Авторизация

Ім'я користувача:

Пароль:

Новини

Топ-новини

Фінансові новини

Фінанси

Банки та банківські технології

Страхування

Новини економіки

Економіка

ПЕК (газ та електроенергія)

Нафта, бензин, автогаз

Агропромисловий комплекс

Право

Міжнародні новини

Україна

Політика

Бізнес

Бізнес

Новини IT

Транспорт

Аналітика

Фінанси

Економіка

ПЕК (газ та електроенергія)

Нафта, бензин, автогаз

Агропромисловий ринок

Політика

Міжнародна аналітика

Бізнес

Прес-релізи

Новини компаній

Корирування

Курс НБУ

Курс валют

Курс долара

Курс євро

Курс британського фунта

Курс швейцарського франка

Курс канадського долара

Міжбанк

Веб-майстру

Інформери

Інформер курсів НБУ

Інформер курс обміну валют

Інформер міжбанківські курси

Графіки

Графік курсів валют НБУ

Графік курс обміну валют

Графік міжбанківській курс

Експорт новин

Інформація про BIN.ua

Про сайт BIN.ua

Реклама на сайті

Контакти

Підписка на новини

Пальне дешевшає попри проблеми з постачанням

 

Оптові ціни зберігали нисхідний тренд попри проблеми з логістикою, що зберігаються. Основний внесок у це робить зниження європейських котирувань і достатні обсягами ресурсу на ринку. Основним «годувальником» країни дизпальним залишається південь. Зі слів учасників ринку, в регіоні фіксується профіцит пропозиції, що позначається на ціні.

Пекельні черги

На західному кордоні ситуація залишається важкою. Страйки польських перевізників, що розпочалися 6 листопада, майже паралізували рух через КПП «Дорогуськ-Ягодин», «Корчова-Краківець» і «Гребенне-Рава Руська». Згідно з повідомленням Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури України на своїй сторінці в мережі Facebook, унаслідок страйку на кордоні по обидва боки перебувають понад 20 тис. транспортних засобів. Як зазначило джерело в Державній прикордонній службі України, станом на 9 листопада у Краківці й Раві-Руській польські прикордонники пропускали максимум по 2 автівки на годину.

Крім черг на в'їзд в країну, залишаються тривалими і черги на виїзд. Згідно з даними сервісу «єЧерга», черга на виїзд з України на північному напрямку становить 7-11 діб.

Для розуміння значимості польського напрямку додамо, що в жовтні через українсько-польський кордон автомобільним транспортом заїхало 18% від загального обсягу імпорту бензину й 16% - дизпального.

На півдні ситуація була кращою, але теж залишалася складною. У Констанці бензовози й залізничні цистерни можуть стояти до двох тижнів тільки на завантаження. З «єЧерги» відомо, що черги на українсько-румунських КПП становлять 10-12 днів.

Після того, як до списку болгарських портів, пальне з яких потребує додаткової перевірки, потрапив Білозем, болгарський напрямок майже зупинився.

«Наразі Білозем не працює для розмитнення дизпального, як і майже вся Болгарія», - прокоментували в одній із паливних компаній.

Але, за інформацією enkorr, на ринку є пропозиція на придбання болгарського ДП із Софії. Як і минулого тижня, ресурс пропонує GTS Trаding за 45,25-45,50 грн/л з урахуванням акцизу, НДС і доставки до кордону.

За оперативними даними enkorr, із 1 по 7 листопада кількість задекларованих бензовозів із бензином збільшилась на 18%, а ось із дизельним пальним - зменшилась на 4% порівняно з тижнем раніше. Тим часом обсяг ввезеного бензину збільшився на 86%, ДП - зменшився на 15%.

Прорвемось!

Найбільш упевнено сьогодні почувається ринок бензину, проблем із ним не виказали у жодній з опитаних компаній. Крім того, як показує зазначена вище статистика за листопад, імпорт бензину має хорошу динаміку.

Дизельний ринок більший, а отже, подолати проблему польського кордону складніше. Тим часом жовтень показав, що імпортери почали оперативно переорієнтовувати свої постачання на залізницю й на інші напрямки, і це допомогло стабілізувати ринок.

«Якщо стисло, то щодо бензинів зовсім не бачу проблеми. Для дизпального приємного мало, але прорвемося: ринок непогано спрацював у жовтні, зараз ще піде сезонне зниження споживання, а там уже й ринок адаптується до нових умов», - поділився думкою директор Консалтингової групи «А-95» Сергій Куюн на своїй сторінці в мережі Facebook.

Наша відповідь чергам

Згідно з моніторингом Консалтингової групи «А-95», за тиждень (з 6 по 10 листопада) середня оптова ціна на бензин марки «А-95» зменшилась на 0,75 грн, до 45,25 грн/л, на дизпальне - на 1,25 грн, до 47 грн/т.

Пальне дешевшає попри проблеми з постачанням

 

У листопаді спред між оптом і роздробом на бензин марки «А-95» досяг 9,66 грн/л, що створює підґрунтя для зниження ціни на цей вид пального на АЗК.

Пальне дешевшає попри проблеми з постачанням

 

Якщо на бензині не видно особливої маржі в опті, то для дизелю економіка виглядає непогано як в опті, так і в роздробі. У першому випадку розрахунки показують 2,59 грн/л, а на пістолеті маржа становить 7,62 грн/л, що на 1,74 грн більше від показника за жовтень. Зменшення європейських котирувань і зниження попиту створюють умови для здешевлення й найбільш масової марки пального у всіх сегментах ринку.

Пальне дешевшає попри проблеми з постачанням

За матеріалами: EnKorr
 

ТЕГИ

Курс НБУ на завтра
 
за
курс
uah
%
USD
1
41,2796
 0,0350
0,08
EUR
1
43,6532
 0,1855
0,43

Курс обміну валют на 15.11.24, 10:46
  куп. uah % прод. uah %
USD 40,9788  0,08 0,20 41,6023  0,08 0,18
EUR 43,3808  0,23 0,53 44,1500  0,26 0,58

Міжбанківський ринок на 15.11.24, 11:33
  куп. uah % прод. uah %
USD 41,2625  0,01 0,02 41,3000  0,01 0,02
EUR -  - - -  - -

ТОП-НОВИНИ

ПІДПИСКА НА НОВИНИ

 

Бізнес