Авторизация

Ім'я користувача:

Пароль:

Новини

Топ-новини

Фінансові новини

Фінанси

Банки та банківські технології

Страхування

Новини економіки

Економіка

ПЕК (газ та електроенергія)

Нафта, бензин, автогаз

Агропромисловий комплекс

Право

Міжнародні новини

Україна

Політика

Бізнес

Бізнес

Новини IT

Транспорт

Аналітика

Фінанси

Економіка

ПЕК (газ та електроенергія)

Нафта, бензин, автогаз

Агропромисловий ринок

Політика

Міжнародна аналітика

Бізнес

Прес-релізи

Новини компаній

Корирування

Курс НБУ

Курс валют

Курс долара

Курс євро

Курс британського фунта

Курс швейцарського франка

Курс канадського долара

Міжбанк

Веб-майстру

Інформери

Інформер курсів НБУ

Інформер курс обміну валют

Інформер міжбанківські курси

Графіки

Графік курсів валют НБУ

Графік курс обміну валют

Графік міжбанківській курс

Експорт новин

Інформація про BIN.ua

Про сайт BIN.ua

Реклама на сайті

Контакти

Підписка на новини

Цьогоріч в Україні почало зростати споживання пального - експерт

 

У 2023 році споживання пального в Україні почало зростати порівняно із попереднім роком, однак воно ще не досягло рівня 2021-го.

Про це заявив директор консалтингової групи "А95" Сергій Куюн на брифінгу в Медіацентрі Україна - Укрінформ.

Він зазначив, що порівняно із 2021 роком споживання пального у 2022 році стрімко впало: дизпального - майже на 2,5 млн т (до 5,6 млн т), бензину - на третину (до 2,2 млн т), скрапленого газу - майже вдвічі (до 1,1 млн т).

"2023 рік став роком зростання, особливо це стосується дизельного пального як найпопулярнішого. Але за два роки бензин втратив 16% споживання, скраплений газ - 34%, дизпальне - 17% від рівня 2021 року", - повідомив Куюн.

Експерт наголосив, що за два роки кардинально змінилися шляхи постачання пального. До 2022 року 70% дизпального та 50% бензину Україна завозила із Росії та Білорусі. Зараз же пальне постачається південного напрямку (Румунія, Болгарія, Греція) та з боку польського кордону (пальне з Польщі та країн Балтійського моря).

Змінилися за два роки й способи імпорту. До повномасштабного вторгнення автомобільний транспорт не використовувався для ввезення пального в Україну. Після повномасштабного вторгнення парк бензовозів зріс у 4 рази - до 6 тис. одиниць, й автомобільний транспорт має паритет із залізничними перевезеннями пального.

За словами Куюна, зросла кількість імпортерів пального. Якщо у 2021 році їх було 200, то тепер - 700. Водночас, частина таких компаній завозить маленькі обсяги пального, не має інфраструктурних об'єктів і персоналу. Експерт підкреслив, що це унеможливлює розвиток бізнесу, адже такі малі компанії не мають ресурсу для інвестицій.

Як повідомлялося, 21 листопада Верховна Рада України ухвалила закон про формування мінімальних запасів нафти та нафтопродуктів. Документ передбачає, що обсяг мінімальних запасів повинен відповідати, щонайменше, 90 дням середньодобового чистого імпорту або 61 дню середньодобового внутрішнього споживання, залежно від того, яка з двох величин більша.

 

ТЕГИ

Курс НБУ на завтра
 
за
курс
uah
%
USD
1
40,5373
 0,0372
0,09
EUR
1
43,9850
 0,1679
0,38

Курс обміну валют на 31.05.24, 10:25
  куп. uah % прод. uah %
USD 40,4148  0,09 0,23 41,0930  0,09 0,21
EUR 43,8089  0,10 0,22 44,6948  0,11 0,26

Міжбанківський ринок на 31.05.24, 11:33
  куп. uah % прод. uah %
USD 40,4800  0,01 0,02 40,5000  0,01 0,02
EUR -  - - -  - -

ТОП-НОВИНИ

ПІДПИСКА НА НОВИНИ

 

Бізнес