Авторизация

Ім'я користувача:

Пароль:

Новини

Топ-новини

Фінансові новини

Фінанси

Банки та банківські технології

Страхування

Новини економіки

Економіка

ПЕК (газ та електроенергія)

Нафта, бензин, автогаз

Агропромисловий комплекс

Право

Міжнародні новини

Україна

Політика

Бізнес

Бізнес

Новини IT

Транспорт

Аналітика

Фінанси

Економіка

ПЕК (газ та електроенергія)

Нафта, бензин, автогаз

Агропромисловий ринок

Політика

Міжнародна аналітика

Бізнес

Прес-релізи

Новини компаній

Корирування

Курс НБУ

Курс валют

Курс долара

Курс євро

Курс британського фунта

Курс швейцарського франка

Курс канадського долара

Міжбанк

Веб-майстру

Інформери

Інформер курсів НБУ

Інформер курс обміну валют

Інформер міжбанківські курси

Графіки

Графік курсів валют НБУ

Графік курс обміну валют

Графік міжбанківській курс

Експорт новин

Інформація про BIN.ua

Про сайт BIN.ua

Реклама на сайті

Контакти

Підписка на новини

Один из пунктов Соглашения о сотрудничестве с МВФ - принятие изменений в Закон о банках. Дедлайн - конец ноября

 Євген Дубогриз, фінансовий аналітик, екс-заступник директора департаменту стабільності НБУ

Повне взаєморозуміння та значний прогрес у співпраці з МВФ зовсім не позбавляють Україну зобов'язань перед Фондом. Навіть, скоріше, спонукають прискорюватися, як мені здається.

Веду до того, що одним із структурних маяків за номером шість в Угоді про співпрацю, стоїть прийняття змін до Закону про банки та банківську діяльність. Дедлайн - кінець листопада. Тобто лишилося чотири робочих дні.

На сайті Верховної Ради - мовчанка. Немає не те, що дати голосування за нього, а й навіть висновків комітетів, які, за регламентом, мають щось там сказати.

Зміни до закону про банки, як на мене, в цілому дуже гарні та корисні. Особливо та частина, яка стосується змін до структури капіталу - це той дуже нечастий випадок, коли, треба ставити всі п‘ять балів з п'яти можливих: це чіткий Базель III (навіть дещо більше, бо дає НБУ можливість за потреби робити більше, ніж вимагає Базель III, наприклад, запроваджувати Systemic Risk Buffer) та Pillar 2 у частині повноважень нагляду. Тобто не те що ми будемо попереду Європи всієї, але точно в перших рядах.

Взагалі дуже цікаві зміни, які треба було приймати ще за попередньої редакції закону, навесні, але за того складу правління, який, вочевидь, дратував Раду й не тільки просто так, за фактом існування, було то малореально.

Це до того, що закон корисний не тому що МВФ, зовбов'язання, маяки-...яки, дедлайни і таке інше, а й сам по собі. А тут ще й МВФ з дедлайнами, яким варто б показати, що батя, ми стараємось.

І що? І нічого.

Що там так довго опрацьовують народні обранці? Серед них є хтось, хто розуміється на банкінгу (не на схематозі, а на банкінгу)? Якщо й так (в чому, вибачте, сумніваюся), то тих, хто розбирається в капіталі та банківському нагляді, немає точно; задача обранців - сказати так чи ні, а не намагатися редагувати текст, в якому вони не розуміють майже нічого (і це нормально).

Декомунікація президента, його віце-президента, міністрів та радників - мовляв, нам треба прискорюватися, бо й з цим дедлайном буде, як з тими полімерами? А в нас дефіцит, криза й недовіра.

А ніт. Ані розуміння, ані комунікації, ані виконання обіцянок немає.

Так і запісивают в тому клятому обкомі.

 

ТЕГИ

Курс НБУ на завтра
 
за
курс
uah
%
USD
1
41,5035
 0,0648
0,16
EUR
1
43,6824
 0,2091
0,48

Курс обміну валют на сьогодні, 10:29
  куп. uah % прод. uah %
USD 41,1308  0,11 0,27 41,7712  0,09 0,22
EUR 43,2628  0,25 0,57 44,0184  0,18 0,41

Міжбанківський ринок на сьогодні, 11:33
  куп. uah % прод. uah %
USD 41,4850  0,08 0,18 41,5100  0,09 0,22
EUR -  - - -  - -

ТОП-НОВИНИ

ПІДПИСКА НА НОВИНИ

 

Бізнес