Авторизация

Ім'я користувача:

Пароль:

Новини

Топ-новини

Фінансові новини

Фінанси

Банки та банківські технології

Страхування

Новини економіки

Економіка

ПЕК (газ та електроенергія)

Нафта, бензин, автогаз

Агропромисловий комплекс

Право

Міжнародні новини

Україна

Політика

Бізнес

Бізнес

Новини IT

Транспорт

Аналітика

Фінанси

Економіка

ПЕК (газ та електроенергія)

Нафта, бензин, автогаз

Агропромисловий ринок

Політика

Міжнародна аналітика

Бізнес

Прес-релізи

Новини компаній

Корирування

Курс НБУ

Курс валют

Курс долара

Курс євро

Курс британського фунта

Курс швейцарського франка

Курс канадського долара

Міжбанк

Веб-майстру

Інформери

Інформер курсів НБУ

Інформер курс обміну валют

Інформер міжбанківські курси

Графіки

Графік курсів валют НБУ

Графік курс обміну валют

Графік міжбанківській курс

Експорт новин

Інформація про BIN.ua

Про сайт BIN.ua

Реклама на сайті

Контакти

Підписка на новини

Ситуація з наявністю автогазу на заправках лишається напруженою

 

Середня роздрібна вартість автогазу в Україні за тиждень з 20 по 24 листопада збільшилась на 0,70 грн, до 36,07 грн/л. Про це свідчать дані моніторингу «Консалтингової групи «А-95»,

Як повідомляв enkorr, роздрібні мережі проводять акції «чорної п'ятниці», які будуть тривати протягом трьох днів.

Разом з тим, майже у всіх регіонах України лишаються перебої з постачаннями автогазу на низці АЗС. Про це enkorr повідомляють спостерігачі та джерела у паливних компаніях.

Найгірша ситуація, щодо постачання газу на АЗК у мережі групи «Приват» (ANP, Avias тощо). За словами учасників ринку, у вільному продажі газу в мережі немає. «Газу або немає, або продаж тільки по талонам або через додаток», - прокоментував ситуацію співрозмовник, знайомий з ситуацією близький до ситуації. Згідно даних enkorr, останній раз компанії вдалося завезти в країну імпортний ресурс 9 листопада.

Не набагато кращою є ситуація у Prime - на більшості АЗК мережі реалізація автогаза призупинена.

Є певні проблеми з наявністю газу в «БРСМ-Нафта». За словами учасників ринку, це пов'язано з недостатньою кількість газовозів. «Ситуація не критична, газ періодично з'являється в мережі, проте говорити про стабільні постачання не доводиться», - розповіли в одній із паливних компаній Київської області.

Відчувається нестача газу і на UPG. Велика кількість газовозів компанії, яка є одним із найбільших імпортерів газу автомобільним транспортом, наразі заблокована на західному кордоні.

Фіксуються точкові проблеми і в мережах «Авантаж 7» та Motto (західні регіони). Помічені точкові зникнення газу на Socar в Одеській області. Джерело у представництві азербайджанської компанії повідомило, що загалом мереже забезпечена ресурсом, а перебої у реалізації мають нетривалий характер.

Також важка ситуація на багатьох одиночних АЗС та АГЗП у різних регіонах. Нагадаємо, що джерелами постачань для невеликих паливних операторів, що не мають власного імпорту, є аукціони внутрішніх виробників та пропозиції трейдерів-імпортерів. Разом з тим, вартість газу в цих джерелах становить 33-35 грн/л на умовах FCA, що не дозволяє утримати конкурентну ціну в роздрібі.

У мережах ОККО та WOG зникнень газу не помічено. Також стабільна ситуація в більшості мереж середнього цінового діапазону країни. Наприклад, у BVS, «Автотранс», RLS та VST, запевнили, що на 100% забезпечені ресурсом. «Звичайно, ми не говорим про залиті бази, однак мережі працюють без будь-яких перебоїв», - каже представник однієї з мереж.

Нагадаємо, що основною причиною дефіциту газу є блокування автомобільних переходів на українсько-польському кордоні. Після широкомасштабного вторгнення рф в Україну автомобільний транспорт став основним у структурі імпорту автогазу в Україну. Наразі доля автомобільних поставок газу в загальному обсягу імпорту зменшується. Якщо в окремі місяці 2023 р. доля автомобільних постачань сягала 75%, то у листопаді- біля 45%.

За словами керівника газового напрямку ГК «Надєжда» Станіслава Батраченка, перехід ринку на нові канали постачання призвів до суттєвого збільшення товару у дорозі. Він оцінює дефіцит газу складає 400-500 т на добу і вважає, що такий обсяг можна замістити залізничними постачаннями, але на це потрібен час.

Поки ж ситуація з автомобільними поставками газу через західний кордон залишається складною. За даними Державної прикордонної служби України, на пунктах пропуску між Польщею та Україною на перетин кордону чекають понад три тисячі вантажівок: «Краківець - Корчова» - 1700, «Дорогуськ - Ягодин» - 800 та 600 вантажівок на «Рава-Руська - Гребенне».

«Ситуація, наприклад, на Рава-Руська міняється щогодини. Вчора (23 листопада - ek) зранку газовози ще як-не-як проїжджали, а вже надвечір все стало», - розповів один із великих імпортерів.

Крім того, 23 листопада розпочалося блокування четвертого КПП - «Шегині - Медика». В той же час, за повідомленням прикордонників, є непідтверджена інформація щодо намірів страйкарів поширити блокування також на пункт контролю «Нижанковичі - Мальховіце». Там електронна черга з вантажних автомобілів на виїзд з України зросла з 1300 до 2000 автомобілів.

За матеріалами: EnKorr
 

ТЕГИ

Курс НБУ на понеділок
 
за
курс
uah
%
USD
1
41,4912
 0,0692
0,17
EUR
1
45,1860
 0,0758
0,17

Курс обміну валют на вчора, 10:10
  куп. uah % прод. uah %
USD 41,2020  0,08 0,20 41,9328  0,13 0,32
EUR 44,9320  0,12 0,27 45,8752  0,09 0,19

Міжбанківський ринок на вчора, 11:33
  куп. uah % прод. uah %
USD 41,4150  0,01 0,01 41,4900  0,05 0,12
EUR -  - - -  - -

ТОП-НОВИНИ

ПІДПИСКА НА НОВИНИ

 

Бізнес