Авторизация

Ім'я користувача:

Пароль:

Новини

Топ-новини

Фінансові новини

Фінанси

Банки та банківські технології

Страхування

Новини економіки

Економіка

ПЕК (газ та електроенергія)

Нафта, бензин, автогаз

Агропромисловий комплекс

Право

Міжнародні новини

Україна

Політика

Бізнес

Бізнес

Новини IT

Транспорт

Аналітика

Фінанси

Економіка

ПЕК (газ та електроенергія)

Нафта, бензин, автогаз

Агропромисловий ринок

Політика

Міжнародна аналітика

Бізнес

Прес-релізи

Новини компаній

Корирування

Курс НБУ

Курс валют

Курс долара

Курс євро

Курс британського фунта

Курс швейцарського франка

Курс канадського долара

Міжбанк

Веб-майстру

Інформери

Інформер курсів НБУ

Інформер курс обміну валют

Інформер міжбанківські курси

Графіки

Графік курсів валют НБУ

Графік курс обміну валют

Графік міжбанківській курс

Експорт новин

Інформація про BIN.ua

Про сайт BIN.ua

Реклама на сайті

Контакти

Підписка на новини

Судновласники кинулися змінювати контракти в очікуванні податку США на судна Китаю

 

Судновласники та фрахтувальники коригують умови оренди суден, щоб пристосуватися до очікуваних багатомільйонних портових зборів, які адміністрація Трампа планує запровадити для суден китайського виробництва.

Про це повідомляє агентство Bloomberg.

Конкретні деталі плану Вашингтона щодо підтримки американського суднобудування поки що невідомі, і Офіс торгового представника США (USTR) ще не оприлюднив остаточні пропозиції щодо запланованих зборів.

Однак галузь уже готується до можливих ризиків, додаючи до контрактів нові положення, які перекладають витрати на податки частково або повністю на компанії, що орендують китайські судна, кажуть джерела.

У деяких нових договорах, подібних до тих, що покривають витрати, пов'язані з вантажами, передбачено, що всі збори та податки, якщо їх запровадить USTR, оплачуватиме фрахтувальник. Інша версія договору встановлює ліміт для витрат судновласника, а решту суми покриватиме орендар.

За останні роки судноплавна галузь швидко адаптувалася до серйозних викликів - від конфліктів на Близькому Сході до санкцій проти нафтового сектору Росії. Проте невизначеність щодо нового податку США викликає значне занепокоєння у галузі, яка є основою світової торгівлі.

Одне з головних питань для судновласників - як саме в кінцевому підсумку визначатиметься "китайське судно".

USTR наразі розглядає можливість введення різних рівнів зборів, починаючи з мита до $1 млн за кожен захід судна до порту. За деякими оцінками Clarksons, сума може зрости до $3,5 млн за портовий візит, якщо судно не лише побудоване в Китаї, але й експлуатується китайським оператором, який також замовив нове судно в Китаї.

За даними Clarksons, понад третину торгового флоту у світі становлять судна, побудовані в Китаї.

Деякі компанії, що займаються перевезенням високоцінних вантажів, як-от нафта, зможуть компенсувати додаткові витрати. Власники контейнерних суден вважають, що через великий обсяг вантажу новий податок, розподілений між контейнерами, буде майже непомітним.

Однак для перевізників дешевших товарів, таких як свіжі фрукти, нові збори можуть означати необхідність перекласти витрати на споживачів, що може негативно вплинути на їхній бізнес.

За матеріалами: Економічна правда
Ключові теги: США, Китай
 

ТЕГИ

Курс НБУ на сьогодні
 
за
курс
uah
%
USD
1
41,4228
 0,0559
0,13
EUR
1
44,8278
 0,0806
0,18

Курс обміну валют на вчора, 10:31
  куп. uah % прод. uah %
USD 41,1000  0,03 0,07 41,7432  0,01 0,01
EUR 44,5440  0,11 0,24 45,3012  0,13 0,28

Міжбанківський ринок на вчора, 11:33
  куп. uah % прод. uah %
USD 41,4800  0,01 0,04 41,5000  0,02 0,04
EUR -  - - -  - -

ТОП-НОВИНИ

ПІДПИСКА НА НОВИНИ

 

Бізнес