Авторизация

Ім'я користувача:

Пароль:

Новини

Топ-новини

Фінансові новини

Фінанси

Банки та банківські технології

Страхування

Новини економіки

Економіка

ПЕК (газ та електроенергія)

Нафта, бензин, автогаз

Агропромисловий комплекс

Право

Міжнародні новини

Україна

Політика

Бізнес

Бізнес

Новини IT

Транспорт

Аналітика

Фінанси

Економіка

ПЕК (газ та електроенергія)

Нафта, бензин, автогаз

Агропромисловий ринок

Політика

Міжнародна аналітика

Бізнес

Прес-релізи

Новини компаній

Корирування

Курс НБУ

Курс валют

Курс долара

Курс євро

Курс британського фунта

Курс швейцарського франка

Курс канадського долара

Міжбанк

Веб-майстру

Інформери

Інформер курсів НБУ

Інформер курс обміну валют

Інформер міжбанківські курси

Графіки

Графік курсів валют НБУ

Графік курс обміну валют

Графік міжбанківській курс

Експорт новин

Інформація про BIN.ua

Про сайт BIN.ua

Реклама на сайті

Контакти

Підписка на новини

Ризик припинення постачання дизпалива зі Словаччини: Погрози Фіцо не загрожують українському ринку пального

 

Зменшення або припинення постачань дизельного пального зі Словаччини має ненульову ймовірність, проте дефіцит Україні не загрожує. Про це enkorr повідомили учасники ринку.

Паливо з Угорщини й Словаччини поки що продовжує надходити на український ринок. Минулого тижня компанії розмитнили 6 тис. тонн дизелю. «Сигналів про припинення постачань поки що не було, проте така ймовірність існує», - зазначив один із великих імпортерів дизпального з Угорщини.

З Угорщини й Словаччини в Україну постачається паливо, яке вироблене з неросійської нафти. Припинення прокачування сировини з «лукойлу» суттєво зменшує можливості Угорщини й Словаччини виробляти нафтопродукти.

«Якщо в Словаччині виникне дефіцит палива, то вибір, який ринок наповнювати в першу чергу, український чи внутрішній, очевидний. Постачання, швидше за все, до нуля не впадуть, але можуть суттєво зменшитися», - додає співрозмовник.

Компанія MOL входить у перший десяток постачальників дизпального на український ринок. У I півріччі в Україну було відвантажено 260,7 тис. тонн продукту, що становить 8% від загального обсягу імпорту.

ʼТрейдери вважають, що значного впливу на забезпечення українського ринку палива можливе скорочення або припинення постачань зі Словаччини не чинитиме. «Є потужні канали залізничних постачань із Польщі й Литви. На півдні також достатньо продукту й логістичних можливостей», - зазначив один із трейдерів.

Минулого тижня стало відомо, що Україна припинила прокачування нафти російської компанії «лукойл» через нафтопровід «дружба» на адресу нафтопереробних заводів (НПЗ) MOL, розташованих в Угорщині й Словаччині. Щорічно на угорський завод у Сазхалобаті надходило близько 2 млн тонн нафти від «лукойлу», а на Slovnaft у Братиславі - 2,5 млн тонн. Тобто йдеться про 40% обсягів постачань сировини на заводи MOL. Найбільшого удару зазнає словацький завод компанії, адже частка лукойлівської нафти в її переробленні становила 45%. На цьому тлі прем'єр-міністр Словаччини Роберт Фіцо попередив, що санкції проти «лукойлу» можуть призвести до припинення постачань дизпального в Україну.

 

ТЕГИ

Курс НБУ на 20.12.2024
 
за
курс
uah
%
USD
1
41,9292
 0,0244
0,06
EUR
1
43,5770
 0,3811
0,87

Курс обміну валют на 20.12.24, 10:15
  куп. uah % прод. uah %
USD 41,5129  0,09 0,22 42,1729  0,06 0,13
EUR 43,3063  0,22 0,51 44,0913  0,19 0,43

Міжбанківський ринок на 20.12.24, 11:33
  куп. uah % прод. uah %
USD 41,8500  0,08 0,19 41,8700  0,08 0,19
EUR -  - - -  - -

ТОП-НОВИНИ

ПІДПИСКА НА НОВИНИ

 

Бізнес