Авторизация

Имя пользователя:

Пароль:

Новости   RSS подписка

Топ-новости   RSS подписка

Финансовые новости   RSS подписка

Финансы   RSS подписка

Фондовый рынок   RSS подписка

Банки и банковские технологии   RSS подписка

Страхование   RSS подписка

Ипотека и недвижимость   RSS подписка

Новости экономики   RSS подписка

Экономика   RSS подписка

Топливно-энергетический комплекс   RSS подписка

Нефть и бензин   RSS подписка

Агропромышленный комплекс   RSS подписка

Сырьевые рынки   RSS подписка

Приватизация   RSS подписка

Право   RSS подписка

Статистика   RSS подписка

Зарубежные новости   RSS подписка

Мир   RSS подписка

Ближнее зарубежье   RSS подписка

Региональные новости   RSS подписка

Украина   RSS подписка

Киев   RSS подписка

Политика   RSS подписка

Полезно знать   RSS подписка

Это интересно   RSS подписка

Информационные технологии   RSS подписка

Криминал   RSS подписка

Транспорт   RSS подписка

Управление бизнесом   RSS подписка

Маркетинг и реклама   RSS подписка

Менеджмент и карьера   RSS подписка

Аналитика   RSS подписка

Финансовый рынок   RSS подписка

Фондовый рынок   RSS подписка

Страхование   RSS подписка

Ипотека и недвижимостьRSS подписка

Экономика   RSS подписка

ТЭК (газ и электроэнергия)   RSS подписка

Нефть и бензин   RSS подписка

Сырьевые рынки   RSS подписка

Агропромышленный рынок   RSS подписка

Приватизация   RSS подписка

Менеджмент и карьера   RSS подписка

Политика   RSS подписка

Международная аналитика   RSS подписка

Страны ближнего зарубежья   RSS подписка

Полезно знать   RSS подписка

Информационные технологии   RSS подписка

Пресс-релизы

Новости компаний   RSS подписка

Котировки

Курс НБУ

Курс обмена наличной валюты

Курс доллара

Курс евро

Курс рубля

Курс британского фунта

Курс швейцарского франка

Курс канадского доллара

Курс валют на межбанковском валютном рынке

Курс доллара

Курс евро

Курс рубля

Курс рубля к доллару

Ставки

Депозитные ставки

Физические лица, гривна

Физические лица, доллар

Физические лица, евро

Юридические лица, гривна

Юридические лица, доллар

Юридические лица, евро

Депозитный калькулятор

Ставки на межбанковском кредитном рынке

Графики

График изменения курса НБУ

График изменения наличного курса

График изменения курсов на межбанковском валютном рынке

График изменения ставок на межбанковском кредитном рынке

Веб-мастеру

Информеры

Информер курсов НБУ

Информер наличных валют Киев

Информер курсов валют на межбанке

Графики

График курсов валют НБУ

График курсов обмена валют для физических лиц

График курсов валют на межбанковского валютного рынка

Экспорт новостей

Информация об агентстве

О нас

Размещение рекламы

Контакты

Подписка на новости

Павел Розенко: Конституционный суд сделал судей отдельной кастой с помощью спецпенсий

Віце-прем'єр-міністр Павло Розенко в інтерв'ю УНІАН розповів, як уряд приймав рішення про підняття мінімальної зарплати, чи збираються підвищувати розмір пенсії, і як нова Соціальна інспекція перевірятиме отримувачів субсидій.

Не так давно, коли депутати у Верховній Раді закликали підняти прожитковий мінімум, пенсії чи перерахувати споживчий кошик, уряд називав це популізмом. Мовляв, в бюджеті грошей немає, а друкувати гроші і розганяти інфляцію ніхто не буде. А в середу прем'єр Володимир Гройсман заявив, що уряд сам пропонує підняти мінімальну зарплату з 2017 року удвічі. Що ж змінилося?

Питання реформування оплати праці й осучаснення розрахунку споживчого кошика завжди стояли на порядку денному уряду і були записані в нашій програмі та операційному плані уряду. Дискусії щодо цього тривали досить довго. Це не проект, який народився вночі перед засіданням уряду, а завершення шестимісячної праці робочої групи, куди входили представники Міністерства соціальної політики, Міністерства фінансів, Пенсійного фонду, Державної фіскальної служби. Тому це зважене і добре прораховане рішення.

Щодо риторики депутатів, мені зараз дуже дивно бачити, як ті депутати й експерти, котрі закликали збільшувати соціальні стандарти, тепер починають говорити, що це популізм, який розкрутить інфляцію. Це все політика, а нам потрібно своє робити.

Збільшення мінімальної зарплати з точки зору приватного сектору очевидно вбачається як інструмент виведення зарплат із тіні?

Ми якраз і розраховуємо на розуміння цього кроку з боку недержавного сектору економіки, де є ресурс. Причому цей ресурс є завдяки тому, що рік тому влада прийняла непросте і неоднозначне рішення щодо зменшення єдиного соціального внеску.

Виходить, зменшення ЄСВ само по собі не спрацювало, і бізнес з тіні не вийшов?

Я все-таки вважаю, що ефект позитивний є. Можливо він не такий, як ми всі сподівалися. Але зменшення ЄСВ з початку року дає нам можливість запропонувати бізнесу безболісно збільшити зарплату у 2017 році.

Аргументів проти бути не може. Бо ми рік дали пристосуватися до нових умов зменшеного ЄСВ. Ресурс у бізнесу утворився, частина компаній перетворила його на збільшення зарплат, але частина ні. Тому, я думаю, що збільшення мінімальної зарплати - це, безумовно, серйозний шлях до детінізації економіки. Адже сьогодні 3-3,5 млн працюючих отримують зарплату приблизно на рівні мінімальної, і ми ж чудово розуміємо, що ці люди живуть не на цю зарплату, а отримують додаткові кошти в конверті.

Тобто ви не бачите ризиків для тінізації чи звільнень?

Ні, я вважаю, що буде навпаки. В принципі зарплати за останній рік в Україні суттєво зросли. Розмір реальної зарплати, з урахуванням інфляції, зріс на 7%. Середній розмір зарплати по промисловості сьогодні – майже 5 тис грн. Тому немає ніяких підстав стверджувати, що збільшиться тіньовий сектор.

Тим паче, що ми знизили ЄСВ. Якби ми цього не зробили і адміністративно підняли мінімальну зарплатню – безумовно, був би ризик. А ми й далі продовжуємо спрощувати життя бізнесу. Наприклад, на Нацраді реформ під головуванням президента України у минулий вівторок були затверджені нові кроки щодо спрощення оподаткування й зменшення податкового тиску. І ми хочемо, щоб такі кроки влади конвертувалися у збільшення зарплат працюючих людей.

Бо в останні 15 років, якщо не брати в розрахунок пенсіонерів, то серед найбільш бідних категорій населення опиняються сім'ї з дітьми та сім'ї, де один із членів працює. Це не нормально, коли людина працює і не може вивести свою сім'ю за межі бідності.

Тому я думаю, що цей крок буде адекватно сприйнятий бізнесом. Тим паче є ще два з половиною місяці, щоб він скоригував свої плани на 2017 та наступні роки і був готовий до підвищення оплати праці.

З приватним сектором зрозуміло, а як щодо бюджетників, перший тарифний розряд підвищують також?

Так, перший тарифний розряд замість 1335 грн стане 1600 грн. Але, незважаючи на те, що перший тарифний розряд буде 1600 грн, жодний працівник не буде отримувати менше 3200 грн.

Тобто це також зростання мінімальної зарплати вдвічі, але це спричинить навантаження на бюджет країни, де знайти кошти?

По-перше, ми навіть в межах тарифної сітки можемо зробити балансування, щось підняти більшими темпами, а щось меншими. По-друге, я переконаний, що за рахунок детінізації економіки, збільшення доходів бюджету та скорочення інших витрат ми зможемо це компенсувати. Насправді це не великі кошти. Прем'єр вже дав доручення Міністерству фінансів провести розрахунки. Остаточні цифри ми будемо мати через тиждень, коли доопрацьований проект бюджету буде представлений в Верховну Раду до другого читання.

А якщо Мінфін ще розрахунки не провів, чи не зарано назвали точну цифру? Таке враження, наче обрали просто красиве збільшення вдвічі.

Всі попередні розрахунки зроблені. Повірте, це була серйозна робота експертних груп. Сьогодні мова йде про більш детальні перерахунки. Якби не було розрахунків, прем'єр би не виходив на трибуну і не оголошував цифру.

Тобто 3200 грн - остаточний варіант?

У нас були різні варіанти. Прораховувалася мінімальна зарплата 2100 грн, 5000 грн, але зупинилися на 3200 грн. Таким чином у нас не буде зростання дефіциту державного бюджету, і ми не будемо для цього друкувати гроші, тобто підвищення мінімальної зарплати не спричинить зростання цін.

До мінімальної зарплати у нас прив'язано зарплати суддям, депутатам та деяким чиновникам. Прем'єр сказав, що їх відв'яжуть. То як же вони будуть встановлюватися тепер?

Я вважаю, що прив'язка до мінімальної зарплати є помилкою. Саме це й стримувало раніше зростання мінімальних зарплат. І ми не могли її піднімати для приватного сектору, який пішов набагато далі в оплаті праці, бо така прив'язка існувала для різноманітного кола чиновників та високопосадовців.

Це, до речі, було помилкою депутатів, коли вони підвищили собі зарплату у прив'язці до мінімальної. Треба було абсолютні цифри записати, тоді б нинішнє підвищення мінімальної зарплати не спричиняло б шаленого підвищення їхніх доходів.

Є два варіанти: або в законах України ми пишемо фіксовані розміри зарплат й окладів для суддів, прокурорів, поліції, депутатів тощо, або передаємо ці функції Кабміну, і він буде встановлювати оклади відповідно до бюджетного фінансування.

Перший варіант важчий, бо доведеться кожний рік під час бюджетного процесу затверджувати законами нові оклади. Ми ще будемо думати, як правильно зробити. Але я виступаю за те, щоб вивести всі зарплати із законодавства і чітко прописати, що є один орган, який веде і відповідальний за систему оплати праці - це Кабінет міністрів.

До речі, там, де зараз встановлює зарплати своєю постановою Кабмін: для держслужбовців і для не державних службовців, тобто міністрів, секретаріату Кабміну тощо, там вже зараз немає прив'язки до мінімальної зарплати, там встановлені посадові оклади - конкретні цифри - і від них вже рахують всі надбавки й так далі. Це, на мою думку, правильний підхід.

Раніше в Мінсоцполітики підкреслювали, що мінімальну зарплату доцільно встановити вище прожиткового рівня. Зараз же прем'єр заявив, що мінімальна зарплата буде піднята разом з прожитковим мінімумом. То вони все-таки будуть відокремлені?

Так і буде. Прожитковий мінімум буде відв'язаний від мінімальної зарплати.

Тобто нормативний прожитковий мінімум може зрости лише на 10% з 1 грудня, як закладено в бюджеті на поточний рік і все?

Так. Принаймні для інших категорій це точно буде так, але по прожитковому мінімуму для працюючих – він буде також індексуватися. Буде чітко встановлено, що заробітна плата повинна бути не нижче прожиткового мінімуму, і вона буде не нижче, а значно вище.

Також Гройсман сказав, що наступний крок – запровадження справедливої пенсійної системи, що малося на увазі?

Ми говоримо про те, що підняття мінімальної зарплати дасть додатковий ресурс Пенсійному фонду, бо зростуть надходження ЄСВ. Темпи підвищення мінімальної пенсії ми залишаємо поки що такими ж, 10% з 1 грудня поточного року і 10% протягом наступного року.

Але в нас є певна несправедливість, бо останні три роки пенсії взагалі не індексувалися. Ми лише з минулого року почали підвищувати мінімальну пенсію, що стосується близько 7 млн пенсіонерів.

Однак, є сегмент пенсіонерів, які отримують пенсії від 1400 до 3000 грн, у яких пенсія не залежить від прожиткового мінімуму, і підняти її можна лише через механізм осучаснення. Останній раз для них пенсії переглядалися у 2011 році і потім Янукович з Азаровим цю практику припинили.

Тобто, коли прем’єр казав про справедливу пенсійну систему, він мав на увазі осучаснення пенсій цим категоріям пенсіонерів?

Так. По цим людям так само вдарила інфляція й девальвація, але осучаснення їх пенсій не відбувалося. Тому з точки зору соціальної справедливості ми якнайшвидше  повинні провести осучаснення пенсій.

І коли це можна зробити?

У нас є декілька варіантів, і ми вже на фінішній прямій розуміння того, як і коли це зробити. Хотілося б якнайшвидше, але для цього потрібно в наступному році 10-15 млрд грн додаткового ресурсу. Я не відкидаю, що частину того ресурсу, який отримає Пенсійний фонд від детінізації при збільшенні мінімальної зарплати, ми використаємо як раз на осучаснення.

Чи може це бути зроблено з 1 травня, коли підвищиться мінімальна пенсія?

Я ставлю це питання на перше місце по пріоритетності, бо ми повинні виправити несправедливість для пенсіонерів. Але, знову ж таки, поки в нас є розуміння, як піднімати мінімальну пенсію наступного року, а по осучасненню ще потрібно вирішити. В нас є різні розрахунки, в тому числі щодо потреби у коштах в цьому році, але давайте почекаємо.

Є ще одна проблема в пенсійній системі. На її розбалансованості наголошують МВФ та інші міжнародні партнери, зокрема пропонуючи встановити однаковий механізм виходу на пенсію для всіх, окрім військових. Але ми бачимо, що спочатку Конституційний суд відмінив норми закону про пенсійне забезпечення для суддів, повернувши їм спецпенсії, а потім був прийнятий і закон про держслужбу, яким держслужбовцям також передбачили індивідуальні правила виходу на пенсію. Чому в нас знову йде розшарування громадян по пенсійному забезпеченню?

З 1 червня 2015 року ми встановили єдині принципи пенсійного забезпечення для всіх категорій громадян. І я сам обурений, що Конституційний суд зробив суддів окремою кастою. Це питання потребує публічного обговорення, бо судді сьогодні дійсно мають найбільші пенсії.

Я впевнений, що до теми єдиних принципів нарахування пенсій ми повернемося, адже це співпадає з ідеологією уряду. Але розглядати його потрібно не з точки зору збалансування пенсійного фонду, спецпенсії там не відіграють важливої ролі через їх малу кількість. Це питання соціальної справедливості.

Щодо дискусії з МВФ, то нинішній стан видатків держбюджету на Пенсійний фонд не є сюрпризом ні для нас, ні для них. До цього призвела не стільки пенсійна система України, скільки зниження ставки ЄСВ.

Наступного року дотація з держбюджету для покриття дефіциту ПФ ще збільшиться?

Так, збільшиться. Але сьогодні у нас немає можливостей для скорочення пенсійних програм, там вже немає чого скорочувати. Я вважаю, що досить говорити в бюджетній політиці про скорочення видатків. Потрібно говорити про те, за рахунок чого ми можемо збільшувати доходи як Пенсійного фонду, так і бюджету країни.

Збільшення доходів повинен давати розвиток економіки і вся державна політика має бути направлена на те, як наповнити бюджет, а не на те, щоб десь щось обрізати чи скоротити, якісь соціальні програми закрити - це шлях в нікуди.

Сьогодні люди й так живуть у скрутних умовах, все неефективне вже скоротили. Тому потрібно думати над збільшенням доходів громадян. Це єдиний продуктивний шлях, все інше – це той же популізм, тільки ліберальний.

В цьому році ви прогнозуєте, що кількість домогосподарств із субсидією зросте до 8,5 млн. Якщо буде піднята мінімальна зарплата у 2017 році, з якого періоду можна очікувати зменшення кількості субсидіантів?

Цей рік буде піковим, кількість субсидіантів буде максимальною. Хоча загадувати на наступний сезон не можна, але, безумовно, вже не будуть рости такими темпами тарифи на житлово-комунальні послуги. Тому кількість субсидіантів не буде збільшуватись стовідсотково.

Більше того, цієї зими ми будемо вперше за 25 років мати реальну картину соціального стану суспільства. Якщо не брати до уваги пенсійну систему, ми будемо мати найбільш масштабну систему соціального захисту у вигляді субсидій,. По тим родинам, що подали на субсидію, ми матимемо повну інформацію про їхні доходи, витрати, вартість житлово-комунальних послуг тощо.

Тобто підняття мінімальної зарплатні вже наступного року серйозно зменшить і кількість одержувачів субсидій, і розмір допомоги?

Не зовсім так. Сьогодні людям або вже призначені, або в стадії призначення субсидії. Для їхнього призначення беруться доходи за попередній, тобто 2015 рік. Тому підвищення зарплат з 2017 року не вплине жодним чином на рівень призначених субсидій. У людей просто з'являться додаткові гроші, які вони зможуть витратити на інші потреби, а не на оплату газу чи послуг ЖКГ. Але, по наступному опалювальному сезону так само будуть братися доходи за 2016 рік, а в ньому ж в нас не відбувалося значного підвищення соціальних стандартів.

Сьогодні нікому нічого скорочувати не будуть, субсидії не будуть перераховувати чи забирати. Люди можуть бути спокійні. Я б не забігав на 2017-2018 опалювальний сезон, яка тоді буде політика зараз сказати важко. Ніхто не спить і не думає, як у когось забрати чи субсидію, чи соціальну допомогу тощо. Наголошую, що наше завдання - забезпечувати зростання якості рівня життя людей.

А наскільки взагалі справедливо брати заробіток за 2015 рік? Якщо людина звертається за субсидією у жовтні 2016 року, то вона могла вже 10 місяців отримувати велику зарплату і при цьому, все-одно, їй призначать субсидію, якщо вона мало отримувала в 2015 році.

Повірте, людина, в якої різко зросла зарплата, не прийде за субсидією.

Добре, а якщо зарплата піднялася з 5 до 10 тисяч гривень, їй же доцільно було б дати меншу субсидію

Як тільки людина отримує нормальний рівень соціального забезпечення, вона відразу відмовиться від системи субсидій. Ну не піде той, хто заробляє 10 тис. грн у відділ соціального захисту стояти в чергах, здавати декларації, проходити перевірку, верифікацію Міністерства фінансів. Це людині не треба.

Я не відкидаю поодиноких випадків, але ви не назвете сектору економіки, де за останні півроку відбулося суттєве зростання зарплат. Тому системним таке зловживання не може бути. Система субсидій не ідеальна, але більш-менш справедлива.

На нещодавніх парламентських слуханнях представники департаменту верифікації Мінфіну доповідали про випадки, коли субсидію отримують люди, що купують злитки золота по чверть кілограма і літають приватними бортами. Їм же не було лінь звернутися за субсидією?

Я б не хотів, щоб поодинокі приклади називали системою. Очевидно, що поодинокі зловживання мають місце, але це не означає, що 5 млн субсидіантів мають можливість відпочивати на Канарських островах.

Та ж сама верифікація Мінфіну підкреслила, що системних проблем ні в субсидіях, ні в пенсіях немає, лише поодинокі факти, які будуть виловлені завдяки перевірці.

В Мінсоцполітики також відмічали, якщо людина отримала субсидію, а потім зробила дорогу покупку на суму вище 50 тис грн, то субсидію в неї не заберуть. Це лише буде братися до уваги при призначенні субсидії на наступний рік. По-вашому це справедливо? Чи не потрібно субсидію зупиняти відразу, коли про це стало відомо?

Є різні ситуації. Безумовно, це повинно бути підставою для відмови від надання субсидії в наступному періоді. Але такі випадки в нас перевіряються соціальними інспекторами і є можливість навіть припиняти їм допомогу одразу. І такі випадки бувають.

Проте, знову ж таки, коли Мінфін передав соцзахисту інформацію про те, що було декілька тисяч призначених субсидій після того, як людина здійснила покупку на більш ніж 50 тис грн, у 90% випадків на це було відповідне рішення комісії. Це частіше за все було призначення субсидій тим людям, котрі розмінювали житло.

Ви кажете про відсутність системних порушень і про те, що ганятися за субсидіантами не потрібно. Проте зараз Мінсоцполітики розробило законопроект про створення цілої Соціальної інспекції, тобто хочуть посилити контроль?

Коли сьогодні Мінфін проводить верифікацію, він же не каже нам зупиняти виплати…

Він рекомендує їх перевірити…

Правильно. Ми повинні перевірити рекомендації Мінфіну в «полі». Але в нас сьогодні виникає проблема, що вся система соцзахисту сьогодні сидить і оформляє субсидії, соціальні допомоги й інші виплати, а перевіряти немає кому. Тому, можливо, десь на місцях не доходить до реальних перевірок.

Ще виникає питання підпорядкування. Є логіка в тому, що кажуть в Мінфіні, що система соціального інспекторату не повинна бути підпорядкована органам соціального захисту місцевих органів влади.

Я, наприклад, підпорядкування їх Мінсоцполітики не боюсь, бо Мінсоцполітики не призначає жодних виплат. Є упередження, що Мінсоцполітики хоче щось приховати, але міністерство не має власних територіальних органів, воно не призначає пенсій чи соціальних виплат. Тому нам не має чого переживати, що якісь порушення в Мінсоцполітики може виявити верифікація. Це нісенітниця й упередження. Ми, навпаки, зацікавлені знайти додатковий ресурс на можливих зловживаннях, щоб пустити його на подальше збільшення соцвиплат.

Тому я не маю нічого проти, щоб в системі Мінсоцполітики створити вертикаль соціальних інспекторів. Але, якщо є заперечення, можна її зробити в системі обласних державних адміністрацій, щоб вона не була підпорядкована Мінсоцполітики і робила перевірку адресності субсидій і всіх інших соціальних допомог. Ця ідея повністю погоджена зі Світовим банком та Міжнародним валютним фондом. Це та система, що дозволить посилити адресність соціальних виплат, чого ми всі прагнемо.

А кому зараз підпорядковується соціальний інспекторат, якщо ви йому наказуєте перевіряти рекомендації Мінфіну?

Як такого соціального інспекторату зараз немає. Він фактично підпорядкований місцевим органам влади, а інспектори знаходяться в складі управлінь соцзахисту. Тобто місцеве управління соціального захисту само призначає виплату і само перевіряє на себе скарги. От це й треба розділити. Але сьогодні створити Соціальну інспекцію в межах ресурсів цих управлінь не має можливості.

Я згадую 2014 рік, коли тодішній уряд здійснив помилку, на мою думку, скоротивши чисельність соціальних працівників по всій Україні з 12 тис. до 1,4 тис. Ми були в стані війни, ми потребували збільшення соціальної роботи з громадянами. Тоді це було абсолютно не продумано і недалекоглядно. Мова ж йшла не про скорочення чиновників, які сиділи в кабінетах, а про соціальних працівників, що працювали безпосередньо з людьми.

І коли мені зараз закидають, що органи соцзахисту на місцях погано працюють з переселенцями, учасниками АТО чи повільно призначають субсидії, я це визнаю. Бо що ми хочемо від системи, чисельність працівників якої скоротили майже в 10 разів? Якби чисельність була збережена, проблема вчасного призначення субсидій взагалі б не з'явилась.

Зараз Мінсоцполітики просить майже 20 млн грн, щоб забезпечити з липня 2017 року роботу 550 соціальних інспекторів нової інспекції. Вони розраховують на те, що Мінфін буде поводити верифікацію і надсилати рекомендації, а Соціальна інспекція встигатиме їх перевіряти на місцях?

Якщо ці люди будуть сконцентровані лише на функції перевірки, на першому етапі такої чисельності, очевидно, буде достатньо. Подивимось на ефективність Соціальної інспекції, але, в будь-якому разі, це буде ще однією гарантією того, що соціальна виплата надається тій людині, яка її реально потребує. Щоб у нас, дійсно, не було таких випадків, коли субсидію отримує людина, яка здійснює дорогі покупки чи відпочиває на супер дорогих курортах.

Дмитро Сидоренко

 

ПО РУБРИКАМ

23.06 Бюд­жет­но-на­ло­го­вый пе­ри­од кон­ца ме­ся­ца бу­дет ока­зы­вать ос­нов­ное вли­я­ние на курс дол­ла­ра на меж­бан­ке

23.06 Ев­ро до­ро­жа­ет к дол­ла­ру 23 июня на силь­ных дан­ных внут­рен­ней ста­ти­сти­ки

23.06 Ры­нок ак­ций Укра­и­ны за­вер­шил тор­ги в пят­ни­цу сни­же­ни­ем по ин­дек­су ПФТС

23.06 До­ка­пи­та­ли­за­ция При­ват­бан­ка на 38,5 млрд гри­вен поз­во­лит вый­ти на нор­ма­тив адек­ват­но­сти ка­пи­та­ла 10%, - НБУ

23.06 Де­по­зит­ные став­ки для физ­лиц 23.06.17

23.06 Ка­б­мин ре­шил до­ка­пи­та­ли­зи­ро­вать При­ват­банк на 38,5 млрд гри­вен

23.06 Сред­не­взве­шен­ный курс дол­ла­ра на меж­бан­ке 23 июня со­ста­вил 26,0311 грн

23.06 Дол­лар уме­рен­но сни­жа­ет­ся к ев­ро и иене 23 июня, за­вер­ша­ет не­де­лю в плю­се

23.06 НБУ ре­шил лик­ви­ди­ро­вать Диа­мант­банк

23.06 Бир­жи Ки­тая за­кры­лись ро­стом 23 июня в рам­ках кор­рек­ции по­сле утрен­не­го сни­же­ния

23.06 ЕЦБ хо­чет ре­гу­ли­ро­вать кли­ринг опе­ра­ций в ев­ро

23.06 НБУ со­хра­нил объ­ем ОВГЗ в сво­ем порт­фе­ле на 373 млрд гри­вен, бан­ки умень­ши­ли на 273,07 млн до 280,48 млрд гри­вен 23 июня

23.06 Остат­ки средств на кор­с­че­тах бан­ков 23.06.17

23.06 Кур­сы ва­лют по кар­точ­ным опе­ра­ци­ям на 23 июня

23.06 Суд при­го­во­рил к 3 го­дам тюрь­мы услов­но экс-пред­прав­ле­ния Энер­го­бан­ка Воль­скую

23.06 Це­на неф­ти за­мед­ли­ла рост на дан­ных об уве­ли­че­нии чис­ла бу­ро­вых уста­но­вок в США

23.06 Но­вые пра­ви­ла рас­по­ря­же­ния зем­ля­ми: как это бу­дет ра­бо­тать

23.06 Мин­фин об­жа­ло­вал ре­ше­ние Лон­дон­ско­го су­да по ев­ро­об­ли­га­ци­он­но­му дол­гу пе­ред РФ

23.06 Ка­б­мин пред­ла­га­ет Ра­де по­вы­сить стра­хо­вой стаж до 25 лет с 2018г, от­ме­нить на­ло­го­об­ло­же­ние пен­сий

23.06 Ка­б­мин пред­ла­га­ет Ра­де внед­рить ав­то­ма­ти­зи­ро­ван­ную си­сте­му кон­тро­ля обо­ро­та по­дак­циз­ных то­ва­ров

23.06 Ки­ев­стар vs. lifecell: Как по­ссо­ри­лись два круп­ней­ших укра­ин­ских те­ле­ком-опе­ра­то­ра

23.06 Це­ны на топ­ли­во 23 июня сни­зи­лись в круп­ных се­тях АЗС

23.06 Cто­и­мость ав­то­га­за 23 июня сни­зи­лась в ря­де круп­ных и ре­гио­наль­ных се­тей

23.06 Ка­б­мин пред­ла­га­ет Ра­де уста­но­вить верх­нюю гра­ни­цу ба­зы на­чис­ле­ния ЕСВ в 48 тыс. гри­вен

23.06 Зо­ло­то до­ро­жа­ет 22 июня на фоне сни­же­ния кур­са дол­ла­ра

23.06 ЕЦБ хо­чет ре­гу­ли­ро­вать кли­ринг опе­ра­ций в ев­ро

23.06 Че­хия го­то­ва к при­ня­тию ев­ро и вступ­ле­нию в ев­ро­зо­ну - гла­ва ЦБ стра­ны

23.06 Круп­ней­шие бан­ки США про­шли стресс-те­сты ФРС

23.06 Гос­ду­ма РФ при­ня­ла за­кон, за­сек­ре­чи­ва­ю­щий све­де­ния, уже не раз ста­но­вив­ши­е­ся по­во­дом для ан­ти­кор­руп­ци­он­ных рас­сле­до­ва­ний

23.06 По­дру­ге экс-пре­зи­ден­та Юж­ной Ко­реи да­ли три го­да тюрь­мы

23.06 Араб­ские стра­ны вру­чи­ли Ка­та­ру спи­сок тре­бо­ва­ний

23.06 Стра­ны ЕС на­чи­на­ют но­вый этап обо­рон­но­го со­труд­ни­че­ства

22.06 Ев­ро­со­юз про­длил санк­ции про­тив Рос­сии

22.06 ЕЦБ впер­вые ку­пил ки­тай­ские юа­ни для ва­лют­ных ре­зер­вов

22.06 По­че­му ис­пан­цы не мо­гут до­ве­сти до су­да де­ло "рус­ской мафии"

22.06 ЕЦБ за­пу­стит еди­ную си­сте­му мо­мен­таль­ных пла­те­жей в ев­ро­зоне с но­яб­ря 2018г

22.06 Финан­со­вое по­ло­же­ние Ка­та­ра усу­губ­ля­ет­ся

22.06 Мин­фин Рос­сии пред­ла­га­ет лик­ви­ди­ро­вать Фонд на­цио­наль­но­го бла­го­со­сто­я­ния

22.06 Сам­мит ЕС: обо­ро­на, во­ен­ная ин­те­гра­ция и "Се­вер­ный по­ток-2"

22.06 Мак­рон со­би­ра­ет­ся со­здать "аль­янс доверия" с Гер­ма­ни­ей

23.06 Ки­ев­ский мет­ро­по­ли­тен пла­ни­ру­ет вве­сти по­пол­не­ние про­езд­ных би­ле­тов он­лайн и в лю­бом тер­ми­на­ле по­пол­не­ния сче­тов

23.06 Мет­ро на Ви­но­гра­да­ре по­явит­ся до кон­ца 2019 го­да

20.06 Ки­ев­со­вет под­дер­жал пре­кра­ще­ние со­гла­ше­ния с "Киевэнерго", пред­ва­ри­тель­но про­длив его на че­ты­ре ме­ся­ца

20.06 Ки­ев­ская ТЭЦ-6 мо­жет воз­об­но­вить ра­бо­ту к кон­цу не­де­ли

19.06 Goodbye, Ах­ме­тов. Станет ли со­гла­ше­ние с фин­ской Fortum уда­чей для Ки­е­ва

16.06 За год Укра­и­на под­ня­лась с 56-го на 50-е ме­сто в рей­тин­ге ин­но­ва­ци­он­ных стран

16.06 К ле­ту съем­ные квар­ти­ры в Ки­е­ве еще боль­ше по­де­ше­ве­ли

16.06 В Ки­е­ве утвер­ди­ли но­вые та­ри­фы на услу­ги по со­дер­жа­нию мно­го­квар­тир­ных до­мов

15.06 Суд раз­бло­ки­ро­вал сче­та Ки­ев­ско­го мет­ро­по­ли­те­на и от­ка­зал в от­сроч­ке вы­пла­ты дол­га "Укррослизингу"

13.06 МВД от­кры­ло но­вый сер­вис­ный центр в ТЦ "Metro" на Пет­ров­ке в Ки­е­ве

13.06 Окруж­ной админ­суд за­пре­тил пе­ре­име­но­вы­вать про­спект Ва­ту­ти­на в Шу­хе­ви­ча

12.06 Ки­ев на­шел ве­ро­ят­ную за­ме­ну "Киевэнерго"

01.06 Ки­ев­со­вет пе­ре­име­но­вал про­спект Ва­ту­ти­на в про­спект Шу­хе­ви­ча

01.06 Об­зор рын­ка но­востро­ек Ки­е­ва: май 2017 г.

01.06 Об­зор цен на вто­рич­ном рын­ке жи­лой не­дви­жи­мо­сти Ки­е­ва: май 2017 г.

23.06 Бои под Ав­де­ев­кой. По­че­му тер­ро­ри­сты укреп­ля­ют Кру­тую Бал­ку

23.06 Где про­ко­лол­ся Гуж­ва. Ка­кой ком­про­мат на Линь­ко на­ры­ла "Стра­на.ua"

23.06 Бои за До­нецк. Что озна­ча­ет взрыв в цен­тре го­ро­да

23.06 За­дер­жан глав­ный ре­дак­тор из­да­ния "Стра­на.юа" Игорь Гуж­ва - Лу­цен­ко

22.06 Бюд­жет 2017: Что на са­мом де­ле про­изо­шло се­го­дня в пар­ла­мен­те

22.06 Ли­де­ры Нор­манд­ско­го фор­ма­та про­ве­дут те­ле­фон­ные пе­ре­го­во­ры на сле­ду­ю­щей не­де­ле - По­ро­шен­ко

22.06 О том, как НБУ еду у се­мей фут­бо­ли­стов за­би­ра­ет…

22.06 При­азо­вье. Чем за­вер­шит­ся вре­мен­ное за­ти­шье на войне

22.06 Мак­рон анон­си­ро­вал встре­чу в нор­манд­ском фор­ма­те пе­ред сам­ми­том G20

21.06 В Ра­ду по­сту­пи­ло пред­став­ле­ние ген­про­ку­ро­ра о со­гла­сии на при­вле­че­ние к уго­лов­ной от­вет­ствен­но­сти, за­дер­жа­ние и арест По­ля­ко­ва

21.06 Ген­про­ку­рор внес в Ра­ду пред­став­ле­ние о со­гла­сии на при­вле­че­ние к уго­лов­ной от­вет­ствен­но­сти, за­дер­жа­ние и арест нар­де­па Ро­зен­бла­та

21.06 Ген­про­ку­рор внес пред­став­ле­ние на сня­тие не­при­кос­но­вен­но­сти с нар­де­па Дей­дея

21.06 Лу­цен­ко внес в Ра­ду пред­став­ле­ние о со­гла­сии на при­вле­че­ние к уго­лов­ной от­вет­ствен­но­сти нар­де­па Дов­го­го

21.06 Ген­про­ку­ра­ту­ра на­пра­ви­ла в Ра­ду пред­став­ле­ние на при­вле­че­ние к уго­лов­ной от­вет­ствен­но­сти нар­де­па Ло­зо­во­го

21.06 Бои на Лу­ган­щине. Где и как ВСУ го­то­вят­ся к на­ступ­ле­нию

23.06 WannaCry и Fireball ата­ко­ва­ли каж­дую чет­вер­тую ор­га­ни­за­цию в ми­ре

23.06 Пас­сив­но-агрес­сив­ный кол­ле­га: 10 при­зна­ков

23.06 Tesla под­твер­ди­ла ве­де­ние пе­ре­го­во­ров о стро­и­тель­стве за­во­да в Ки­тае

23.06 У Фолькс­ва­ге­на по­явит­ся элек­три­че­ский спорт­кар

23.06 LG пред­ста­ви­ла гиб­кий и про­зрач­ный OLED-дис­плей диа­го­на­лью 77 дюй­мов

22.06 Смарт-оч­ки Google Glass по­лу­чи­ли пер­вое за три го­да об­нов­ле­ние соф­та

22.06 На­чаль­ни­ков ред­ко уволь­ня­ют за пло­хое об­ра­ще­ние с пер­со­на­лом

22.06 Пред­ста­ви­те­ли NASA на­зва­ли «фу­флом» био­ча­стот­ные сти­ке­ры с кос­ми­че­ски­ми тех­но­ло­ги­я­ми

22.06 Harley-Davidson по­про­бу­ет ку­пить мар­ку Ducati

22.06 Илон Маск на­звал укра­ин­ский "Зенит" луч­шей ра­ке­той по­сле сво­их

21.06 Рос­сий­ский Сбер­банк об­на­ру­жил но­вый вид атак на бан­ко­ма­ты

21.06 Tesla Model S про­еха­ла без под­за­ряд­ки 900 ки­ло­мет­ров

21.06 Пред­став­лен смарт­фон OnePlus 5 сто­и­мо­стью 480 и 540 дол­ла­ров

21.06 Ком­па­ния Kia рас­кры­ла но­вый крос­со­вер Stonic

21.06 За 5 ми­нут до со­бе­се­до­ва­ния: как на­чать диа­лог

23.06 Пас­сив­но-агрес­сив­ный кол­ле­га: 10 при­зна­ков

22.06 На­чаль­ни­ков ред­ко уволь­ня­ют за пло­хое об­ра­ще­ние с пер­со­на­лом

21.06 За 5 ми­нут до со­бе­се­до­ва­ния: как на­чать диа­лог

20.06 Гон­конг­ский мил­ли­ар­дер Ли Ка­шин уй­дет на пен­сию в 2018г в воз­расте 90 лет - WSJ

19.06 14 при­зна­ков то­го, что вас вы­жи­ва­ют из кол­лек­ти­ва

13.06 Иде­аль­ное со­бе­се­до­ва­ние: 12 ша­гов к успе­ху

09.06 Глав­ный враг кор­по­ра­тив­ной ИБ – ску­ча­ю­щий ра­бот­ник

09.06 9 фраз, ко­то­рые ме­ша­ют до­бить­ся успе­ха

07.06 7 са­мых до­ро­гих стар­та­пов США

06.06 По­че­му са­мо­на­де­ян­ные на­чаль­ни­ки ста­ли не­же­лан­ны

06.06 13 пло­хих при­вы­чек не­эф­фек­тив­ных лю­дей

31.05 Как стать иде­аль­ным за­ме­сти­те­лем

30.05 Аме­ри­кан­цы бо­ят­ся ид­ти в от­пуск

29.05 На за­во­дах фран­цуз­ской Michelin боль­ше нет на­чаль­ни­ков

24.05 Google на­ме­рен сле­дить за по­куп­ка­ми сво­их поль­зо­ва­те­лей оф­флайн

теги

Apple, Aston Martin, Audi, bitcoin, BMW, Credit Suisse, Deutsche Bank, Facebook, Ford, Google, Huawei, Jaguar, Lamborghini, Lenovo, LG, Mercedes-Benz, Microsoft, Porsche, Samsung, Tesla, Toyota, Volkswagen, Volvo, Xiaomi, Англия, Белоруссия, Венесуэла, Газпром, ЕС, Казахстан, Китай, Молдова, Россия, США, Туркменистан, Турция, акции, депозитные ставки, золото, ипотека, кредит, межбанк, облигации, прогноз, форекс

ТОП-НОВОСТИ

ПОДПИСКА НА НОВОСТИ

 

Это интересно