Авторизация

Ім'я користувача:

Пароль:

Новини

Топ-новини

Фінансові новини

Фінанси

Банки та банківські технології

Страхування

Новини економіки

Економіка

ПЕК (газ та електроенергія)

Нафта, бензин, автогаз

Агропромисловий комплекс

Право

Міжнародні новини

Україна

Політика

Бізнес

Бізнес

Новини IT

Транспорт

Аналітика

Фінанси

Економіка

ПЕК (газ та електроенергія)

Нафта, бензин, автогаз

Агропромисловий ринок

Політика

Міжнародна аналітика

Бізнес

Прес-релізи

Новини компаній

Корирування

Курс НБУ

Курс валют

Курс долара

Курс євро

Курс британського фунта

Курс швейцарського франка

Курс канадського долара

Міжбанк

Веб-майстру

Інформери

Інформер курсів НБУ

Інформер курс обміну валют

Інформер міжбанківські курси

Графіки

Графік курсів валют НБУ

Графік курс обміну валют

Графік міжбанківській курс

Експорт новин

Інформація про BIN.ua

Про сайт BIN.ua

Реклама на сайті

Контакти

Підписка на новини

Три літаки замість 40: у РФ визнали провал із виробництвом власної авіатехніки

 

Уряд Росії визнав провал програми імпортозаміщення у виробництві цивільних літаків і призначив відповідальних за це. Російська державна корпорація "Об'єднана авіабудівна корпорація" (ОАК) звільнила двох директорів провідних авіаційних заводів. Посад позбулися генеральний директор ПАТ "Яковлєв" Андрій Богинський і керівний директор АТ "Туполєв" Костянтин Тімофєєв.

Підписуйтесь на корисний легкий контент в Instagram

За інформацією російського видання Коммерсант, на місце Богинського тимчасово призначили гендиректора ОАК Вадима Бадеху, а "Туполєв" очолив заступник гендиректора корпорації Олександр Бобришев.

Такі кадрові зміни в ОАК пояснили необхідністю прискорення сертифікації та запуску серійного виробництва російських цивільних літаків. Однак джерела в авіапромі стверджують, що звільнення стало наслідком вказівки прем'єр-міністра РФ Михайла Мішустіна через провал програми розвитку цивільної авіації.

За урядовою програмою, у 2023 році в Росії мали виготовити 40 цивільних літаків, а до 2030 року виробництво планували довести до 230 одиниць на рік. У реальності минулого року випустили лише три літаки: два Ту-214 й один Іл-96-300. Серійне виробництво МС-21, заплановане на 2016 рік, тепер перенесли на 2025-2026 роки. А програму імпортозаміщення SSJ-100 відкладають через проблеми з сертифікацією двигуна ПД-8.

Через це уряд скоротив обсяги планів. У 2025 році замість 82 літаків буде виготовлено лише 20, а до 2027 року виробництво зменшиться зі 180 до 140 одиниць.

Санкції проти РФ ускладнили доступ до західних авіалайнерів і їх обслуговування. За даними Росавіації, з жовтня 2023 до червня 2024 року кількість літаків у парку 13 найбільших авіакомпаній РФ скоротилася на 3%. Згодом дані про кількість літаків взагалі зникли з офіційного сайту Росавіації.

За матеріалами: ЛIГАБiзнесIнформ
Ключові теги: Росія
 

ТЕГИ

Курс НБУ на сьогодні
 
за
курс
uah
%
USD
1
41,4387
 0,1194
0,29
EUR
1
43,4733
 0,4806
1,12

Курс обміну валют на вчора, 11:21
  куп. uah % прод. uah %
USD 41,0220  0,04 0,09 41,6804  0,04 0,11
EUR 43,0160  0,22 0,51 43,8380  0,17 0,38

Міжбанківський ринок на вчора, 11:33
  куп. uah % прод. uah %
USD 41,4100  0,11 0,28 41,4200  0,12 0,29
EUR -  - - -  - -

ТОП-НОВИНИ

ПІДПИСКА НА НОВИНИ

 

Бізнес