Авторизация

Ім'я користувача:

Пароль:

Новини

Топ-новини

Фінансові новини

Фінанси

Банки та банківські технології

Страхування

Новини економіки

Економіка

ПЕК (газ та електроенергія)

Нафта, бензин, автогаз

Агропромисловий комплекс

Право

Міжнародні новини

Україна

Політика

Бізнес

Бізнес

Новини IT

Транспорт

Аналітика

Фінанси

Економіка

ПЕК (газ та електроенергія)

Нафта, бензин, автогаз

Агропромисловий ринок

Політика

Міжнародна аналітика

Бізнес

Прес-релізи

Новини компаній

Корирування

Курс НБУ

Курс валют

Курс долара

Курс євро

Курс британського фунта

Курс швейцарського франка

Курс канадського долара

Міжбанк

Веб-майстру

Інформери

Інформер курсів НБУ

Інформер курс обміну валют

Інформер міжбанківські курси

Графіки

Графік курсів валют НБУ

Графік курс обміну валют

Графік міжбанківській курс

Експорт новин

Інформація про BIN.ua

Про сайт BIN.ua

Реклама на сайті

Контакти

Підписка на новини

Глобальна переробка літієвих батарей до 2030 перевищить 1 ТВт·ч

 

За даними агентства TrendForce, швидкі темпи впровадження транспорту на нових джерелах енергії (NEV) стимулювали зростання використаних у світі тягових акумуляторів, а зростання популярності сховищ енергії - збільшення масштабу впровадження літій-залізо-фосфатних батарей. У результаті зростає кількість тих, хто відпрацював своє АКБ, завдяки чому переробка перетворюється на вигідний бізнес.

Очікується, що до 2030 року ємність цього ринку перевищить 1 ТВтч, із загальної частки на літій-залізо-фосфатні акумулятори буде припадати 58%. Хоча на ринку вже сьогодні досить багато компаній, які займаються переробкою акумуляторів, поки що реальні масштаби цього бізнесу далекі від необхідних. Як заявляють в агентстві, поки що необхідно вирішити низку проблем в індустрії переробки - остання знаходиться на ранніх стадіях розвитку і близько 70 % АКБ, що переробляються, надходять з акумуляторних заводів - це або дефектні екземпляри, або просто відходи виробництва. Крім того, індустрія переробки потребує більш досконалої системи стандартизації.

Наприклад, у Китаї почали впроваджувати переробку батарей із 2020 року. Лише у 2021 році зареєстровано понад 10 тис. нових компаній у цій сфері, приблизно вчетверо більше, ніж у 2020 році. При цьому внесених до «білого списку» компаній, що повністю відповідали стандартам індустрії переробки, на кінець року було всього 45, а обсяг перероблених літій-іонних акумуляторів у Китаї 2021 року становив менше 300 тис. тонн.

 

За розрахунками експертів, розрахункова ємність акумуляторів, що використовуються в електромобілях, перевищить до 2030 року 3ТВт·ч, а в Китаї - близько 45% від загальносвітового обсягу. Таким чином, особливу важливість набуде підвищення ефективності використання батарей як для подолання дефіциту ресурсів, так і для переходу на зелену енергетику в цілому.

Сьогодні, за даними TrendForce, переробка літій-іонних АКБ у Китаї ділиться на каскадну утилізацію та переробку та відновлення. Так, каскадна утилізація та переробка застосовується для джерел резервного живлення, малих енергосховищ та низькошвидкісного мікротранспорту у випадках, якщо ємність АКБ впала нижче 80 %.

У сфері енергосховищ йдеться про демонстраційні експериментальні проекти, що не стосуються великих енергосховищ - йдеться переважно про демонтаж відпрацьованих АКБ для відновлення цінних металів на кшталт літію, кобальту та нікелю, а також використання їх у виробництві нових акумуляторів.

 

ТЕГИ

Курс НБУ на сьогодні
 
за
курс
uah
%
USD
1
39,5345
 0,1025
0,26
EUR
1
42,3098
 0,0112
0,03

Курс обміну валют на вчора, 10:03
  куп. uah % прод. uah %
USD 39,3729  0,01 0,03 39,9288  0,00 0,00
EUR 42,1825  0,05 0,12 42,9621  0,03 0,07

Міжбанківський ринок на вчора, 11:33
  куп. uah % прод. uah %
USD 39,5300  0,10 0,26 39,5550  0,09 0,24
EUR -  - - -  - -

ТОП-НОВИНИ

ПІДПИСКА НА НОВИНИ

 

Бізнес