Авторизация

Ім'я користувача:

Пароль:

Новини

Топ-новини

Фінансові новини

Фінанси

Банки та банківські технології

Страхування

Новини економіки

Економіка

ПЕК (газ та електроенергія)

Нафта, бензин, автогаз

Агропромисловий комплекс

Право

Міжнародні новини

Україна

Політика

Бізнес

Бізнес

Новини IT

Транспорт

Аналітика

Фінанси

Економіка

ПЕК (газ та електроенергія)

Нафта, бензин, автогаз

Агропромисловий ринок

Політика

Міжнародна аналітика

Бізнес

Прес-релізи

Новини компаній

Корирування

Курс НБУ

Курс валют

Курс долара

Курс євро

Курс британського фунта

Курс швейцарського франка

Курс канадського долара

Міжбанк

Веб-майстру

Інформери

Інформер курсів НБУ

Інформер курс обміну валют

Інформер міжбанківські курси

Графіки

Графік курсів валют НБУ

Графік курс обміну валют

Графік міжбанківській курс

Експорт новин

Інформація про BIN.ua

Про сайт BIN.ua

Реклама на сайті

Контакти

Підписка на новини

Динаміка скорочення кількості імпортерів триватиме на ринку пального і в 2025 р. - директор А-95

 

Кількість імпортерів на українському ринку моторного пального у 2025 році продовжить скорочуватися завдяки ціновій оптимізації в опті, а також із початком процесу формування системи мінімальних запасів пального.

Такий прогноз виклав директор консалтингової групи А-95 Сергій Куюн у фейсбуці, коментуючи підсумки 2024 року та очікувані тенденції нинішнього року.

"Динаміка зменшення імпортерів зберігатиметься у 2025 році через фактичну відсутність маржинальності в опті, а також через початок формування системи мінімальних запасів пального, що потребуватиме тривалого заморожування певних обсягів від імпортованих партій", - написав він.

За даними А-95, у 2024 році кількість імпортерів пального скоротилася на третину - до 281 з 396 роком раніше.

"Але якщо врахувати, що у 2021-му їх було близько 150, мрійників ще залишається достатньо", - зазначив Куюн.

Скорочувалися минулого року також і країни-джерела імпорту: дизпалива - до 16 з 20 країн, бензинів - до 11 з 16.

"Дорога екзотика зникає, залишаються найближчі, а тому найдешевші країни. З новинок - Німеччина, звідки почався помітний імпорт якісного бензину (далося взнаки зниження споживання бензину в Європі й проблеми з його експортом з традиційних напрямків)", - прокоментував експерт.

За видами моторних палив обсяги імпорту бензину у 2024 році скоротилися на 0,4% порівняно з 2023 роком - до 1,244 млн тонн, LPG - на 7,2%, до 0,9 млн тонн, тоді як імпорт дизпалива зріс на 7,5% - до 6,6 млн тонн.

"Таким чином, бачимо стагнацію споживання фізичними особами (бензин і газ) і зростання промислового споживання (ДП), за нашою версією, через зростання вантажних перевезень", - пояснив директор А-95.

Лідерами з постачання пального 2024 року залишилися колишні компанії: дизпалива - ОККО, "АТ Енерго Трейд", UPG, WOG, "Кантарел", бензину - ОККО, WOG, UPG, AMIC, УНТК.

На думку Куюна, після шокуючого 2022-го і стабілізаційного 2023-го минулий рік став для ринку пального роком вдосконалення.

"Диктат постачальників у 2022-2023 рр. змінився диктатом українських імпортерів, які тепер обирають не те, що дають, а те, що надійніше й дешевше. Можна говорити, що остаточно зникли спекулятивні премії, на яких закордонні постачальники заробили фантастичні гроші", - резюмував експерт.

За матеріалами: Інтерфакс-Україна
 

ТЕГИ

Курс НБУ на понеділок
 
за
курс
uah
%
USD
1
42,1257
 0,0472
0,11
EUR
1
43,3684
 0,0484
0,11

Курс обміну валют на вчора, 10:29
  куп. uah % прод. uah %
USD 42,0870  0,04 0,10 42,8067  0,11 0,25
EUR 43,4259  0,01 0,03 44,2222  0,06 0,13

Міжбанківський ринок на сьогодні, 11:33
  куп. uah % прод. uah %
USD 42,1400  0,04 0,09 42,1500  0,05 0,11
EUR -  - - -  - -

ТОП-НОВИНИ

ПІДПИСКА НА НОВИНИ

 

Бізнес