Авторизация

Имя пользователя:

Пароль:

Новости   RSS подписка

Топ-новости   RSS подписка

Финансовые новости   RSS подписка

Финансы   RSS подписка

Фондовый рынок   RSS подписка

Банки и банковские технологии   RSS подписка

Страхование   RSS подписка

Ипотека и недвижимость   RSS подписка

Новости экономики   RSS подписка

Экономика   RSS подписка

Топливно-энергетический комплекс   RSS подписка

Нефть и бензин   RSS подписка

Агропромышленный комплекс   RSS подписка

Сырьевые рынки   RSS подписка

Приватизация   RSS подписка

Право   RSS подписка

Статистика   RSS подписка

Зарубежные новости   RSS подписка

Мир   RSS подписка

Ближнее зарубежье   RSS подписка

Региональные новости   RSS подписка

Украина   RSS подписка

Киев   RSS подписка

Политика   RSS подписка

Полезно знать   RSS подписка

Это интересно   RSS подписка

Информационные технологии   RSS подписка

Криминал   RSS подписка

Транспорт   RSS подписка

Управление бизнесом   RSS подписка

Маркетинг и реклама   RSS подписка

Менеджмент и карьера   RSS подписка

Аналитика   RSS подписка

Финансовый рынок   RSS подписка

Фондовый рынок   RSS подписка

Страхование   RSS подписка

Ипотека и недвижимостьRSS подписка

Экономика   RSS подписка

ТЭК (газ и электроэнергия)   RSS подписка

Нефть и бензин   RSS подписка

Сырьевые рынки   RSS подписка

Агропромышленный рынок   RSS подписка

Приватизация   RSS подписка

Менеджмент и карьера   RSS подписка

Политика   RSS подписка

Международная аналитика   RSS подписка

Страны ближнего зарубежья   RSS подписка

Полезно знать   RSS подписка

Информационные технологии   RSS подписка

Пресс-релизы

Новости компаний   RSS подписка

Котировки

Курс НБУ

Курс обмена наличной валюты

Курс доллара

Курс евро

Курс рубля

Курс британского фунта

Курс швейцарского франка

Курс канадского доллара

Курс валют на межбанковском валютном рынке

Курс доллара

Курс евро

Курс рубля

Курс рубля к доллару

Ставки

Депозитные ставки

Физические лица, гривна

Физические лица, доллар

Физические лица, евро

Юридические лица, гривна

Юридические лица, доллар

Юридические лица, евро

Депозитный калькулятор

Ставки на межбанковском кредитном рынке

Графики

График изменения курса НБУ

График изменения наличного курса

График изменения курсов на межбанковском валютном рынке

График изменения ставок на межбанковском кредитном рынке

Веб-мастеру

Информеры

Информер курсов НБУ

Информер наличных валют Киев

Информер курсов валют на межбанке

Графики

График курсов валют НБУ

График курсов обмена валют для физических лиц

График курсов валют на межбанковского валютного рынка

Экспорт новостей

Информация об агентстве

О нас

Размещение рекламы

Контакты

Подписка на новости

А.Данилюк: Пенсионная реформа не сводится к повышению пенсионного возраста

18:02 19.10.2016 |

Экономика

 

У жовтні Вашингтон, де щільність високопоставлених  чиновників на один квадратний метр і без того зашкалює, зібрав ще й весь фінансовий та економічний бомонд світу. На щорічних зборах Світового банку та Міжнародного Валютного Фонду десь у ліфті можна запросто було наштовхнутись на міністра фінансів Франції чи під час перерви випити кави з віце-президентом потужної транснаціональної корпорації.

Міністр фінансів України Олександр Данилюк  прилетів до Вашингтона у складі української урядової делегації. Один з яскравих представників «гарвардських хлопців» в уряді, він почувався тут, у «столиці світу» як риба у воді - вільна мова, давні знайомі, калейдоскоп дискусій та переговорів. На полях свого напруженого графіку, між розмовою з міністром фінансів Німеччини та  зустріччю з американськими митниками, він встиг дати  інтерв'ю Укрінформу. Поруч не було ні численної свити, ні хлопців з дротами у вухах, ми просто сиділи на лавці в парку під лагідним осіннім вашингтонським сонцем. Але говорили про українські проблеми.

-Пане Олександре, з якими сигналами повернеться українська делегація з Вашингтона?

-З позитивними. У Вашингтоні ми не вели переговорів про наступний транш, як повідомляли деякі медіа. Це була робота над продовженням програми співпраці МВФ з Україною. В рамках  програми на кінець жовтня вже заплановано приїзд делегації Фонду до Києва. Місія оцінюватиме, як програма виконується і які мають бути подальші кроки.

Не менш важливою у Вашингтоні була участь української делегації у глобальному діалозі. На щорічні збори збираються міністри фінансів та голови нацбанків майже з усього світу. Тож обговорювали саме ті глобальні проблеми, які показують, куди рухається світ і яким може бути наше  місце в ньому.

-Це і є вироблення тієї дорожньої карти від МВФ, якою так люблять лякати «прогресивні» критики фонду?

-Насправді дорожня мапа в України вже є - це Меморандум з МВФ, оприлюднений нещодавно. Керівництву МВФ важливо було переконатись, що  ця карта у нас в  активній роботі.

-У чому тоді полягають позитивні сигнали, про які ви сказали?

-Дуже позитивно було сприйнято проект нового Податкового кодексу (як  такий, що безумовно покращить інвестиційну привабливість), та проект бюджету на наступний рік. Загалом перші коментарі від МВФ з приводу бюджету ми отримали ще два тижні тому. У Вашингтоні продовжили обговорення деталей  документу.

-Наскільки критично його оцінили?

-Скажімо так, були уточнюючі питання.

-Багато?

-Не скажу, що мало. Але це робочий процес. Питання є по кожній сфері, бо бюджет це складний документ. І їм треба розуміти, як він формувався, які реформи в ньому закладені. Повторюсь, відгуки загалом дуже позитивні.  Бюджет визнаний реалістичним та таким, що дасть можливість масштабно реформувати економіку. Вперше за багато років ми подали його до Верховної Ради вчасно. Тепер у нас є два з половиною місяці до кінця року, і цей час слід використати максимально ефективно для обговорення документу, аби всі сторони були впевнені, що ми отримали  якісний бюджет.

-Що буде, приміром, з такою болючою і такою важливою для кожного  сферою, як охорона здоров'я?

-У бюджеті вже передбачені елементи реформи. Деякі заклади перейдуть на автономне фінансування, а конкретно - на систему оплати послуг. Будемо платити не за те, щоб людина перебувала якусь кількість днів у лікарні, а за те, щоб її справді вилікували. Тобто,  не за процес, а за результат.

-Пенсійні проблеми. Виглядає так, що успішність третього перегляду програми з МВФ значною мірою залежатиме від проведення пенсійної реформи. Це додає чи навпаки зменшує вам оптимізму? Чи будемо, зрештою, підвищувати пенсійний вік в Україні?

-Я не виключаю можливості підвищення пенсійного віку в ході майбутньої пенсійної реформи. Але при цьому наголошую на відсутності вимоги щодо підняття віку на конкретну кількість років з боку МВФ у Меморандумі між МВФ та Україною. Нам нагально потрібна реформа цієї системи, але тут нема ніякої потреби посилатись на МВФ, це необхідно робити Україні для українців. І для цього є багато інструментів. Є пенсійна система, її необхідно збалансувати, є певні пільги,  від яких необхідно відмовитись

-Але у Вашингтоні керівник Європейського департаменту МВФ Пол Томсен на прес-конференції чітко заявив, що пенсійний вік в Україні необхідно підвищувати.

-Це відображає демографічні зміни по всьому світу. Як відповідь на ці зміни сьогодні  у різних країнах йде підвищення мінімального пенсійного віку. Така потреба є і в Україні, коли, на скільки, це вже інше питання. Крім того, пенсійна реформа далеко не зводиться лише винятково до питання підвищення пенсійного віку. Є чимало інших проблем, і треба їх комплексно вирішувати. Тож МВФ чекає від нас позиції з цього питання. Та я підкреслюю, пенсійна реформа потрібна не МВФ, вона потрібна українцям. Саме нам жити у цій країні, нам працювати та отримувати пенсії. І якщо ми хочемо бути впевнені у тому, що ми отримаємо достойну пенсію, якщо ми хочемо, щоб система була справедлива, маємо змінювати її, а, значить,  проводити відповідальну пенсійну реформу.

-  Згідно проекту бюджету на 2017 рік, Україна після тривалої перерви має намір знову зробити запозичення на зовнішніх ринках капіталу. Що це означає - ми зміцніли і вже можемо ефективно розпорядитись коштами, а не проїсти їх, переклавши борг на майбутні покоління? Куди підуть ці кошти?

- Для початку підкреслю, що теза  про «майбутні покоління» є хибною. Адже у трирічній перспективі ми зменшимо розмір боргу по відношенню до ВВП, а також скоротимо дефіцит бюджету.

Запозичення йтимуть на фінансування дефіциту. Нам треба звикати до того, що є один інструмент зведення балансу витрат та доходів - бюджет. І ми формуємо бюджет так, що він спрямовуватиме фінансування, незалежно від джерел - на те, що сьогодні  найбільше необхідно країни. Іншими словами, запозичення використовуватимемо, аби фінансувати сфери, де відбуваються реальні реформи. Отже, будемо фінансувати і медицину, і освіту, але лише за умови, що там відбуваються реформи. Чому? Зараз, в умовах обмежених можливостей, ми не можемо дозволити собі фінансувати неефективність. Фінансуючи освіту, ми хочемо отримувати спеціалістів, які додаватимуть Україні конкурентні переваги, працюючи тут. Коли ми говоримо про охорону здоров'я, ми хочемо платити не за утримання порожньої лікарні і часто без ліків, а  хочемо, щоб українці отримували нормальні послуги з лікування, а нація була більш здоровою. Ми не будемо продовжувати практику фінансування будь-чого.

- Продовжуючи тему зовнішніх боргів. З  нашого минулого досвіду якось так випливало, що тільки Україна виходила на ринки запозичень, ми тут же починали погано «чути»  кредиторів, зокрема, той ж МВФ. Чи означатиме це, що важелі міжнародних фінансових організацій щодо  реформ в Україні послабнуть?

- Так не може і не повинно бути. Якщо ти отримав кредит довіри, і під нього кошти, вже не можеш відмовитись від обумовлених обопільно правил гри. Бо завтра вже більше ніякої довіри не буде. Крім того, є ще один аспект. Чітка дорожня мапа, побудована на реформах, в першу чергу потрібна не МВФ, а нам самим. Адже через два-три роки, вже не буде програми МВФ. А ми маємо йти далі. Бо МВФ - це тимчасово, Україна ж  - самодостатня держава, яка спроможна розвиватись. Тож, отримавши на початковому етапі підтримку МВФ, ми маємо продовжувати будувати сильну економіку, щоб люди отримували нові робочі місця та гідні зарплати. Ми спроможні це зробити, і ми маємо це зробити. Але цього реально досягти тільки через реформи.

Тож, повертаючись до питання, навіщо ми виходимо на запозичення, маємо сказати: це нормальна практика за умов нестачі коштів. І це також позитивно сприймає МВФ. Тому що розуміє: частину коштів ми виплатимо за рахунок запозичень, в тому числі МВФ, а іншу частину виплатимо тому що наша економіка розвиватиметься, і ми «закриємо» наші борги вже за рахунок коштів  від розвитку. Ми ж не запозичуємо бездумно, як запозичували раніше - по 3-5 мільярди за один транш. Тепер ми залучаємо тільки те, що є необхідним з урахуванням власних можливостей.  Інакше з МВФ ми б не працювали.

-Відразу після призначення міністром фінансів ви багато говорили про те, що необхідне реформування системи державного фінансування. Про Мінфін як двигун реформ.  Що вдалось?

- Я  переконаний, що ми  досягли максимально можливого. Мінфін справді виконує  функцію драйвера реформ. Приміром, під час підготовки бюджету, ми працювали з кожним міністерством,  ретельно підходили до того, що вони планують зробити у найближчі три роки, і через зміну фінансування ми стимулювали реформи у цілому ряді сфер: охороні здоров'я, освіті, соціальній сфері. Зрозуміло, не на 100 відсотків все вдалось, адже очевидно, що такі революційні зміни за місяці не робляться. Але ми, запевняю вас, продовжимо. При доопрацюванні бюджету в парламенті ми далі будемо адвокатом реформ, і всі зусилля спрямуємо на те, аби всі державні кошти йшли на системні зміни. Без цього нової України не буде.

 - Але ось ми, однозначно в ім'я тієї ж нової України,  зробили перші кроки в лібералізації податків - практично удвоє знизили єдиний соціальний внесок. Результату ж не отримали. Більше того, лише довели дефіцит Пенсійного фонду до критичної межі. І ось вже ми говоримо про те, що замало однієї податкової лібералізації. Треба навести лад у збиранні податків. Згодні? 

-Справді, у нас якось різко зменшились заклики до проведення радикальної ліберальної податкової реформи. Натомість, все більше говоримо про необхідність радикальної реформи податкового адміністрування. І це справедливо. Якщо говорити про зниження ставок  єдиного соціального внеску, це дуже важливий крок. Але не можна зробити один крок і зупинитися. Головною проблемою, і вона існувала завжди, є саме належне адміністрування податків. Коли адміністрування є ефективним - без зловживань та корупції, коли все справедливо, тоді і спрацьовують такі реформи, як детінізація. Ідея скорочення ставки ЄСВ саме й була в тому, щоб  зменшити навантаження, і економіка вийде з тіні. Не вийшла. Поки що.

-Тепер ваша команда виступає за переведення адміністрування бази фіскальних даних від Державної Фіскальної Служби  безпосередньо до Мінфіну. Опоненти звинувачують вас у перетягуванні  ковдри на себе. На чому базується ваше переконання, що цей крок є необхідним?

- Ми подали  відповідний законопроект, і його вже буквально кілька днів тому схвалили на уряді. Це дуже серйозний законопроект, він передбачає рішучі зміни, спрямовані на те, щоб усунути можливості для корупції в ДФС. А також - зменшити навантаження на бізнес, спростити всі процеси. Про важливість та правильність цього кроку свідчить, як на мене, вже те, що  його підтримали всі бізнес-асоціації та громадські екперти. Будь-якій нормальній людині зрозуміло, що це позитивні зміни. Ми нічого на себе не перетягуємо, просто прибираємо можливості для корупції всередині ДФС.  Створюємо окрему організаційну структуру, яка займатиметься IT-системами. Туди перейдуть ІТ- системи від ДФС,  ми свої системи також передаємо туди. Із часом і Казначейство  також. Ідея - вивести ІТ-системи з відповідних структур, щоб зменшити можливості зловживань. Також необхідно модернізувати систему. І якщо робити вже модернізацію, це буде ефективніше та дешевше зробити відразу для  всіх трьох структур. Дуже багато зловживань будуть ліквідовані об'єднанням ІТ-систем митниці і податкової. Чому досі цього не відбулось?  Не відбувалось це вже багато років зі зрозумілих багатьом причин. А от ми це зробимо.  Сьогодні, коли ІТ системи не об'єднані, ми втрачаємо мільярди. Це не перебільшення: мільярди.

- Але поки ми тут говоримо про реформи, Верховна Рада останнім часом ухвалила цілий ряд законів (нехай і в першому читанні), що, скажемо так, не сприятимуть згаданим  реформам. І, до речі, також неприховано суперечать Меморандуму між Україною та МВФ. Той же закон  про індустріальні парки (читай - шлях до податкових офшорів усередині країни); закон про  спеціальний преференційний пенсійний режим для науковців; новий закон про середню освіту, за яким потрібні додаткові мільярди гривень. А Дорожній фонд, який стане бюджетом усередині бюджету і житиме за своїми власними  правилами.  Чи бачите ви за цим популізмом продовження програми з тим же МВФ?

- А хто казав, що буде просто?  Треба розуміти, що без системних змін економіка та соціальна сфера України розвиватися не будуть. Тож у всіх, включаючи Парламент, є зобов'язання ставитись серйозно до цих змін. Зрештою, одні й ті ж закони можна наповнити абсолютно різним змістом.

Скажімо, ідея дорожнього фонду - консолідувати фінансові ресурси. Частина коштів справді йтиме з державного бюджету. Але вона буде невелика. Кошти будемо залучати, від того ж Світового банку та інших міжнародних донорів. Такий варіант ми проговорювали у Вашингтоні. І якщо зробити фонд саме таким, ми будемо об'єднувати ресурси, і управління буде відбуватись прозоро та більш ефективно.

Індустріальні парки. Я не є прихильником індустріальних парків. Хоча є моделі в деяких країнах, наприклад, в Німеччині, де індустріальні парки працюють. Але там зовсім інша філософія. От є територія, і ми даємо на цій території пільги - це чистий такий офшор. Чорна діра, і туди може просто хоч 90 відсотків економіки влитися, абсолютно законно.  Такого ми не можемо собі дозволити. Як мінімум, це безвідповідально.  Привабливіша   інша модель, коли держава проводить свого роду кластерну політику, консолідуючи  бізнес на певній території, щоб він міг отримувати вигоди від інфраструктури, яку і  бере на себе держава. Це зменшує вартість започаткування та розвитку бізнесу. І такі варіанти, безумовно, можна підтримувати. Але не якісь там  пільги. Пільги - дорога в нікуди…

-А як вам  новітнє фіскальне правило, що стрімко формується в Україні  -  прив`язка зарплат у різних бюджетних секторах до мінімальної зарплати. Почали з НАБу та суддів, продовжили поліцейськими та державними службовцями, а тепер чи не кожен сектор і собі хоче заякорити зарплату до мінімалки. Зручно - піднімається мінімалка, і вся тарифна сітка піднімається. Але чи вписується така розкіш у наявні у держави бюджетні ресурси?

-Я категорично проти цього. Переконаний, що маємо  від цієї практики рішуче  відмовлятися.  Це позбавляє нас необхідної гнучкості. Будь-які зміни призводять до того, що вся система починає сипатись… Нічого доброго на цьому шляху нас не чекає.  Є оплата для вчителя, вона має бути зрозумілою, і не має значення,  як це співвідноситься з «мінімалкою», вчитель має отримувати достойний заробіток.  Тож будь-які прив'язки до формальної мінімальної зарплати  я не сприймаю.

-Ми багато говоримо про майбутнє країни. Але хто його будуватиме? От, приміром, профтехосвіта зависла між державними та місцевими бюджетами. Її перекидають як гарячу картоплину, не бажаючи  вкладати кошти. Чи є відповідь, хто фінансуватиме технічну освіту, починаючи з 2017 року?

- Це було непродумано. Але ми виправляємо минулі помилки. Разом з Міносвіти ми вже знайшли рішення в законопроекті про професійно-технічну освіту. Ті, хто фінансують училища, стануть власниками цих ПТУ. Це ключовий принцип. Також ми передбачили різні моделі фінансування. Скажімо, заклали субвенцію на отримання середньої  освіти. Адже в ПТУ діти також отримують і середню освіту. Так от за цей компонент буде сплачувати держава з бюджету. А вже професійно-технічний елемент освіти може сплачуватись з інших джерел,  залежно від того, хто є замовником. Якщо це локальна потреба -  місцевий бюджет. Якщо  бізнес, якась індустрія, вони мають офіційно фінансувати спеціалістів, відчуваючи потребу отримувати для себе фахівців.

- У якому ритмі живе міністр фінансів? Відразу після призначення ви якось пожартували, що посада глави Мінфіну, надто в такий час, то не тепла ванна, а розпечена  сковорідка. Таки сковорідка?

-Таки сковорідка. Можливо, питання було лише в тому,  чи стоїть вона на плиті на позначці  6, чи  на 5.  Виявилось,  на 6. Але нічого… Настрій бойовий,  як вийшли на фронт, так і воюємо. До перемоги.

Інтерв`ю взяв Олександр Харченко.

 

ПО РУБРИКАМ

23.06 Бюд­жет­но-на­ло­го­вый пе­ри­од кон­ца ме­ся­ца бу­дет ока­зы­вать ос­нов­ное вли­я­ние на курс дол­ла­ра на меж­бан­ке

23.06 Ев­ро до­ро­жа­ет к дол­ла­ру 23 июня на силь­ных дан­ных внут­рен­ней ста­ти­сти­ки

23.06 Ры­нок ак­ций Укра­и­ны за­вер­шил тор­ги в пят­ни­цу сни­же­ни­ем по ин­дек­су ПФТС

23.06 До­ка­пи­та­ли­за­ция При­ват­бан­ка на 38,5 млрд гри­вен поз­во­лит вый­ти на нор­ма­тив адек­ват­но­сти ка­пи­та­ла 10%, - НБУ

23.06 Де­по­зит­ные став­ки для физ­лиц 23.06.17

23.06 Ка­б­мин ре­шил до­ка­пи­та­ли­зи­ро­вать При­ват­банк на 38,5 млрд гри­вен

23.06 Сред­не­взве­шен­ный курс дол­ла­ра на меж­бан­ке 23 июня со­ста­вил 26,0311 грн

23.06 Дол­лар уме­рен­но сни­жа­ет­ся к ев­ро и иене 23 июня, за­вер­ша­ет не­де­лю в плю­се

23.06 НБУ ре­шил лик­ви­ди­ро­вать Диа­мант­банк

23.06 Бир­жи Ки­тая за­кры­лись ро­стом 23 июня в рам­ках кор­рек­ции по­сле утрен­не­го сни­же­ния

23.06 ЕЦБ хо­чет ре­гу­ли­ро­вать кли­ринг опе­ра­ций в ев­ро

23.06 НБУ со­хра­нил объ­ем ОВГЗ в сво­ем порт­фе­ле на 373 млрд гри­вен, бан­ки умень­ши­ли на 273,07 млн до 280,48 млрд гри­вен 23 июня

23.06 Остат­ки средств на кор­с­че­тах бан­ков 23.06.17

23.06 Кур­сы ва­лют по кар­точ­ным опе­ра­ци­ям на 23 июня

23.06 Суд при­го­во­рил к 3 го­дам тюрь­мы услов­но экс-пред­прав­ле­ния Энер­го­бан­ка Воль­скую

23.06 Це­на неф­ти за­мед­ли­ла рост на дан­ных об уве­ли­че­нии чис­ла бу­ро­вых уста­но­вок в США

23.06 Но­вые пра­ви­ла рас­по­ря­же­ния зем­ля­ми: как это бу­дет ра­бо­тать

23.06 Мин­фин об­жа­ло­вал ре­ше­ние Лон­дон­ско­го су­да по ев­ро­об­ли­га­ци­он­но­му дол­гу пе­ред РФ

23.06 Ка­б­мин пред­ла­га­ет Ра­де по­вы­сить стра­хо­вой стаж до 25 лет с 2018г, от­ме­нить на­ло­го­об­ло­же­ние пен­сий

23.06 Ка­б­мин пред­ла­га­ет Ра­де внед­рить ав­то­ма­ти­зи­ро­ван­ную си­сте­му кон­тро­ля обо­ро­та по­дак­циз­ных то­ва­ров

23.06 Ки­ев­стар vs. lifecell: Как по­ссо­ри­лись два круп­ней­ших укра­ин­ских те­ле­ком-опе­ра­то­ра

23.06 Це­ны на топ­ли­во 23 июня сни­зи­лись в круп­ных се­тях АЗС

23.06 Cто­и­мость ав­то­га­за 23 июня сни­зи­лась в ря­де круп­ных и ре­гио­наль­ных се­тей

23.06 Ка­б­мин пред­ла­га­ет Ра­де уста­но­вить верх­нюю гра­ни­цу ба­зы на­чис­ле­ния ЕСВ в 48 тыс. гри­вен

23.06 Зо­ло­то до­ро­жа­ет 22 июня на фоне сни­же­ния кур­са дол­ла­ра

23.06 ЕЦБ хо­чет ре­гу­ли­ро­вать кли­ринг опе­ра­ций в ев­ро

23.06 Че­хия го­то­ва к при­ня­тию ев­ро и вступ­ле­нию в ев­ро­зо­ну - гла­ва ЦБ стра­ны

23.06 Круп­ней­шие бан­ки США про­шли стресс-те­сты ФРС

23.06 Гос­ду­ма РФ при­ня­ла за­кон, за­сек­ре­чи­ва­ю­щий све­де­ния, уже не раз ста­но­вив­ши­е­ся по­во­дом для ан­ти­кор­руп­ци­он­ных рас­сле­до­ва­ний

23.06 По­дру­ге экс-пре­зи­ден­та Юж­ной Ко­реи да­ли три го­да тюрь­мы

23.06 Араб­ские стра­ны вру­чи­ли Ка­та­ру спи­сок тре­бо­ва­ний

23.06 Стра­ны ЕС на­чи­на­ют но­вый этап обо­рон­но­го со­труд­ни­че­ства

22.06 Ев­ро­со­юз про­длил санк­ции про­тив Рос­сии

22.06 ЕЦБ впер­вые ку­пил ки­тай­ские юа­ни для ва­лют­ных ре­зер­вов

22.06 По­че­му ис­пан­цы не мо­гут до­ве­сти до су­да де­ло "рус­ской мафии"

22.06 ЕЦБ за­пу­стит еди­ную си­сте­му мо­мен­таль­ных пла­те­жей в ев­ро­зоне с но­яб­ря 2018г

22.06 Финан­со­вое по­ло­же­ние Ка­та­ра усу­губ­ля­ет­ся

22.06 Мин­фин Рос­сии пред­ла­га­ет лик­ви­ди­ро­вать Фонд на­цио­наль­но­го бла­го­со­сто­я­ния

22.06 Сам­мит ЕС: обо­ро­на, во­ен­ная ин­те­гра­ция и "Се­вер­ный по­ток-2"

22.06 Мак­рон со­би­ра­ет­ся со­здать "аль­янс доверия" с Гер­ма­ни­ей

23.06 Ки­ев­ский мет­ро­по­ли­тен пла­ни­ру­ет вве­сти по­пол­не­ние про­езд­ных би­ле­тов он­лайн и в лю­бом тер­ми­на­ле по­пол­не­ния сче­тов

23.06 Мет­ро на Ви­но­гра­да­ре по­явит­ся до кон­ца 2019 го­да

20.06 Ки­ев­со­вет под­дер­жал пре­кра­ще­ние со­гла­ше­ния с "Киевэнерго", пред­ва­ри­тель­но про­длив его на че­ты­ре ме­ся­ца

20.06 Ки­ев­ская ТЭЦ-6 мо­жет воз­об­но­вить ра­бо­ту к кон­цу не­де­ли

19.06 Goodbye, Ах­ме­тов. Станет ли со­гла­ше­ние с фин­ской Fortum уда­чей для Ки­е­ва

16.06 За год Укра­и­на под­ня­лась с 56-го на 50-е ме­сто в рей­тин­ге ин­но­ва­ци­он­ных стран

16.06 К ле­ту съем­ные квар­ти­ры в Ки­е­ве еще боль­ше по­де­ше­ве­ли

16.06 В Ки­е­ве утвер­ди­ли но­вые та­ри­фы на услу­ги по со­дер­жа­нию мно­го­квар­тир­ных до­мов

15.06 Суд раз­бло­ки­ро­вал сче­та Ки­ев­ско­го мет­ро­по­ли­те­на и от­ка­зал в от­сроч­ке вы­пла­ты дол­га "Укррослизингу"

13.06 МВД от­кры­ло но­вый сер­вис­ный центр в ТЦ "Metro" на Пет­ров­ке в Ки­е­ве

13.06 Окруж­ной админ­суд за­пре­тил пе­ре­име­но­вы­вать про­спект Ва­ту­ти­на в Шу­хе­ви­ча

12.06 Ки­ев на­шел ве­ро­ят­ную за­ме­ну "Киевэнерго"

01.06 Ки­ев­со­вет пе­ре­име­но­вал про­спект Ва­ту­ти­на в про­спект Шу­хе­ви­ча

01.06 Об­зор рын­ка но­востро­ек Ки­е­ва: май 2017 г.

01.06 Об­зор цен на вто­рич­ном рын­ке жи­лой не­дви­жи­мо­сти Ки­е­ва: май 2017 г.

23.06 Бои под Ав­де­ев­кой. По­че­му тер­ро­ри­сты укреп­ля­ют Кру­тую Бал­ку

23.06 Где про­ко­лол­ся Гуж­ва. Ка­кой ком­про­мат на Линь­ко на­ры­ла "Стра­на.ua"

23.06 Бои за До­нецк. Что озна­ча­ет взрыв в цен­тре го­ро­да

23.06 За­дер­жан глав­ный ре­дак­тор из­да­ния "Стра­на.юа" Игорь Гуж­ва - Лу­цен­ко

22.06 Бюд­жет 2017: Что на са­мом де­ле про­изо­шло се­го­дня в пар­ла­мен­те

22.06 Ли­де­ры Нор­манд­ско­го фор­ма­та про­ве­дут те­ле­фон­ные пе­ре­го­во­ры на сле­ду­ю­щей не­де­ле - По­ро­шен­ко

22.06 О том, как НБУ еду у се­мей фут­бо­ли­стов за­би­ра­ет…

22.06 При­азо­вье. Чем за­вер­шит­ся вре­мен­ное за­ти­шье на войне

22.06 Мак­рон анон­си­ро­вал встре­чу в нор­манд­ском фор­ма­те пе­ред сам­ми­том G20

21.06 В Ра­ду по­сту­пи­ло пред­став­ле­ние ген­про­ку­ро­ра о со­гла­сии на при­вле­че­ние к уго­лов­ной от­вет­ствен­но­сти, за­дер­жа­ние и арест По­ля­ко­ва

21.06 Ген­про­ку­рор внес в Ра­ду пред­став­ле­ние о со­гла­сии на при­вле­че­ние к уго­лов­ной от­вет­ствен­но­сти, за­дер­жа­ние и арест нар­де­па Ро­зен­бла­та

21.06 Ген­про­ку­рор внес пред­став­ле­ние на сня­тие не­при­кос­но­вен­но­сти с нар­де­па Дей­дея

21.06 Лу­цен­ко внес в Ра­ду пред­став­ле­ние о со­гла­сии на при­вле­че­ние к уго­лов­ной от­вет­ствен­но­сти нар­де­па Дов­го­го

21.06 Ген­про­ку­ра­ту­ра на­пра­ви­ла в Ра­ду пред­став­ле­ние на при­вле­че­ние к уго­лов­ной от­вет­ствен­но­сти нар­де­па Ло­зо­во­го

21.06 Бои на Лу­ган­щине. Где и как ВСУ го­то­вят­ся к на­ступ­ле­нию

23.06 WannaCry и Fireball ата­ко­ва­ли каж­дую чет­вер­тую ор­га­ни­за­цию в ми­ре

23.06 Пас­сив­но-агрес­сив­ный кол­ле­га: 10 при­зна­ков

23.06 Tesla под­твер­ди­ла ве­де­ние пе­ре­го­во­ров о стро­и­тель­стве за­во­да в Ки­тае

23.06 У Фолькс­ва­ге­на по­явит­ся элек­три­че­ский спорт­кар

23.06 LG пред­ста­ви­ла гиб­кий и про­зрач­ный OLED-дис­плей диа­го­на­лью 77 дюй­мов

22.06 Смарт-оч­ки Google Glass по­лу­чи­ли пер­вое за три го­да об­нов­ле­ние соф­та

22.06 На­чаль­ни­ков ред­ко уволь­ня­ют за пло­хое об­ра­ще­ние с пер­со­на­лом

22.06 Пред­ста­ви­те­ли NASA на­зва­ли «фу­флом» био­ча­стот­ные сти­ке­ры с кос­ми­че­ски­ми тех­но­ло­ги­я­ми

22.06 Harley-Davidson по­про­бу­ет ку­пить мар­ку Ducati

22.06 Илон Маск на­звал укра­ин­ский "Зенит" луч­шей ра­ке­той по­сле сво­их

21.06 Рос­сий­ский Сбер­банк об­на­ру­жил но­вый вид атак на бан­ко­ма­ты

21.06 Tesla Model S про­еха­ла без под­за­ряд­ки 900 ки­ло­мет­ров

21.06 Пред­став­лен смарт­фон OnePlus 5 сто­и­мо­стью 480 и 540 дол­ла­ров

21.06 Ком­па­ния Kia рас­кры­ла но­вый крос­со­вер Stonic

21.06 За 5 ми­нут до со­бе­се­до­ва­ния: как на­чать диа­лог

23.06 Пас­сив­но-агрес­сив­ный кол­ле­га: 10 при­зна­ков

22.06 На­чаль­ни­ков ред­ко уволь­ня­ют за пло­хое об­ра­ще­ние с пер­со­на­лом

21.06 За 5 ми­нут до со­бе­се­до­ва­ния: как на­чать диа­лог

20.06 Гон­конг­ский мил­ли­ар­дер Ли Ка­шин уй­дет на пен­сию в 2018г в воз­расте 90 лет - WSJ

19.06 14 при­зна­ков то­го, что вас вы­жи­ва­ют из кол­лек­ти­ва

13.06 Иде­аль­ное со­бе­се­до­ва­ние: 12 ша­гов к успе­ху

09.06 Глав­ный враг кор­по­ра­тив­ной ИБ – ску­ча­ю­щий ра­бот­ник

09.06 9 фраз, ко­то­рые ме­ша­ют до­бить­ся успе­ха

07.06 7 са­мых до­ро­гих стар­та­пов США

06.06 По­че­му са­мо­на­де­ян­ные на­чаль­ни­ки ста­ли не­же­лан­ны

06.06 13 пло­хих при­вы­чек не­эф­фек­тив­ных лю­дей

31.05 Как стать иде­аль­ным за­ме­сти­те­лем

30.05 Аме­ри­кан­цы бо­ят­ся ид­ти в от­пуск

29.05 На за­во­дах фран­цуз­ской Michelin боль­ше нет на­чаль­ни­ков

24.05 Google на­ме­рен сле­дить за по­куп­ка­ми сво­их поль­зо­ва­те­лей оф­флайн

теги

Apple, Aston Martin, Audi, bitcoin, BMW, Credit Suisse, Deutsche Bank, Facebook, Ford, Google, Huawei, Jaguar, Lamborghini, Lenovo, LG, Mercedes-Benz, Microsoft, Porsche, Samsung, Tesla, Toyota, Volkswagen, Volvo, Xiaomi, Англия, Белоруссия, Венесуэла, Газпром, ЕС, Казахстан, Китай, Молдова, Россия, США, Туркменистан, Турция, акции, депозитные ставки, золото, ипотека, кредит, межбанк, облигации, прогноз, форекс

ТОП-НОВОСТИ

ПОДПИСКА НА НОВОСТИ

 

Это интересно