Авторизация

Ім'я користувача:

Пароль:

Новини

Топ-новини

Фінансові новини

Фінанси

Банки та банківські технології

Страхування

Новини економіки

Економіка

ПЕК (газ та електроенергія)

Нафта, бензин, автогаз

Агропромисловий комплекс

Право

Міжнародні новини

Україна

Політика

Бізнес

Бізнес

Новини IT

Транспорт

Аналітика

Фінанси

Економіка

ПЕК (газ та електроенергія)

Нафта, бензин, автогаз

Агропромисловий ринок

Політика

Міжнародна аналітика

Бізнес

Прес-релізи

Новини компаній

Корирування

Курс НБУ

Курс валют

Курс долара

Курс євро

Курс британського фунта

Курс швейцарського франка

Курс канадського долара

Міжбанк

Веб-майстру

Інформери

Інформер курсів НБУ

Інформер курс обміну валют

Інформер міжбанківські курси

Графіки

Графік курсів валют НБУ

Графік курс обміну валют

Графік міжбанківській курс

Експорт новин

Інформація про BIN.ua

Про сайт BIN.ua

Реклама на сайті

Контакти

Підписка на новини

Європа ризикує стати «складальним цехом» для китайських виробників акумуляторів

 

Згідно з новим дослідженням, Європа ризикує стати «складальним заводом» для китайських виробників акумуляторів, якщо на континенті не запровадять правила, які забезпечать передачу технологій і навичок в обмін на державну допомогу.

Про це повідомляє Financial Times.

Група екологічних кампаній Transport & Environment попереджає, що нинішні партнерства між китайськими виробниками акумуляторів і європейськими автомобільними компаніями зосереджені на забезпеченні короткострокових постачань акумуляторів без будь-якої нормативної бази для обміну знаннями.

«Ми можемо витратити ще 10 або 15 років на спроби й невдачі з такими компаніями, як Northvolt, - зазначила Юлія Полісканова, старший директор T&E. - Або ми можемо скористатися досвідом, який уже існує, і швидше наздогнати Китай, як він сам зробив за останні 20 років».

Попередження з'явилося на тлі перегляду Європою своєї стратегії щодо зменшення залежності від Китаю у сфері зелених технологій. Однак після нещодавнього краху Northvolt - ключової компанії, на яку покладали надії в розвитку європейських акумуляторів - автовиробники все активніше співпрацюють із КНР.

Наприклад, Stellantis у грудні оголосила про будівництво заводу літієвих батарей в Іспанії спільно з китайською компанією CATL. Вартість проєкту - 4,1 млрд євро, з яких майже 300 млн євро виділила іспанська влада. Але угода не передбачає жодних вимог щодо передачі технологій чи навчання європейських фахівців.

Сьогодні понад 90% акумуляторів для електромобілів виробляють компанії з Китаю та Південної Кореї. Азійські гіганти також контролюють 40% майбутніх європейських «гігафабрик».

Брюссель хоче, щоб китайські компанії передавали європейцям технології в обмін на субсидії, тому переглядає правила співпраці. Але ці вимоги значно слабші, ніж ті, що діють у Китаї чи США.

За матеріалами: EnKorr
Ключові теги: Китай, ЄС
 

ТЕГИ

Курс НБУ на сьогодні
 
за
курс
uah
%
USD
1
41,2751
 0,1011
0,25
EUR
1
45,5471
 0,5213
1,16

Курс обміну валют на вчора, 10:20
  куп. uah % прод. uah %
USD 40,7453  0,11 0,28 41,3693  0,06 0,16
EUR 44,9297  0,25 0,56 45,7297  0,24 0,52

Міжбанківський ринок на вчора, 11:33
  куп. uah % прод. uah %
USD 41,2750  0,13 0,32 41,2900  0,13 0,33
EUR -  - - -  - -

ТОП-НОВИНИ

ПІДПИСКА НА НОВИНИ

 

Бізнес