Авторизация

Ім'я користувача:

Пароль:

Новини

Топ-новини

Фінансові новини

Фінанси

Банки та банківські технології

Страхування

Новини економіки

Економіка

ПЕК (газ та електроенергія)

Нафта, бензин, автогаз

Агропромисловий комплекс

Право

Міжнародні новини

Україна

Політика

Бізнес

Бізнес

Новини IT

Транспорт

Аналітика

Фінанси

Економіка

ПЕК (газ та електроенергія)

Нафта, бензин, автогаз

Агропромисловий ринок

Політика

Міжнародна аналітика

Бізнес

Прес-релізи

Новини компаній

Корирування

Курс НБУ

Курс валют

Курс долара

Курс євро

Курс британського фунта

Курс швейцарського франка

Курс канадського долара

Міжбанк

Веб-майстру

Інформери

Інформер курсів НБУ

Інформер курс обміну валют

Інформер міжбанківські курси

Графіки

Графік курсів валют НБУ

Графік курс обміну валют

Графік міжбанківській курс

Експорт новин

Інформація про BIN.ua

Про сайт BIN.ua

Реклама на сайті

Контакти

Підписка на новини

Російський ринок заповнили контрафактні моторні оливи. Підробки складають понад 50%

 

Понад 50% представленої до продажу в Росії моторної оливи є підробленими. Станом на жовтень 2023 року Спілка автосервісів Росії оцінювала частку контрафакту в цій категорії автомобільних товарів у 30-50%, а до серпня 2024 року кількість підроблених моторних олив зросла до 54%.

Про це розповів керівник російського автомобільного маркетплейсу Fresh Александр Носко, передає The Moscow Times.

Як зазначається, найчастіше підробляють продукти найпопулярніших брендів, до лідерів за цим показником відносяться Mobil 1 і Castrol.

Повідомляється також, що послуга перевірки оливи на оригінальність дуже затребувана. Так, лише за другий квартал цього року порівняно з першим зростання замовлень цієї послуги становило понад 40%, але при цьому "зелених" протоколів (що підтверджують оригінальність оливи) за нею - близько 80%.

Оливи відомих брендів, що потрапляють на російський ринок через так званий паралельний імпорт, не є підробками, але їх склад і рецептура можуть відрізнятися від тієї оливи, яка раніше поставлялася до Росії, через специфіку країн.

При цьому експерти зазначають, що дефіциту олив вдалося уникнути й ситуація стабільна, проте ринок став поділений на три великі сегменти: російська продукція, оливи, що ввозяться по паралельному імпорту, та продукти з Китаю та "дружніх" країн. Через це ціни перестали бути показником якості.

При цьому якість китайських олив дуже сильно відрізняється, а офіційні поставки Shell, Total, Mobil 1 і Castrol - припинені.

Раніше стало відомо, що Росія зіткнулася з дефіцитом автозапчастин із Китаю, через що ремонт китайських автомобілів у деяких випадках може затягуватися на пів року.

Західні автовиробники покинули російський ринок після того, як Росія розпочала повномасштабне вторгнення в Україну. Таким чином китайські автовиробники зайняли значну частину російського автомобільного ринку.

Китайські бренди зайняли всі місця у п'ятірці найпопулярніших іномарок в Росії за підсумками 2023 року. Після виходу західних автовиробників з Росії частка китайських автомобілів у російському імпорті сягала 92%.

За матеріалами: БізнесЦензор
Ключові теги: Росія
 

ТЕГИ

Курс НБУ на 22.11.2024
 
за
курс
uah
%
USD
1
41,2860
 0,0327
0,08
EUR
1
43,4659
 0,0976
0,22

Курс обміну валют на 22.11.24, 10:21
  куп. uah % прод. uah %
USD 40,9832  0,03 0,08 41,6355  0,01 0,01
EUR 43,2364  0,17 0,39 44,0045  0,15 0,33

Міжбанківський ринок на 22.11.24, 11:33
  куп. uah % прод. uah %
USD 41,2950  0,02 0,06 41,3000  0,02 0,05
EUR -  - - -  - -

ТОП-НОВИНИ

ПІДПИСКА НА НОВИНИ

 

Бізнес