Авторизация

Ім'я користувача:

Пароль:

Новини

Топ-новини

Фінансові новини

Фінанси

Банки та банківські технології

Страхування

Новини економіки

Економіка

ПЕК (газ та електроенергія)

Нафта, бензин, автогаз

Агропромисловий комплекс

Право

Міжнародні новини

Україна

Політика

Бізнес

Бізнес

Новини IT

Транспорт

Аналітика

Фінанси

Економіка

ПЕК (газ та електроенергія)

Нафта, бензин, автогаз

Агропромисловий ринок

Політика

Міжнародна аналітика

Бізнес

Прес-релізи

Новини компаній

Корирування

Курс НБУ

Курс валют

Курс долара

Курс євро

Курс британського фунта

Курс швейцарського франка

Курс канадського долара

Міжбанк

Веб-майстру

Інформери

Інформер курсів НБУ

Інформер курс обміну валют

Інформер міжбанківські курси

Графіки

Графік курсів валют НБУ

Графік курс обміну валют

Графік міжбанківській курс

Експорт новин

Інформація про BIN.ua

Про сайт BIN.ua

Реклама на сайті

Контакти

Підписка на новини

Збільшення пропускної спроможності дунайських портів України вперлося в Румунію

21:19 30.12.2022 |

Економіка

 

Дунайські порти України у 2022 році вийшли на фактичну пропускну спроможність 25 млн тонн на рік. Вона могла б бути ще більшою, якби Румунія погодилася ліквідувати вузьке місце на каналі Сулина, заявив в інтерв'ю Портам України заступник міністра інфраструктури Юрій Васьков.

До липня Сулинське гирло в Румунії було єдиним каналом, який з'єднував українську частину Дунаю із морем. Деокупація острова Зміїний "відкрила" ще одне гирло, але більшість суден все одно була змушена використовувати Сулину.

"Ми неодноразово проводили переговори з представниками влади Румунії на всіх рівнях. Для нас цілком зрозуміло, які заходи мають бути проведені, щоб Сулина у два-три рази підвищила свою пропускну спроможність. Причому не йдеться про будівництво чи великі інвестиції. Ключове тут - ефективна організація роботи румунських лоцманів та інших суміжних служб", - розказав Васьков.

Румунія обіцяла перевести Сулинський канал на цілодобовий режим та збільшити кількість проходження суден удвічі - до восьми на добу. Але натомість у листопаді цей показник скоротився до двох суден.

"Тобто замість обіцяного збільшення ми отримали скорочення. Нам не зрозуміла така позиція румунів, бо доходи, які їхня держава отримує від проходження каналу, у десятки разів перевищують зарплати лоцманів, яких треба взяти на роботу", - сказав він.

У таких умовах Україна змушена поглиблювати глибини у гирлі Бистре, щоб зменшити залежність роботи портів від ситуації в Сулині. Також ведеться робота над розширенням другого вузького місця - залізничної та автомобільної логістики.

"Але на сьогодні головним фактором стримування подальшого розвитку є саме Сулина. За нормальної роботи каналу пропускна спроможність дунайських портів у 30 млн тонн на рік - це реально", - сказав Васьков.

За матеріалами: ЛIГАБiзнесIнформ
Ключові теги: Румунія
 

ТЕГИ

Курс НБУ на сьогодні
 
за
курс
uah
%
USD
1
39,9205
 0,0955
0,24
EUR
1
43,3137
 0,2031
0,47

Курс обміну валют на сьогодні, 10:43
  куп. uah % прод. uah %
USD 39,7750  0,14 0,34 40,2992  0,15 0,36
EUR 42,9769  0,08 0,18 43,7704  0,12 0,27

Міжбанківський ринок на вчора, 11:33
  куп. uah % прод. uah %
USD 39,8650  0,01 0,03 39,9000  0,00 0,00
EUR -  - - -  - -

ТОП-НОВИНИ

ПІДПИСКА НА НОВИНИ

 

Бізнес