Авторизация

Ім'я користувача:

Пароль:

Новини

Топ-новини

Фінансові новини

Фінанси

Банки та банківські технології

Страхування

Новини економіки

Економіка

ПЕК (газ та електроенергія)

Нафта, бензин, автогаз

Агропромисловий комплекс

Право

Міжнародні новини

Україна

Політика

Бізнес

Бізнес

Новини IT

Транспорт

Аналітика

Фінанси

Економіка

ПЕК (газ та електроенергія)

Нафта, бензин, автогаз

Агропромисловий ринок

Політика

Міжнародна аналітика

Бізнес

Прес-релізи

Новини компаній

Корирування

Курс НБУ

Курс валют

Курс долара

Курс євро

Курс британського фунта

Курс швейцарського франка

Курс канадського долара

Міжбанк

Веб-майстру

Інформери

Інформер курсів НБУ

Інформер курс обміну валют

Інформер міжбанківські курси

Графіки

Графік курсів валют НБУ

Графік курс обміну валют

Графік міжбанківській курс

Експорт новин

Інформація про BIN.ua

Про сайт BIN.ua

Реклама на сайті

Контакти

Підписка на новини

На ринку ДП в Європі напружена ситуація перед першою зимою без постачань з рф

 

Прогноз падіння дизельного крек-спреду в Європі цієї зими залишається значно вищим за сезонні норми, оскільки наближається перша зима без будь-якого російського імпорту дизельного пального після впровадження ембарго.

ЄС заборонив імпорт російських нафтопродуктів із 5 лютого у відповідь на повномасштабне вторгнення росії в Україну, що змусило торговельний блок переналаштувати свої торговельні потоки, які потребують дизпального.

До війни Європа була основним покупцем російського дизелю, імпортуючи близько 780 тис. барелів на день (б/д) у лютому 2022 року. У жовтні 2023 року в європейських водах було помічено лише 80 тис. б/д, згідно з даними S&P Global Commodities at Sea, значною мірою відображаючи пересадку з судна на судно біля узбережжя Греції.

Щоб заповнити прогалину, Європа звернулася до альтернативних джерел, таких як Близький Схід і узбережжя Мексиканської затоки США.

У лютому 2022 року Саудівська Аравія спрямувала в Європу 72 тис. б/д, але у вересні 2023 року постачила 137 тис. б/д, знизившись до 109 тис. б/д у жовтні. Згідно з даними CAS, США завантажили 43 тис. б/д до повномасштабної війни, а у вересні - 109 тис. б/д, знизившись до 43 тис. б/д у жовтні.

Імпорт з Індії також зріс, оскільки найбільший покупець сирої нафти в москві експортує більше палива, виробленого з російської нафти, зі знижками.

Проте, зі слів трейдерів, є питання з доступними обсягами дизельного пального з низькою температурою застигання, альтернативного російському.

Як наслідок, дизельні крек-спреди, різниця між ціною бареля сирої нафти і видобутого з неї ДП, виросли. Відповідно до даних аналітиків S&P Global Commodity Insights, крек-спред для дизельного пального в північно-західній Європі в січні 2022 року становив $13,33/барель проти середнього п'ятирічного значення $10,99/барель.

Регіональні крек-спреди на дизельному паливі також були підтримані тимчасовою забороною росії на експорт більшості дизпального й бензину, оголошеною 21 вересня, у спробі приборкати різке зростання внутрішніх цін на насоси. Експорт трубопроводами відтоді відновився, але морські бочки все ще заборонено.

Аналітики S&P Global очікують, що крек-спреди для дизельного пального в Європі взимку знизяться, але залишаться вище за $24 за барель до березня, що вдвічі перевищує сезонні норми.

За матеріалами: EnKorr
Ключові теги: ЄС
 

ТЕГИ

Курс НБУ на сьогодні
 
за
курс
uah
%
USD
1
41,2575
 0,2468
0,60
EUR
1
44,9789
 0,2526
0,56

Курс обміну валют на вчора, 10:18
  куп. uah % прод. uah %
USD 40,7833  0,17 0,42 41,4392  0,20 0,49
EUR 44,4229  0,20 0,45 45,2717  0,27 0,61

Міжбанківський ринок на вчора, 11:33
  куп. uah % прод. uah %
USD 41,2100  0,21 0,51 41,2400  0,22 0,54
EUR -  - - -  - -

ТОП-НОВИНИ

ПІДПИСКА НА НОВИНИ

 

Бізнес