Авторизация

Ім'я користувача:

Пароль:

Новини

Топ-новини

Фінансові новини

Фінанси

Банки та банківські технології

Страхування

Новини економіки

Економіка

ПЕК (газ та електроенергія)

Нафта, бензин, автогаз

Агропромисловий комплекс

Право

Міжнародні новини

Україна

Політика

Бізнес

Бізнес

Новини IT

Транспорт

Аналітика

Фінанси

Економіка

ПЕК (газ та електроенергія)

Нафта, бензин, автогаз

Агропромисловий ринок

Політика

Міжнародна аналітика

Бізнес

Прес-релізи

Новини компаній

Корирування

Курс НБУ

Курс валют

Курс долара

Курс євро

Курс британського фунта

Курс швейцарського франка

Курс канадського долара

Міжбанк

Веб-майстру

Інформери

Інформер курсів НБУ

Інформер курс обміну валют

Інформер міжбанківські курси

Графіки

Графік курсів валют НБУ

Графік курс обміну валют

Графік міжбанківській курс

Експорт новин

Інформація про BIN.ua

Про сайт BIN.ua

Реклама на сайті

Контакти

Підписка на новини

Mercedes-AMG C63 дебютував із гідридною «турбочетвіркою»

11:26 27.09.2022 |

Транспорт

Mercedes-AMG C63 дебютував із гідридною «турбочетвіркою»

 

Незважаючи на те, що двигун нового Mercedes-AMG C63 вдвічі менший за попереднє покоління, він видає приголомшливі 671 к.с.

Mercedes завершив переведення сімейства C-класу в нове покоління: до базових седану та універсалу та їх «гарячої» AMG-модифікації C43 приєдналися ще більш прокачані новинки C63.


Топову модель назвали Mercedes-AMG C63 S E Performance - за аналогією з великим хетчбеком GT 63 S E Performance, який вийшов рік тому і став першим плагін-гібридом власної розробки спортивного підрозділу.

Mercedes-AMG C63 дебютував із гідридною «турбочетвіркою»

 

Як і очікувалося, місце чотирилітрового бітурбомотора V8 (510 к.с. і 710 Нм) зайняла бензоелектрична система із сукупною потужністю 671 к.с. та 752 Нм.

Mercedes-AMG C63 дебютував із гідридною «турбочетвіркою»

 

Під капотом встановлена поздовжньо дволітрова «турбочетвірка» M139l, яка доповнена стартер-генератором із ремінним приводом і турбокомпресором з електромотором, при цьому останній живиться не від 48-вольтової, а від 400-вольтової мережі.

Mercedes-AMG C63 дебютував із гідридною «турбочетвіркою»

 

Двигун розвиває 476 к.с. та 545 Нм - це впевнена заявка на світовий рекорд серед серійних «четвірок». Він поєднується з 9-ступеневим автоматом AMG Speedshift MCT 9G з «мокрим» багатодисковим зчепленням замість гідротрансформатора.

Mercedes-AMG C63 дебютував із гідридною «турбочетвіркою»

 

Ще 204 к.с. та 320 Нм забезпечує електромотор, змонтований на задній осі в одному блоці з двоступінчастим редуктором та блокуванням диференціала з електронним керуванням.

Mercedes-AMG C63 дебютував із гідридною «турбочетвіркою»

 

До речі, створена силами AMG батарея має ємність в 6,1 кіловат-години й її вистачить лише на 13 км шляху в електричному режимі.

Привід тепер не задній, а повний, 4Matic+, причому, залежно від їздових умов, він може передати частину потужності на передні колеса, тобто машина залишиться повнопривідною навіть при вимкненому ДВЗ. Їзда електроніка дозволяє вибирати між режимами Electric, Comfort, Sport, Sport +, Race, Battery Hold і Slippery.

Mercedes-AMG C63 дебютував із гідридною «турбочетвіркою»

 

У порівнянні з попередником маса Mercedes-AMG C63 виросла на три з лишком центнера, але він все одно став динамічнішим: час розгону до сотні скоротився з 4 до 3,4 секунди. Максимальна швидкість, як і раніше, становить 250 або 280 км/год (270 км/год для універсала) залежно від опціонального пакету AMG Driver's.

Mercedes-AMG C63 дебютував із гідридною «турбочетвіркою»

 

Усередині є звичайні вдосконалення інформаційно-розважальної системи, характерні для AMG, включаючи таймер треку та селектор приводу на кермі зі спеціальними кнопками для вихлопу та підвіски.

Mercedes-AMG C63 дебютував із гідридною «турбочетвіркою»

 

Нове, додаткове спортивне сидіння AMG включає більш агресивну підтримку, ніж стандартне крісло, а також вирізи в спинці та підтримці для кращої вентиляції та деякої додаткової економії ваги.

Mercedes-AMG C63 дебютував із гідридною «турбочетвіркою»

 

На жаль, пластикові дверні панелі стандартного C-класу залишаються в AMG, але автовиробник запропонує різноманітні кольори оббивки та обробки, включаючи шкіру, замшу з мікрофібри та контрастну строчку.

Mercedes-AMG C63 дебютував із гідридною «турбочетвіркою»

 

Серед інших особливостей новини варто відміти повнокероване шасі з кутом повороту задніх коліс до 2,5 градуса, пружинну підвіску з оригінальними важелями та амортизаторами з електронним керуванням, розширену колію, оригінальні бампери, вентильовані передні крила та капот.

Mercedes-AMG C63 дебютував із гідридною «турбочетвіркою»

 

Візуалульне сприйняття покращує й емблема AMG над радіаторними ґратами замість звичної трипроменевої зірки.

Mercedes-AMG C63 дебютував із гідридною «турбочетвіркою»

 

Продаж Mercedes-AMG C 63 S E Performance стартує тільки в 2023 році, ціни поки не оголошені.

За матеріалами: motorcar.com.ua
Ключові теги: Mercedes-Benz
 

ТЕГИ

Курс НБУ на вчора
 
за
курс
uah
%
USD
1
41,2860
 0,0327
0,08
EUR
1
43,4659
 0,0976
0,22

Курс обміну валют на вчора, 10:21
  куп. uah % прод. uah %
USD 40,9832  0,03 0,08 41,6355  0,01 0,01
EUR 43,2364  0,17 0,39 44,0045  0,15 0,33

Міжбанківський ринок на вчора, 11:33
  куп. uah % прод. uah %
USD 41,2950  0,02 0,06 41,3000  0,02 0,05
EUR -  - - -  - -

ТОП-НОВИНИ

ПІДПИСКА НА НОВИНИ

 

Бізнес