Фінансові новини
- |
- 20.12.25
- |
- 13:37
- |
-
RSS - |
- мапа сайту
Авторизация
Volkswagen представив оновлений хетчбек ID.3
13:47 07.03.2023 |
Через два з половиною роки після запуску Volkswagen ID.3 автовиробник представив оновлену версію моделі, яка поклала початок лінійці електромобілів ID.
Хоча помітити змін зовні та всередині мало, але Volkswagen підкреслює, що ID.3 2024 року отримав комплексне оновлення (виробник навіть називає це другим поколінням), включаючи найновіше програмне забезпечення з новими системами комфорту та допомоги.
З точки зору дизайну, зміни дуже незначні, але надають оновленому ID.3 більш вражаючого вигляду. Зовні найпомітнішим оновленням є більш агресивний передній бампер із збільшеними отворами повітряного охолодження.
Інші зміни включають нові світлові сигнатури для світлодіодних фар і блоків задніх ліхтарів - сегменти задніх ліхтарів, розташовані в кришці багажника, тепер також підсвічуються - нові легкосплавні диски, оптимізовані для повітря, чорний дах із матово-сріблястою окантовкою по краях і нові кольори, включаючи райдужну металеву фарбу Dark Olivine Green.
Крім того, передній капот компактного електричного хетчбека тепер виглядає довшим, оскільки чорну смугу під вітровим склом було видалено, а поглиблені секції з боків створюють таке ж враження.
Переходячи до інтер'єру, він виглядає дуже схожим на той, який є в поточній моделі, але Volkswagen зазначає, що впровадив численні пропозиції від клієнтів. Серед іншого, тактильні відчуття були оптимізовані завдяки покращеній якості матеріалів, у тому числі м'яких пінопластових поверхонь у салоні.
Дверні панелі були перероблені, щоб додати м'якіші та більші поверхні, а також більші підставки для рук. Інтер'єр ID.3 тепер повністю вільний від тваринних матеріалів із високою часткою перероблених. Наприклад, мікрофібра Artvelours Eco, яка використовується для обробки дверей і чохлів сидінь, на 71% складається з перероблених пластикових відходів.
Як і раніше, VW ID.3 2024 року оснащено двома окремо розташованими дисплеями: компактним 5,3-дюймовим дисплеєм для водія, який керується за допомогою сенсорних елементів керування на багатофункціональному кермі, і більшим 12-дюймовим сенсорним екраном, який керує навігаційною системою, функціями телефону, медіа, допоміжними системами та налаштуваннями автомобіля.
Інформаційно-розважальна система має кілька змін у структурі меню, наприклад, більш чітке та інформативне меню заряджання, яке тепер розташоване на верхньому рівні головного дисплея.
У відділі підключення інтелектуальний планувальник маршрутів для електромобілів оновлено та покращено. Наприклад, під час тривалих подорожей він пропонує зупинки для заряджання, щоб можна було якомога швидше дістатися до пункту призначення, використовуючи поточну інформацію про дорожній рух на додаток до рівня заряду акумулятора.
Електронна архітектура Volkswagen ID.3 приймає нову концепцію, використовуючи два високопродуктивних комп'ютери, відомі як ICAS (In-Car Application Servers), як основні компоненти. Ці комп'ютери вирішують низку завдань, які інакше розподілені між великою кількістю невеликих комп'ютерів. При цьому основні функції автомобіля залишаються на окремих блоках керування.
Оновлення в області допоміжних систем включають використання ройових даних у функції Travel Assist, тоді як Park Assist Plus із функцією пам'яті дозволяє автоматично отримувати та використовувати збережені маневри паркування.
Оновлений ID.3 продовжує використовувати той самий задній електродвигун потужністю 150 кіловат (201 кінську силу) і 310 ньютон-метрів (228 фунт-фут) крутного моменту. Акумуляторні блоки ємністю 58 кВт-год і 77 кВт-год залишаються доступними з тим самим рейтингом WLTP.
Більший забезпечує діапазон до 546 кілометрів (339 миль) в ID.3 Pro S, тоді як менший пропонує 426 км (264 милі) в ID.3 Pro. У Volkswagen заявили, що в майбутньому планується випуск акумулятора меншого розміру, але не надали жодних подробиць.
На станції швидкої зарядки постійного струму батарея ємністю 77 кВт-год ID.3 Pro S може заряджатися від 5 до 80 відсотків протягом 30 хвилин зі швидкістю до 170 кВт. Батареї на 58 кВт-год в ID.3 Pro потрібно 35 хвилин, щоб завершити той самий цикл зарядки на 120 кВт.
Volkswagen не повідомив, коли оновлений ID.3 почне поставлятися покупцям у Європі, але, згідно з попередніми повідомленнями, це станеться в четвертому кварталі 2023 року.
ТЕГИ
ТОП-НОВИНИ
ПІДПИСКА НА НОВИНИ
Для підписки на розсилку новин введіть Вашу поштову адресу :


Саміт Європейського Союзу затвердив рішення про спільне запозичення для України на суму 90 млрд євро.
Президент України Володимир Зеленський повідомив, що поки що не зміг
отримати розгорнуту відповідь про алгоритм дій США в рамках гарантій
безпеки Україні на випадок повторної агресії РФ.
Власники 99,06% ВВП-варантів, які перебувають в обігу на загальну суму $2,635 млрд, підтримали їх повний обмін на звичайні єврооблігації України, йдеться у біржовому повідомленні України у четвер.
З 1 січня 2027 року платники єдиного податку з доходом від 1 млн грн повинні будуть сплачувати 20% ПДВ
Кабінет міністрів України дозволив Міністерству фінансів понаднормово
запозичити 55 млрд грн. Їх планують використовувати на початку
наступного року.
Кожен власник складу рано чи пізно стикається з банальною проблемою -
місця не вистачає. Товарів стає більше, асортимент росте, а стіни
приміщення залишаються на місці.
В Україні стартував оборонний збір на 1 млрд грн для захисту від "Шахедів". Про це повідомляє пресслужба Фонду Сергія Притули. Проєкт під назвою "Єдинозбір" проводиться фондом спільно з 412 бригадою Nemesis та Світовим Конґресом Українців.
Google розширила можливості Gemini, додавши функцію перевірки відео на
використання генеративного ШІ, але це працює лише для контенту,
обробленого власними інструментами компанії.
У звіті за квартал компанія зафіксувала рекордний дохід у розмірі $13,64
млрд, що значно більше за $8,71 млрд у той самий період минулого року.
Зростання пояснюється активними закупівлями пам'яті для дата-центрів з
боку OpenAI, Meta, Microsoft та Google.
Компанія Google анонсувала
нову модель Gemini 3 Flash, яка орієнтована на високу швидкість роботи,
ефективність і низьку вартість без втрати якості штучного інтелекту.
Як уточнив Комаров, з прифронтових регіонів на південному сході та сході
отримано та відправлено більше 100 тис. повідомлень з підключенням до
D2С, а загалом за цей час користувачам вдалося надіслати та отримати
понад 540 тис. SMS за підключення до сигналу "Kyivstar | SpaceX".
Повна заборона продажу автомобілів з двигунами внутрішнього згоряння в ЄС відкладається
Mercedes зробить сучасні фари ремонтопридатними в рамках ініціативи
Tomorrow XX, спрямованої на розвиток циркулярної економіки. Якщо зараз
лінзи, накладки, рамки, корпуси та електроніка мають клейові з'єднання,
то в майбутньому їх замінять різьбовими.
Китайський гігант Xiaomi почав піднімати ціну на свою продукцію і перш за все підвищення торкнеться планшетів.
Йдеться про застосунок, пов'язаний із Sei - блокчейном рівня Layer 1,
який створили спеціально для торгівлі цифровими активами. Застосунок
попередньо встановлюватимуть на всі нові смартфони Xiaomi, що
продаватимуться за межами материкового Китаю та США.
За словами спікерів, одразу після початку повномасштабного вторгнення РФ
у лютому 2022 року Україна перенесла критичні масиви даних до
дата-центрів на території ЄС. Уже в 2023 році стратегія була
трансформована в бік створення суверенних національних дата-центрів із
підтримкою транскордонних рішень резервного копіювання.
Google анонсувала новий експериментальний веббраузер під назвою
Disco, що орієнтований на інтеграцію ШІ у процес перегляду сторінок.
Першою функцією браузера стала GenTabs - віджети, створені на основі
відкритих вкладок, історії чатів і запитів користувача.
AMD може розглядати 2-нм техпроцес Samsung для випуску майбутніх
чипів. Про це повідомляють джерела з Південної Кореї.
Європейський Союз розглядає можливість п'ятирічної відстрочки своєї
заборони на використання двигунів внутрішнього згоряння після сильного
тиску з боку деяких найбільших автомобільних країн регіону.
Зловмисники застосовують нову схему для поширення шкідливого ПЗ Atomic
macOS Stealer (AMOS), використовуючи довіру користувачів до чат-ботів на
зразок ChatGPT від OpenAI чи Grok від xAI. Про це повідомляє Huntress у
своєму дослідженні.
У листопаді український автопарк поповнили понад 11 тис.
автотранспортних засобів на акумуляторних джерелах живлення (BEV). Це
майже втричі більше, ніж у листопаді торік.