Авторизация

Ім'я користувача:

Пароль:

Новини

Топ-новини

Фінансові новини

Фінанси

Банки та банківські технології

Страхування

Новини економіки

Економіка

ПЕК (газ та електроенергія)

Нафта, бензин, автогаз

Агропромисловий комплекс

Право

Міжнародні новини

Україна

Політика

Бізнес

Бізнес

Новини IT

Транспорт

Аналітика

Фінанси

Економіка

ПЕК (газ та електроенергія)

Нафта, бензин, автогаз

Агропромисловий ринок

Політика

Міжнародна аналітика

Бізнес

Прес-релізи

Новини компаній

Корирування

Курс НБУ

Курс валют

Курс долара

Курс євро

Курс британського фунта

Курс швейцарського франка

Курс канадського долара

Міжбанк

Веб-майстру

Інформери

Інформер курсів НБУ

Інформер курс обміну валют

Інформер міжбанківські курси

Графіки

Графік курсів валют НБУ

Графік курс обміну валют

Графік міжбанківській курс

Експорт новин

Інформація про BIN.ua

Про сайт BIN.ua

Реклама на сайті

Контакти

Підписка на новини

Надія на тепло: попит на ДП залишається низьким

 

Наприкінці березня попит на українському ринку дизпального залишається низьким. Компанії повідомляють про слабку реалізацію у рітейлі й сегменті дрібного гурту.

Весняні сільгоспроботи розпочалися вже у половині областей країни, але трейдери цього майже не відчувають. За оцінками учасників ринку, попит на пальне в аграрному сегменті цього року може бути приблизно на 30% меншим, ніж у довоєнні часи, через забруднення частини ділянок зброєю й обмеженням кредитування компаній, що розташовані у областях, території яких частково перебувають під контролем окупантів. Крім того, деякі агрохолдинги створили запаси пального ще взимку, напередодні впровадження лютневого ембарго. Тому розраховувати на весняний сплеск попиту з їх боку трейдерам не доводиться.

Минулого тижня обсяги імпорту продукту зросли на 40%, до 120,2 тис. тонн, але це не відображає реальної ситуації у продажах, вважають учасники ринку. «Багато компаній зсувало строки відвантаження партій на кінець місяця, через це у середині березня імпорт був низьким. Ринок як був, так і залишається залитим», - коментує представник великої української мережі АЗС.

На східних терміналах Польщі розміри премій не змінювались. За даними еnkorr, автомобільні партії дизпального минулого тижня продавалися за +$95-120 до північно-європейських котирувань. Також був зафіксований продаж партії продукту за +$83, але низьку премію у цьому разі було зумовлено необхідністю постачальника швидко продати ресурс. На балтійських терміналах дизпальне пропонується з преміями $115-130 до північно-європейських котирувань.

Наприкінці березня кілька болгарських компаній повідомило про зростання продажів. Це також підтверджується даними enkorr - обсяги розмитнення дизпального минулого тижня справді зросли. Зі слів одного з українських імпортерів, болгарські постачальники радять купляти пальне зараз, бо потім обсяги продукту будуть обмеженими. Втім, покупці кажуть, що дизпального на цьому напрямку достатньо, а заклики болгар націлені лише на збільшення продажів. На терміналах в Русе автомобільні партії ДП продаються за +$90-120 до середземноморських котирувань. У чорноморських портах «Констанца» й «Бургас» продукт самовивозом можна придбати за +$60-70. При цьому танкерні партії на цих базисах можна придбати за +$40-50.

На дунайських терміналах автомобільні партії дизпального продаються за +$100-140 до котирувань CIF Med. У регіоні є також і дешевші пропозиції продукту, який ймовірно має російське походження. Зі слів трейдерів, зараз до Джурджулешті прямує танкер з новоросійська, також ще одне судно з російським продуктом уже перебуває в українській акваторії. Присутність дешевого російського дизелю завдає збитків компаніям, які продають паливо з інших джерел. «Куди все котиться, незрозуміло. Ми вже третю лодку продаємо «в мінус», - обурюється трейдер, що продає дизпальне з одного з дунайських терміналів.

У квітні зарубіжні постачальники дизпального очікують зростання активності українських покупців. Один із польських трейдерів припускає, що наступного місяця премії можуть зрости через обмежені пропозиції продукту від європейських НПЗ під час ремонту й зростання ставок фрахту для танкерів із дедвейтом 30 тис.. Проте постачальники продукту на півдні повідомляють, що фрахт у басейні Середземного моря, навпаки, має зменшуватись, оскільки пропозицій на перевезення нафтопродуктів більш ніж достатньо.

За матеріалами: EnKorr
 

ТЕГИ

Курс НБУ на завтра
 
за
курс
uah
%
USD
1
39,5860
 0,1976
0,50
EUR
1
42,2620
 0,0498
0,12

Курс обміну валют на сьогодні, 10:48
  куп. uah % прод. uah %
USD 39,3897  0,17 0,42 39,9597  0,20 0,50
EUR 42,1145  0,21 0,50 42,9172  0,23 0,53

Міжбанківський ринок на сьогодні, 11:33
  куп. uah % прод. uah %
USD 39,5750  0,20 0,52 39,5950  0,23 0,57
EUR -  - - -  - -

ТОП-НОВИНИ

ПІДПИСКА НА НОВИНИ

 

Бізнес