСКА НА НОВИНИ
Для підписки на розсилку новин введіть Вашу поштову адресу :