Авторизация

Ім'я користувача:

Пароль:

Новини

Топ-новини

Фінансові новини

Фінанси

Банки та банківські технології

Страхування

Новини економіки

Економіка

ПЕК (газ та електроенергія)

Нафта, бензин, автогаз

Агропромисловий комплекс

Право

Міжнародні новини

Україна

Політика

Бізнес

Бізнес

Новини IT

Транспорт

Аналітика

Фінанси

Економіка

ПЕК (газ та електроенергія)

Нафта, бензин, автогаз

Агропромисловий ринок

Політика

Міжнародна аналітика

Бізнес

Прес-релізи

Новини компаній

Корирування

Курс НБУ

Курс валют

Курс долара

Курс євро

Курс британського фунта

Курс швейцарського франка

Курс канадського долара

Міжбанк

Веб-майстру

Інформери

Інформер курсів НБУ

Інформер курс обміну валют

Інформер міжбанківські курси

Графіки

Графік курсів валют НБУ

Графік курс обміну валют

Графік міжбанківській курс

Експорт новин

Інформація про BIN.ua

Про сайт BIN.ua

Реклама на сайті

Контакти

Підписка на новини

Мінекономіки пропонує скасувати обов'язкові книги відгуків та пропозицій у торгівлі та громадському харчуванні

21:13 12.09.2022 |

Економіка

 

Скасувати обов'язкове застосування книги відгуків та пропозицій компаніями у торгівлі та ресторанному господарстві пропонує Міністерство економіки України у розробленому ним проєкті нової редакції Правил побутового обслуговування населення, оприлюдненому на сайті відомства.

"Для належного виконання вимог чинного законодавства про наявність у кожному об'єкті надання послуг книги підприємці змушені витрачати значні кошти на адміністрування такого регулювання. Тому за рік такі витрати можуть сягати понад 47,6 млн грн", - ідеться у підготовленому Мінекономіки аналізі документа.

Відомство уточнило, що в Україні налічується 122,385 тис. суб'єктів господарювання у сфері надання побутових послуг, 16,152 тис. - послуг пасажирського автомобільного транспорту, 8,321 тис. - послуг із тимчасового розміщення, 3,154 тис. - послуг із працевлаштування, 11,102 тис. - послуг туроператорів.

Мінекономіки нагадало, що книгу скарг та пропозицій було запроваджено ще в Радянському Союзі у різних сферах обслуговування населення, а також на промислових підприємствах, вона була майже єдиним своєрідним інструментом народного контролю за підприємствами, установами та організаціями, які надавали послуги громадянам.

У сьогоднішній Україні, на думку відомства, є достатньо інструментів для захисту прав споживачів: звернення до Держпродспоживслужби, на урядову телефонну "гарячу лінію", органів місцевого самоврядування, суду, а також інтернет, які є ефективнішими засобами, оскільки в умовах ринкової конкуренції підприємці самі зацікавлені у покращенні якості обслуговування клієнтів.

"Окрім того, як свідчить міжнародна практика, майже в усіх країнах Європейського Союзу (далі - ЄС) (виключення - Польща) такий інструмент, як книга (відгуків - ІФ-У) відсутній. У свою чергу поширені системи consumer care and after- sale management (захисту споживачів та післяпродажний менеджмент), які опікуються такими питаннями. У різних країнах - і різна практика, і різні законодавчі вимоги до організації роботи consumer care", - зазначають у Мінекономіки.

Статты по темі:

25.09.18 Минэкономики инициирует отмену Книги отзывов и предложений как инструмента защиты прав потребителей
В настоящее время Книга отзывов и предложений не является действенным инструментом для защиты прав и вводит потребителей в заблуждение.

За матеріалами: БізнесЦензор
 

ТЕГИ

Курс НБУ на сьогодні
 
за
курс
uah
%
USD
1
36,5686
 0,0000
0,00
EUR
1
38,3020
 0,2304
0,61

Курс обміну валют на вчора, 10:37
  куп. uah % прод. uah %
USD 39,5433  0,11 0,27 40,3896  0,09 0,21
EUR 40,1463  0,06 0,16 41,3037  0,14 0,33

Міжбанківський ринок на вчора, 11:35
  куп. uah % прод. uah %
USD 36,9325  0,00 0,00 36,9343  0,00 0,00
EUR -  - - -  - -

ТОП-НОВИНИ

ПІДПИСКА НА НОВИНИ

 

Бізнес