Авторизация

Ім'я користувача:

Пароль:

Новини

Топ-новини

Фінансові новини

Фінанси

Банки та банківські технології

Страхування

Новини економіки

Економіка

ПЕК (газ та електроенергія)

Нафта, бензин, автогаз

Агропромисловий комплекс

Право

Міжнародні новини

Україна

Політика

Бізнес

Бізнес

Новини IT

Транспорт

Аналітика

Фінанси

Економіка

ПЕК (газ та електроенергія)

Нафта, бензин, автогаз

Агропромисловий ринок

Політика

Міжнародна аналітика

Бізнес

Прес-релізи

Новини компаній

Корирування

Курс НБУ

Курс валют

Курс долара

Курс євро

Курс британського фунта

Курс швейцарського франка

Курс канадського долара

Міжбанк

Веб-майстру

Інформери

Інформер курсів НБУ

Інформер курс обміну валют

Інформер міжбанківські курси

Графіки

Графік курсів валют НБУ

Графік курс обміну валют

Графік міжбанківській курс

Експорт новин

Інформація про BIN.ua

Про сайт BIN.ua

Реклама на сайті

Контакти

Підписка на новини

Росіяни відчувають брак запчастин до китайських автомобілів

 

У РФ власники китайських автомобілів стикаються з відсутністю деталей для ремонту і змушені чекати, коли їх доставлять у країну від 3 до 5 місяців, розповіли російському виданню "Известия" представники автомобільної галузі.

Дефіцит стосується насамперед брендів, які нещодавно продаються в Росії: Changan, Li, Zeekr, FAW та BYD. Трохи краща ситуація з Chery, Geely і Haval. Йдеться про великі запчастини: коробки перемикання передач, задні крила, кузови та елементи салонів.

"Вже п'ять місяців мені не можуть відремонтувати автомобіль, тому що в сервісі, в якому повинні це зробити, немає необхідних деталей", - розповіла власниця Changan UNI-V, яка купила автомобіль в офіційного дилера в липні 2023 року за 2,7 млн руб.

Член правління Спілки автосервісів Ілля Плісов зазначив, що швидкої логістики з Китаю поки що немає. "І це відбивається на термінах доставлення таких деталей, як КПП, задні крила, тобто тих, що дорого відправляти літаком", - пояснив Плісов.

Проблему з деталями для китайських машин визнають у мережі автосервісів Fit Service (об'єднує понад 300 СТО).

У Росії відкрито близько 2000 дилерських центрів китайських марок. Однак багато брендів досі офіційно не представлені. Через відсутність деталей лагодити китайські автомобілі доводиться за допомогою вживаних запчастин. Частка таких деталей для автомобілів популярних марок вже становить 40% загального обсягу пропозиції.

За матеріалами: ЛIГАБiзнесIнформ
Ключові теги: Росія, Китай
 

ТЕГИ

Курс НБУ на вчора
 
за
курс
uah
%
USD
1
41,2860
 0,0327
0,08
EUR
1
43,4659
 0,0976
0,22

Курс обміну валют на вчора, 10:21
  куп. uah % прод. uah %
USD 40,9832  0,03 0,08 41,6355  0,01 0,01
EUR 43,2364  0,17 0,39 44,0045  0,15 0,33

Міжбанківський ринок на вчора, 11:33
  куп. uah % прод. uah %
USD 41,2950  0,02 0,06 41,3000  0,02 0,05
EUR -  - - -  - -

ТОП-НОВИНИ

ПІДПИСКА НА НОВИНИ

 

Бізнес