Фінансові новини
- |
- 14.11.24
- |
- 19:23
- |
- RSS
- |
- мапа сайту
Авторизация
Що потрібно знати підприємствам про відкритий ринок газу
10:31 26.10.2022 |
Кожен підприємець зацікавлений насамперед в отриманні прибутку, що в тому числі стає можливим завдяки оптимізації витрат. Одна з суттєвих частин щомісячного бюджету – це рахунки від постачальників газу. Звичайно, на видатки більшою мірою впливає специфіка діяльності компанії, але й тарифи для бізнесу вищі, ніж для населення. Від постачальника газу для підприємств залежить не лише надходження блакитного палива, але і якісне обслуговування та швидка реакція на різноманітні непередбачувані обставини.
Що потрібно знати про постачальника газу
Новий бізнес, який лишень створює перші контакти з постачальниками газу, чи той, що вже існує, але прагне змінити компанію, яка його обслуговує, однозначно шукає той варіант, що буде максимально прийнятним. Це стосується умов обслуговування, тарифів, швидкості отримання зворотного зв’язку. Також є наступні два моменти, які допоможуть обрати дійсно надійного партнера, а саме:
- Перевірте наявність всіх необхідних документів. Основний – це ліцензія на постачання газу. Вона повинна бути надана у відкритому доступі на сайті постачальника чи на офіційному ресурсі українського регулятора.
- Перевірте акредитацію. Ці дані також наявні на сайті оператора газорозподільної мережі. Якщо знайдете її в списку компаній, які є постачальниками, це означає, що фірма працює законно.
Звичайно, важливим моментом вважається репутація, але дуже багато компаній почали свою діяльність відносно нещодавно.
Які фактори впливають на вибір постачальника газу для підприємств
Якщо з документами та дозволами все в порядку, варто перевірити ще й такі цілком об’єктивні моменти:
Досвід надзвичайно важливий, адже це не лише цифри в списку переваг, а ще й велика кількість налагоджених зв’язків, надійні напрями постачання та достатнє фінансування. Споживання бізнесом газу значно більше, ніж приватними особами, і від стабільності залежить виробничий процес та можливість надання послуг населенню.
Офіційні партнери – це як маркери, що вказують на те, чи варто співпрацювати з компанією, чи ні. Якщо ви бачите серед тих, кого обслуговує постачальник, відому кондитерську компанію чи велику мережу будівельних магазинів, можливо, навіть агропромислові холдинги, це додає впевненості, особливо якщо ваш бізнес лише на старті.
Відгуки клієнтів – досить хороший інструмент, котрому, однак, на 100% довіряти не варто, адже не є рідкісними ситуації, коли клієнти, не розібравшись у правилах договору, потім пред’являють претензії. Звісно, їх не задовольняють, і тоді виникають різноманітні негативні відгуки. Хоча трапляється й таке, коли постачальники отримують цілком об’єктивні думки про свою роботу.
І ще один аргумент – це кількість представництв в областях України. Звісно, чим їх більше, тим надійніше та впевненіше себе можна почувати з таким партнером.
Якість обслуговування
Великий бізнес чи малий – часу на те, щоб додзвонитися до представників постачальника по декілька годин для отримання консультації чи передачі показів однозначно немає. Тому важливий момент – якість обслуговування. Зверніть увагу, яким чином передаються покази; оптимально, якщо це можна зробити онлайн, через особистий кабінет. Подивіться, як працює call-центр, чи можливо взагалі туди додзвонитися. Для цього, навіть поки не є клієнтом, спробуйте зателефонувати та з’ясувати деталі обслуговування.
|
|
ТЕГИ
ТОП-НОВИНИ
ПІДПИСКА НА НОВИНИ
Для підписки на розсилку новин введіть Вашу поштову адресу :