"Спрос на нефть в 2021 году вырастет примерно на 5,2 млн б/с, но это лишь частично покрывает снижение на 8,7 млн б/с по сравнению с предыдущим годом. Потребление авиационного топлива остается значительно ниже уровней, существовавших до пандемии, что, по большей части, связано с ограничениями на международные поездки и ограниченным прогрессом в области вакцинации во многих развивающихся странах. Однако пандемия, возможно, также навсегда изменила некоторые схемы авиаперевозок. Спрос на автомобильный транспорт восстанавливается быстрее, ожидается, что в начале 2022 года как дизельное топливо, так и бензин вернутся на уровень, предшествующий пандемии. Но сохраняющиеся риски, связанные с удалённой работой (особенно в странах с развитой экономикой), увеличением продаж электромобилей и повышением эффективности их новых моделей сдерживают рост спроса на топливо", - пишет МЭА.
Согласно базовому сценарию агентства, мировой спрос на нефть превысит уровень 2019 года к 2023 году, прежде чем достигнет максимального уровня в 104 млн б/с в середине 2030-х годов, а затем будет постепенно снижаться до 2050 года.
Предполагается, что к 2030 году спрос на нефть вырастет с 87,9 млн б/с в 2020 году до 103 млн б/с, а к 2050 году - до 104,1 млн б/с (в прошлом году предполагалось, что этот показатель будет достигнут к 2040 году).
При этом потребление нефти в США к 2030 году вырастет до 17,4 млн б/с с 16,4 млн б/с в 2020 году, а к 2050 году снизится до 13,4 млн б/с.
Спрос на нефть в Европе снизится почти вдвое в период с 2020-го по 2050 год - с 11,9 млн б/с до 6,4 млн б/с. Спрос на нефть в России к 2030 году вырастет с 3 млн б/с до 3,5 млн б/с, а затем снизится к 2050 году до 3,1 млн б/с.
При этом спрос на Ближнем Востоке вырастет с 6,7 млн б/с в 2020 году до 10,2 млн б/с в 2050 году, в странах Азиатско-тихоокеанского региона - с 30,8 млн б/с до 38,8 млн б/с.
"В базовом сценарии в период с 2030 по 2050 год спрос на нефть для автомобильного транспорта во всем мире снизится более чем на 2 млн б/с: 30% легковых автомобилей на дорогах во всем мире в 2050 году будут электрическими, а чуть менее 5% тяжелых грузовиков будут электрическими или транспортными средствами на топливных элементах. В производстве электроэнергии и строительном секторе также станут потреблять меньше нефти. Однако это одновременно будет сопровождаться увеличением спроса на авиационную, транспортную и нефтехимическую продукцию", - отмечает агентство.



Посли Європейського Союзу прийняли рішення про скасування принципу
одностайності щодо продовження "заморозки" активів РФ, повідомляє
редактор європейського відділу Радіо "Свобода"
Представники України і США провели першу зустріч групи, яка працюватиме
над документом щодо економічного відновлення. Зокрема, в них взяли
участь Володимир Зеленський і гендиректор інвесткомпанії BlackRock.
Постпреди країн-членів Євросоюзу дали згоду на поетапну відмову від
імпорту газу з РФ до кінця 2027 року. Для набрання чинності закону його
ще має схвалити Європарламент.
Євросоюз хоче якнайшвидше завершити створення спецтрибуналу щодо
злочину агресії проти України, який стосується наказу володаря Кремля
Владіміра Путіна напасти на Україну.
Володимир Зеленський є демократично обраним президентом України, а
наступні президентські вибори мають відбутися, коли цього дозволять
умови.
Стабильное качество фарша — одно из ключевых условий для успешной кухни.
Независимо от формата заведения, будь то бистро или гастрономический
ресторан, консистенция, структура и свежесть мясной массы определяют
уровень блюда.
В Україні стартував оборонний збір на 1 млрд грн для захисту від "Шахедів". Про це повідомляє пресслужба Фонду Сергія Притули. Проєкт під назвою "Єдинозбір" проводиться фондом спільно з 412 бригадою Nemesis та Світовим Конґресом Українців.
Європейські нафтопереробні заводи (НПЗ) змушені інвестувати у проєкти
енергетичного переходу, оскільки сучасні й технологічно складніші
конкуренти в Азії, на Близькому Сході та в Африці вже призвели до
закриття частини підприємств у Європі.
Сьогодні країну живлять пальним десятки маршрутів постачання - водним транспортом, залізницею, автоцистернами. Пункти переливу нафтопродуктів з європейської на українську колію розкидані вздовж всього кордону.
Останні дані показують слабкий попит на нафту в усіх економіках, і різке
відновлення видається малоймовірним, споживання в країнах, що
розвиваються, виявилося слабкішим за очікування.
Різке зростання котирувань на бензин у середині червня і призвело до
суттєво збільшення вартості цього автомобільного пального. Але був у
бензину фактор, який суттєво напружував ситуацію, - різке зростання
попиту на імпорт.
Попри закриття Суліни увечері 15 травня, ресурсу на півдні було більш
ніж достатньо, а на заході цього взагалі ніхто не відчув через активні
прокачування трубою й не менш активні подачі залізницею.
ОККО орендує мережу KLO з 57 АЗС. Сюжет із ОККО-KLO звісно претендує на
подію року, але насправді головна інтрига не тут. Хто стане новим
власником мережі Ігоря Коломойського - «Авіас», ANP тощо? Оце головне
питання.
Основним драйвером стало суттєве зниження зовнішнього ринку на початку місяця і зростаючий спред між роздробом і гуртом.
Китайська компанія Biwin розпочала продаж перших накопичувачів нового формату - Mini SSD, назва якого говорить сама за себе.
Ford та Renault Group повідомили про укладення угоди щодо спільного
випуску двох електромобілів під брендом Ford для європейського ринку у
2028 році.
Віцепрезидентка Європейської комісії Тереза Рібера заявила, що
Європейський Союз не піддасться тиску з боку США щодо контролю над
компаніями Кремнієвої долини.
Китайські виробники смартфонів активізували зусилля, щоб переманити
користувачів Apple, поки компанія постала перед труднощами у запуску
функцій штучного інтелекту в Китаї.
Європейський Союз почав антимонопольне розслідування проти Google
через використання онлайн-контенту для штучного інтелекту, пише CNBC.
Сумарний обсяг сегмента легкових електромобілів за підсумками
листопада становить 13,5 тис., що на 2,3% менше, ніж було у жовтні але
на 143,8% більше відносно показників листопада-2024.
Сполучені Штати дозволять Nvidia (NVDA.O) експортувати процесори H200,
які є другими за потужністю чипами штучного інтелекту. Ці чипи
відправлятимуться до Китаю, а з таких продажів стягуватиметься 25% мита.