Авторизация

Ім'я користувача:

Пароль:

Новини

Топ-новини

Фінансові новини

Фінанси

Банки та банківські технології

Страхування

Новини економіки

Економіка

ПЕК (газ та електроенергія)

Нафта, бензин, автогаз

Агропромисловий комплекс

Право

Міжнародні новини

Україна

Політика

Бізнес

Бізнес

Новини IT

Транспорт

Аналітика

Фінанси

Економіка

ПЕК (газ та електроенергія)

Нафта, бензин, автогаз

Агропромисловий ринок

Політика

Міжнародна аналітика

Бізнес

Прес-релізи

Новини компаній

Корирування

Курс НБУ

Курс валют

Курс долара

Курс євро

Курс британського фунта

Курс швейцарського франка

Курс канадського долара

Міжбанк

Веб-майстру

Інформери

Інформер курсів НБУ

Інформер курс обміну валют

Інформер міжбанківські курси

Графіки

Графік курсів валют НБУ

Графік курс обміну валют

Графік міжбанківській курс

Експорт новин

Інформація про BIN.ua

Про сайт BIN.ua

Реклама на сайті

Контакти

Підписка на новини

Що робить копірайтер у рекламному агентстві

У рекламному агентстві копірайтер є однією із ключових фігур. Оскільки професія є відносно новою для України, багато людей не до кінця розуміють, якою є його роль і чим він займається, окрім того, що пише тексти. У цій статті студія просування сайтів SEOMIND - ось посилання https://seomind.biz/uk/, розповідає детальніше про професію копірайтера та розкриває деякі нюанси його роботи.

Назва спеціальності перекладається з англійської як «письменник текстів рекламних оголошень». По суті, це і є основним обов'язком фахівця. Однак у сучасному розумінні копірайтер – це людина, коло обов'язків якої не обмежується упорядкуванням рекламних слоганів. Сьогодні професія має низку вузьких спеціалізацій. Практично всі вони можуть працювати в рекламних агентствах, оскільки замовники потребують описів товарів, аналітичних статей для своїх сайтів та постів для бізнес-сторінок у соціальних мережах. Тому послуги копірайтера рекламної агенції можуть охоплювати всі можливі напрями. Крім того, тексти можуть писатися різними мовами – залежно від ринку, на який орієнтується замовник.

До основних обов'язків копірайтера належить:

Про послуги копірайтера, згадані в останньому пункті, слід написати детальніше, оскільки не всі знають чим відрізняються звичайні тексти від контенту на основі SEO-вимог. Справа в тому, що навіть від якості контенту на сайті залежить успіх просування товару або бренду. Яскраві, зрозумілі, цікаві тексти змушують користувача ділитися ними з іншими, залишатися довго на сайті і повертатися знову. Наявність ключових слів, таблиць, оригінальних заголовків та списків сприяє кращому сприйняттю сторінки пошуковими алгоритмами. SEO-тексти пишуться на основі вимог, підготовлених фахівцем із просування. Хороший копірайтер вміє працювати з такими технічними завданнями та створює унікальний контент з органічно вписаними ключовими словами, який цікавий користувачеві та добре сприймається алгоритмами пошукових систем. Сайти з такими текстами потрапляють на лідируючі позиції у видачі, що позитивно впливає на загальний успіх компанії чи бренду.

  • участь у розробці маркетингової стратегії для замовника;
  • написання постів для соціальних мереж;
  • підготовка описів для карток товарів;
  • складання рекламних слоганів;
  • рерайт готових статей;
  • підготовка текстового матеріалу великого обсягу блогів;
  • написання статей відповідно до технічного завдання, складеного SEO-фахівцем.
  •  

    ТЕГИ

    Курс НБУ на завтра
     
    за
    курс
    uah
    %
    USD
    1
    41,4466
     0,0414
    0,10
    EUR
    1
    47,6926
     0,3899
    0,81

    Курс обміну валют на 13.06.25, 10:20
      куп. uah % прод. uah %
    USD 41,0350  0,11 0,27 41,6443  0,09 0,23
    EUR 47,4500  0,09 0,19 48,2786  0,16 0,33

    Міжбанківський ринок на 13.06.25, 11:33
      куп. uah % прод. uah %
    USD 41,4500  0,07 0,17 41,4600  0,07 0,18
    EUR -  - - -  - -

    ТОП-НОВИНИ

    ПІДПИСКА НА НОВИНИ

     

    Бізнес