Авторизация

Ім'я користувача:

Пароль:

Новини

Топ-новини

Фінансові новини

Фінанси

Банки та банківські технології

Страхування

Новини економіки

Економіка

ПЕК (газ та електроенергія)

Нафта, бензин, автогаз

Агропромисловий комплекс

Право

Міжнародні новини

Україна

Політика

Бізнес

Бізнес

Новини IT

Транспорт

Аналітика

Фінанси

Економіка

ПЕК (газ та електроенергія)

Нафта, бензин, автогаз

Агропромисловий ринок

Політика

Міжнародна аналітика

Бізнес

Прес-релізи

Новини компаній

Корирування

Курс НБУ

Курс валют

Курс долара

Курс євро

Курс британського фунта

Курс швейцарського франка

Курс канадського долара

Міжбанк

Веб-майстру

Інформери

Інформер курсів НБУ

Інформер курс обміну валют

Інформер міжбанківські курси

Графіки

Графік курсів валют НБУ

Графік курс обміну валют

Графік міжбанківській курс

Експорт новин

Інформація про BIN.ua

Про сайт BIN.ua

Реклама на сайті

Контакти

Підписка на новини

Сучасний інтернет-маркетинг: як він працює?

У наші дні уявити розвиток бізнесу без допомоги інтернет-технологій неможливо. Саме звідти надходить велика кількість клієнтів, готових зробити замовлення на круглу суму. На сайті «Студія Ап» ви можете ознайомитись із послугами інтернет-маркетингу повного циклу.

Що таке інтернет-маркетинг?

Інтернет-маркетинг – це дії в Інтернеті, спрямовані на збільшення потоку клієнтів або покупців у вашого бізнесу. В основі інтернет-маркетингу лежать інтерактивність, таргетування та веб-аналітика.

У сучасній реальності розвивати своє підприємство без залучення інтернет-технологій стає все складніше, інколи ж практично неможливо. Грамотний маркетинг в інтернеті підвищує впізнаваність бренду, кількість взаємодій із матеріалами та, відповідно, кількість замовлень.

Як створюється стратегія просування?

Перш ніж почати просувати бізнес в інтернеті, необхідно визначитись із стратегією. Вона допомагає робити обдумані кроки, не марнувати бюджет.

  • Першим кроком є визначення цільової аудиторії – хто є люди, яким ви пропонуєте свої послуги. Грамотна оцінка ЦА дозволяє створювати релевантний контент, що чіпляє читачів;
  • Другим кроком є оцінка конкурентів. Необхідно оцінювати як прямих конкурентів, які надають аналогічні послуги, а й тих, хто будь-яким чином вирішує самі проблеми клієнтів, як і ви;
  • Третім кроком є визначення цілей просування та шляхів їх досягнення.
  • Маркетолог має надати перелік технологій, методик, які будуть використані для просування, пояснити, на що планується витрачати бюджет.

    Інструменти інтернет-маркетингу

    Основними інструментами інтернет-маркетолога є:

  • Веб сайт. Це може бути посадкова сторінка (лендінг) або багатосторінковий сайт. Завдання сайту полягає в тому, щоб презентувати послугу та переконати користувача вчинити цільову дію – зателефонувати, залишити заявку, замовити товар/послугу;
  • Соціальні мережі. Ви можете ділитися контентом про ваші товари та послуги тут, а також активно спілкуватися зі споживачами. Соціальні мережі дозволяють досягти належної інтерактивності, а також використовувати більш неформальнішу мову спілкування, ніж веб-сайт;
  • Розсилки. Цей вид активності, як і раніше, залишається актуальним. Він передбачає надсилання листів вашим передплатникам.
  • Випробовуючи стратегію, маркетолог вносить до неї корективи, які дозволяють досягти залучення більшої кількості клієнтів.

    Дізнатися більше про просування сайту, послуги SMM, електронні розсилки, SEO, контекстну рекламу можно в «Студії Ап» за адресою Московський проспект, 8, корпус 1, офіс 215, місто Київ, Україна, або за номерами +380 44 222 8790 та +380 44 482 4947.   

     

    ТЕГИ

    Курс НБУ на завтра
     
    за
    курс
    uah
    %
    USD
    1
    41,9403
     0,0956
    0,23
    EUR
    1
    43,7479
     0,2357
    0,54

    Курс обміну валют на 27.12.24, 10:12
      куп. uah % прод. uah %
    USD 41,5462  0,04 0,10 42,2262  0,03 0,08
    EUR 43,3981  0,03 0,07 44,1527  0,05 0,11

    Міжбанківський ринок на 27.12.24, 11:33
      куп. uah % прод. uah %
    USD 41,9200  0,09 0,22 41,9400  0,08 0,19
    EUR -  - - -  - -

    ТОП-НОВИНИ

    ПІДПИСКА НА НОВИНИ

     

    Бізнес