Авторизация

Ім'я користувача:

Пароль:

Новини

Топ-новини

Фінансові новини

Фінанси

Банки та банківські технології

Страхування

Новини економіки

Економіка

ПЕК (газ та електроенергія)

Нафта, бензин, автогаз

Агропромисловий комплекс

Право

Міжнародні новини

Україна

Політика

Бізнес

Бізнес

Новини IT

Транспорт

Аналітика

Фінанси

Економіка

ПЕК (газ та електроенергія)

Нафта, бензин, автогаз

Агропромисловий ринок

Політика

Міжнародна аналітика

Бізнес

Прес-релізи

Новини компаній

Корирування

Курс НБУ

Курс валют

Курс долара

Курс євро

Курс британського фунта

Курс швейцарського франка

Курс канадського долара

Міжбанк

Веб-майстру

Інформери

Інформер курсів НБУ

Інформер курс обміну валют

Інформер міжбанківські курси

Графіки

Графік курсів валют НБУ

Графік курс обміну валют

Графік міжбанківській курс

Експорт новин

Інформація про BIN.ua

Про сайт BIN.ua

Реклама на сайті

Контакти

Підписка на новини

IT-гіганти відзвітували в ЄС про боротьбу з пропагандою з РФ

 

Дезінформація з Росії впливає на вибори в країнах Європейського Союзу, зокрема на парламентські вибори в Словаччині, які відбудуться 30 вересня. Про це заявила заступниця президентки Європейської Комісії, єврокомісарка з питань цінностей та прозорості Віра Юрова у вівторок, 26 вересня, представляючи на пресконференції в Брюсселі звіт інтернет-концернів про боротьбу з пропагандою.

Акцент у звіті, на прохання Європейського Союзу, зробили на російській пропаганді та дезінформації, пов'язаній з війною РФ проти України.

За словами Юрової, в Словаччині зараз "живильний ґрунт для успіху російських прокремлівських провоєнних наративів". "Дезінформація може радикально змінити результат виборів. Однак зараз словацьке суспільство краще поінформоване про конкретні кампанії, що виходять з Росії", - зазначила вона. Єврокомісарка додала, що лінією розколу в суспільстві є підхід до війни РФ проти України: "Кремль воює бомбами в Україні та словами в решті світу".

Соцмережі видаляють акаунти та продукти з дезінформацією

26 вересня інтернет-платформи, такі як Google, Meta, Microsoft, TikTok, відзвітували перед Єврокомісією про заходи зі скорочення поширення дезінформації. Вони вперше розкривають цю тему настільки докладно - у середньому в кожній доповіді понад 200 сторінок. У звітах ідеться про останні шість місяців, протягом яких IT-гіганти зобов'язалися перед ЄС боротися з дезінформацією.

Так, із січня до квітня 2023 року YouTube видалив понад 400 каналів і 10 блогів, залучених до організованої кампанії, пов'язаної з російським бюджетним "Інститутом інтернет-досліджень". Google видалив майже з 300 інтернет-порталів рекламу сайтів, пов'язаних з російською державною пропагандою, повідомила Юрова.

TikTok і Meta розширили зусилля з перевірки фактів різними мовами ЄС і співпрацюють з інформаційними агентствами, серед яких Reuters. Фактчекінг Meta охоплює 22 мови в ЄС, серед яких тепер чеська та словацька. TikTok займається перевіркою фактів у контенті російською, українською, білоруською та ще 17 європейськими мовами. Він розглянув 832 відео, пов'язаних з війною Росії проти України, в результаті видаливши 211 з них. За даними соціальної мережі, 30 відсотків користувачів скасовують рішення поділитися публікацією, коли стикаються з написом "неперевірений контент".

Пошуковик Bing просунув перевірену інформацію та понизив неоднозначну майже у 800 тисячах запитів, пов'язаних з війною, повідомила Microsoft.

Найбільша частка дезінформації - у колишньому "Твіттері"

Як повідомила заступниця президентки Єврокомісії, найвища частка дезінформації - у соцмережі Х (колишній Twitter), яка хоч і не підписала антидезінформаційний кодекс ЄС, проте підпадає під закон про цифрові послуги, спрямований на боротьбу з дезінформацією та припинення поширення нелегального контенту в інтернеті. Дослідження показало, що у розповсюджувачів дезінформації в мережі X значно більше підписників, ніж у тих, хто поширює перевірені дані. Акаунти дезінформаторів також новіші, ніж у творців якісного контенту.

Антидезінформаційний кодекс ЄС підписали 34 компанії, серед яких Meta, Google, YouTube, TikTok і LinkedIn, а також рекламні агентства та неприбуткові організації. Тепер Єврокомісія домагається від них послідовного модерування контенту в соцмережах і перевірки фактів, особливо в невеликих країнах ЄС.

"Я очікую, що сторони, які підписали угоду, скорегують свої дії з огляду на те, що проти нас ведуть війну в інформаційному просторі та що зловмисники намагатимуться використовувати особливості дизайну платформ для маніпуляції", - зазначила єврокомісарка. Вона також прогнозує активізацію Кремля напередодні виборів до Європейського парламенту 2024 року.

"Російська держава вступила у війну ідей, щоб забруднити наш інформаційний простір напівправдою і брехнею для створення фальшивого образу, згідно з яким демократія нічим не краща за автократію. Сьогодні це зброя масового маніпулювання з бюджетом у багато мільйонів євро, спрямована як усередину країни, проти росіян, так і проти європейців та решти світу. І ми повинні протистояти цьому ризику", - заявила Юрова.

Кодекс боротьби з дезінформацією, підписаний у червні 2022 року, - це перший юридичний інструмент, за допомогою якого учасники ринку цифрової інформації, які діють в ЄС, узгодили стандарти саморегулювання для недопущення дезінформації.

За матеріалами: Deutsche Welle
Ключові теги: ЄС, Росія
 

ТЕГИ

Курс НБУ на 22.11.2024
 
за
курс
uah
%
USD
1
41,2860
 0,0327
0,08
EUR
1
43,4659
 0,0976
0,22

Курс обміну валют на 22.11.24, 10:21
  куп. uah % прод. uah %
USD 40,9832  0,03 0,08 41,6355  0,01 0,01
EUR 43,2364  0,17 0,39 44,0045  0,15 0,33

Міжбанківський ринок на 22.11.24, 11:33
  куп. uah % прод. uah %
USD 41,2950  0,02 0,06 41,3000  0,02 0,05
EUR -  - - -  - -

ТОП-НОВИНИ

ПІДПИСКА НА НОВИНИ

 

Бізнес