Фінансові новини
- |
- 25.12.25
- |
- 22:13
- |
-
RSS - |
- мапа сайту
Авторизация
Сучасні інформаційні технології для бізнесу
10:46 02.11.2023 |
Ведення бази клієнтів у сучасних умовах є важливим процесом для зміцнення взаємодій з клієнтами. Ведення бази клієнтів дозволяє краще розуміти їхні потреби, підвищуючи рівень обслуговування та взаємодії.
Сучасні споживачі цінують персоналізований досвід. Вміння зберігати дані та застосовувати їх для персоналізації послуг – ключ до задоволення клієнтів. Ефективне ведення бази допомагає не лише залучати нових клієнтів, а й утримувати існуючих через покращене обслуговування.
Розглянемо основні засоби ведення бази клієнтів у сучасних умовах. Перший спосіб використання CRM для обліку клієнтів. Ці системи допомагають збирати та аналізувати дані про клієнтів, автоматизують процеси взаємодії.
Наступний спосіб - збір та аналіз даних про клієнтів дозволяє розуміти їх переваги, купівельну поведінку та очікування, що допомагає адаптувати продукти та послуги під їх потреби. Мультиканальний підхід, у цьому випадку враховується різноманітність каналів комунікації, важливо підтримувати базу клієнтів через різні платформи – від соціальних мереж до електронної пошти та мобільних додатків.
Ведення бази клієнтів як про обробку даних, а й про побудову довгострокових відносин. Регулярна взаємодія, надання цінної інформації та послуг – ключ до зміцнення зв'язків із клієнтами. При цьому важливо забезпечити захист та конфіденційність даних клієнтів, дотримуючись стандартів безпеки, щоб зміцнити довіру.
Компанії, які активно інвестують у технології та методи управління даними клієнтів, зазвичай вибудовують довгострокові та вигідні відносини з клієнтами, це є ключем до успіху на ринку.
Пропонуємо використовувати сучасне рішення від компанії УСУ для роботи з клієнтською базою. CRM від УСУ працює за сучасними стандартами. У ній закладено всі необхідні інструменти ефективної роботи з клієнтами.
Програма оснащена основними можливостями реєстрації даних про клієнтів та активного збору інших метрик. Наприклад, за допомогою УСУ можна реєструвати продажі, повернення, відгуки, проводити аналіз та виявляти переваги клієнтів, визначати їхню купівельну спроможність та зберігати повну історію взаємодії.
Історія може включати різні аспекти ведення процесів, включаючи інформацію: про повідомлення, записані дзвінки, спрямовані рахунки, комерційні пропозиції, особисті дані. Все це можна зберігати у повноцінних інформаційних кейсах, які успішно можна застосовувати надалі для стимулювання купівельної спроможності.
УСУ можна налаштувати на повідомлення, розсилку та персоналізовану взаємодію з клієнтами через різні канали. Це може бути: смс, лист через електронну пошту, месенджери або надсилання голосових повідомлень. Можна залучити інтеграцію з устаткуванням.
Програма CRM від компанії УСУ дозволить вам ефективно керувати продажами. Ви зможете визначати важливі замовлення та ті, які можуть зачекати, розподіляти навантаження на співробітників та оцінювати діяльність загалом. Повноцінний аналітичний пакет інструментів дозволяє правильно оцінювати діяльність та посилювати слабкі сторони.
Через УСУ може проводитися автоматизація рутинних операцій, наприклад, відправлення повідомлень чи створення завдань, допомагає спростити рутинну роботу та зосередити зусилля на важливіших завданнях. USU допоможе створити та підтримувати довгострокові взаємини з клієнтами, що у свою чергу може підвищити рівень їхньої задоволеності та лояльності.
CRM може бути використана для надання більш якісної підтримки клієнтам, відстеження запитів та вирішення проблем, що сприяє покращенню обслуговування. Наприклад, додатково можна запустити сервіс з оцінки якості товарів та послуг.
Ми можемо надати вам пробну версію системи для керування взаємодією з клієнтами. Якщо необхідно, ми можемо врахувати ваші побажання та внести доробки до системи. Щоб отримати більше інформації, запрошуємо вас передплатити наш канал.
ТЕГИ
ТОП-НОВИНИ
| Верховна Рада зможе проголосувати дату виборів президента після підписання мирної угоди – Зеленський |
ПІДПИСКА НА НОВИНИ
Для підписки на розсилку новин введіть Вашу поштову адресу :


Україна 24 грудня оголосила про успішне завершення розрахунків за
операцією з реструктуризації ВВП-варантів 2015 року на 2,635 млрд дол.
Власники паперів отримали нові держоблігації; всі ВВП-варанти
анульовано.
Президент України Володимир Зеленський зазначає, що у визначений момент
після підписання мирної угоди або в процесі її реалізації Верховна Рада
буде спроможна проголосувати дату проведення президентських виборів в
країні.
Референдум щодо повної угоди, яка закріпить закінчення війни, може бути
проведений в Україні, але для його проведення необхідно мінімум 60 днів і
повне припинення вогню на цей термін, повідомив президент України
Володимир Зеленський.
Президент Володимир Зеленський представив версію рамкового документа на
20 пунктів між США, Європою, Україною та росією щодо завершення
російсько-української війни.
Діалог щодо підпункту мирного плану, згідно якого США мали отримувати
компенсації за надані Україні гарантії безпеки, продовжується, повідомив
президент Володимир Зеленський під час спілкування з журналістами.
Кожен власник складу рано чи пізно стикається з банальною проблемою -
місця не вистачає. Товарів стає більше, асортимент росте, а стіни
приміщення залишаються на місці.
В Україні стартував оборонний збір на 1 млрд грн для захисту від "Шахедів". Про це повідомляє пресслужба Фонду Сергія Притули. Проєкт під назвою "Єдинозбір" проводиться фондом спільно з 412 бригадою Nemesis та Світовим Конґресом Українців.
Michelin представить на виставці Consumer Electronics Show (CES) 2026
в Лас-Вегасі нову лінійку «розумних» шин, здатних в режимі реального
часу відстежувати власний знос і стан.
За даними корейських медіа, ці чипи пройшли кваліфікаційні випробування
NVIDIA та отримали найвищі оцінки серед усіх виробників у ключових
параметрах.
Jaguar завершив виробництво автомобілів з двигунами внутрішнього
згоряння, зібравши останній кросовер F-Pace на заводі в Соліхаллі у
Великій Британії.
Бізнес дещо поліпшив оцінку судової системи України у 2025 році.
Загальний показник судового індексу зріс до 2,75 бала (проти 2,60 бала
торік) за п'ятибальною шкалою. Це найвищий показник за 12 років.
Журналіст-розслідувач New York Times Джон Каррейру, відомий викриттям
шахрайства компанії Theranos, подав позов проти кількох великих
технологічних компаній, які працюють у сфері ШІ. Про це пише Reuters.
В українських акаунтах ChatGPT з’явився новий бюджетний тариф за $4.
З 22 грудня українці почали отримувати сповіщення від банку Revolut про
закриття їхніх рахунків, з коротким поясненням "через вимоги місцевого
законодавства".