Авторизация

Ім'я користувача:

Пароль:

Новини

Топ-новини

Фінансові новини

Фінанси

Банки та банківські технології

Страхування

Новини економіки

Економіка

ПЕК (газ та електроенергія)

Нафта, бензин, автогаз

Агропромисловий комплекс

Право

Міжнародні новини

Україна

Політика

Бізнес

Бізнес

Новини IT

Транспорт

Аналітика

Фінанси

Економіка

ПЕК (газ та електроенергія)

Нафта, бензин, автогаз

Агропромисловий ринок

Політика

Міжнародна аналітика

Бізнес

Прес-релізи

Новини компаній

Корирування

Курс НБУ

Курс валют

Курс долара

Курс євро

Курс британського фунта

Курс швейцарського франка

Курс канадського долара

Міжбанк

Веб-майстру

Інформери

Інформер курсів НБУ

Інформер курс обміну валют

Інформер міжбанківські курси

Графіки

Графік курсів валют НБУ

Графік курс обміну валют

Графік міжбанківській курс

Експорт новин

Інформація про BIN.ua

Про сайт BIN.ua

Реклама на сайті

Контакти

Підписка на новини

Стати надійним партнером у питанні транспортних вантажоперевезень

22:21 23.07.2022 |

Прес-релізи

 
Коли зацікавлена особа підшукує перевізника, то важливо, щоб ділові відносини склалися вдало. На сайтах транспортних компаній часто зустрічаються хвалькуваті фрази «ми найкращі», «тільки нам можна довіряти», «у нас – найпривабливіші умови».


Ми звернулися до одного з успішних столичних перевізників і вирішили дізнатися у фахівців «Інка-Транс», як компанія позиціонує себе в очах клієнтів.

Постулати роботи

Вони дотримуються розроблених внутрішніх правил, завдяки яким не втрачають старих клієнтів, а нових замовників поступово переводять до розряду постійних.

1. Акції – це спочатку приваблює, але потім відштовхує

Клієнт, співпраця з яким розпочалася з акції, й надалі чекатиме чогось подібного. Якщо він звертається вдруге і втретє, то залишиться незадоволеним, побачивши початкову вартість послуг. Швидше за все спробує дізнатися про умови співпраці з конкурентами. А як пішов з сайту, то може знов і не повернутися. Стабільні ціни одразу налаштують на правильну взаємодію.

2. Чесне спілкування

Фірми з маленьким автопарком намагаються «знайти своє місце під сонцем» і надійно там закріпитися. Вони беруть усі замовлення, які вдається знайти, а потім намагаються виплутатися із ситуації, пропонуючи дорожчі за тарифом машини. Або навпаки ̶ умовляють клієнта зробити дві ходки, тому що в ГАЗель все відразу не поміститься.

3. Робота на результат

Розбирання меблів, їх розміщення в автомобілі, доставка, розвантаження ̶ все має робитися кваліфіковано. Варіант «у нас один вантажник захворів, тому допоможіть замість нього, адже це ваші меблі перевозимо» неприпустимий.

4. Відсутність прихованих нарахувань

Тарифи повинні містити всі грошові суми. Те, що нараховується понад озвучені розцінки, відноситься до махінацій. Кілька разів, можливо, і вдасться обдурити замовників, а далі така політика зіграє проти компанії. Подібні експерименти з метою копійчаної наживи краще не проводити.

5. Визначення зони відповідальності

Кожен із учасників ділового співробітництва має повною мірою виконувати свої зобов'язання. Підготовка документації, страхування вантажу, створення умов для його безпеки у дорозі, експедиторські послуги, вибір маршруту доставки – усе це обумовлюється під час укладання договору. Документ повинен мінімізувати потенційні ризики та забезпечити відповідальність сторін у разі порушення підписаних умов.

Дізнавайтесь більше на офіційному сайті вантажоперевізника. У компанії вважають, що до клієнта потрібно ставитися, як до друга, якого не хочеться підвести у скрутну хвилину. З подібним людським підходом напевно вийде зайняти лідируючі позиції у вантажному транспортному секторі столиці.

 

ТЕГИ

Курс НБУ на 20.12.2024
 
за
курс
uah
%
USD
1
41,9292
 0,0244
0,06
EUR
1
43,5770
 0,3811
0,87

Курс обміну валют на 20.12.24, 10:15
  куп. uah % прод. uah %
USD 41,5129  0,09 0,22 42,1729  0,06 0,13
EUR 43,3063  0,22 0,51 44,0913  0,19 0,43

Міжбанківський ринок на 20.12.24, 11:33
  куп. uah % прод. uah %
USD 41,8500  0,08 0,19 41,8700  0,08 0,19
EUR -  - - -  - -

ТОП-НОВИНИ

ПІДПИСКА НА НОВИНИ

 

Бізнес