Фінансові новини
- |
- 22.12.24
- |
- 11:26
- |
- RSS
- |
- мапа сайту
Авторизация
Віртуальний контакт-центр та його переваги
11:25 06.09.2022 |
Уявити життя сучасної людини без звернення до контактного центру неможливо. Більшість організацій дозволяє своїм клієнтам вирішити практично будь-яке питання за допомогою телефонного дзвінка. І оскільки навантаження на кол-центри з кожним днем стає все більше, без віртуального контакт-центру сучасним компаніям не обійтися.
Що таке хмарний контактний центр
Хмарний кол центр – це програмне забезпечення, яке дозволяє організувати спілкування співробітників та клієнтів через інтернет та розгортається у хмарі (на віртуальних серверах розробників). Можливості ПЗ практично не обмежені і включають все, що може знадобитися для організації роботи контактного центру і забезпечення контролю.
Хмарний контактний центр – це вибір сучасних компаній, для яких головне – розвиток. ПЗ постійно оновлюється розробником, з'являються нові функції та модернізуються старі, крім того, кожен клієнт сам вибирає, які опції йому потрібні.
Призначення віртуального контактного центру
Якщо ви ще не визначилися, чи потрібна вашій компанії дана технологія, варто ознайомитися з найголовнішими перевагами:
Чим би не займалася ваша компанія, віртуальний контактний центр стане надійним помічником у просуванні та клієнтському обслуговуванні. Підключіть новий формат зв'язку вже зараз за допомогою компанії VoIPTime та відчуйте всі переваги хмарних рішень для бізнесу.
|
|
ТЕГИ
ТОП-НОВИНИ
ПІДПИСКА НА НОВИНИ
Для підписки на розсилку новин введіть Вашу поштову адресу :