Фінансові новини
- |
- 22.12.24
- |
- 03:11
- |
- RSS
- |
- мапа сайту
Авторизация
Перспективи комерційного пакування від ККПК в Україні
09:40 31.10.2024 |
Ринкова конкуренція змушує український бізнес шукати нові можливості для розвитку. Вкладення в рекламу та якісні матеріали є важливими, але багато хто не враховує ролі упаковки — адже саме вона часто стає вирішальним аргументом для кінцевого споживача. І продукція від Київського картонного-паперового комбінату справедливо може стати рішенням, яке стимулюватиме розвиток будь-якої компанії.
Що таке Easy box від ККПК в галузі комерційного пакування?
Європейський ринок – це про відповідальний та екологічний підхід до виробництва. Зручне і безпечне поштове пакування стає привабливішим для замовників. Австрійський власник Київського картонно-паперового комбінату Хайнц Ціннер (Heinz Zinner) інвестував у розробку тари Easy box, аби запропонувати українським компаніям сучасну альтернативу класичному пакованню.
Оновлена продукція, яку виробляє «картонажка» на сучасному етапі розвитку, вирізняється:
Обухівський завод паперу за Хайнца Ціннера модернізує виробничі процеси та впроваджує нові конструкторські ідеї. Такий підхід дав змогу ККПК стати справжнім рушієм змін у комерційному пакуванні для українського ринку. Звичайна тара з обмоткою скотчем, великою кількістю бульбашкової плівки не витримує конкуренції та відходить у минуле.
Які подальші плани має Київський картонно-паперовий комбінат?
Продукцію знаменитої «картонажки» знають не лише як виробника відомого туалетного паперу «Обухів 65» та паперової продукції “Диво”. Київський картонно-паперовий комбінат, як частина Pulp Mill Holding з австрійським власником Хайнцом Ціннером, інвестує в нові перспективні напрями.
Обухівський завод активно займається виробництвом гофропакування з макулатури. Серед популярних розробок цієї категорії можна відокремити пакування споживчих товарів, поштову та комерційну тару (e-commerce), SPR-упаковку, гофроящики тощо.
Комерційне пакування має великі перспективи розвитку. Провідні українські поштові та логістичні компанії, видавництва, стартапи вкладаються в таке паковання, тому що вже оцінили її реальні переваги. Інвестиції, зроблені Хайнцом Ціннером як власником підприємства під час війни, повністю виправдовують себе й дозволяють розширити частку ринку в недалекому мирному майбутньому.
|
|
ТЕГИ
ТОП-НОВИНИ
ПІДПИСКА НА НОВИНИ
Для підписки на розсилку новин введіть Вашу поштову адресу :