Авторизация

Ім'я користувача:

Пароль:

Новини

Топ-новини

Фінансові новини

Фінанси

Банки та банківські технології

Страхування

Новини економіки

Економіка

ПЕК (газ та електроенергія)

Нафта, бензин, автогаз

Агропромисловий комплекс

Право

Міжнародні новини

Україна

Політика

Бізнес

Бізнес

Новини IT

Транспорт

Аналітика

Фінанси

Економіка

ПЕК (газ та електроенергія)

Нафта, бензин, автогаз

Агропромисловий ринок

Політика

Міжнародна аналітика

Бізнес

Прес-релізи

Новини компаній

Корирування

Курс НБУ

Курс валют

Курс долара

Курс євро

Курс британського фунта

Курс швейцарського франка

Курс канадського долара

Міжбанк

Веб-майстру

Інформери

Інформер курсів НБУ

Інформер курс обміну валют

Інформер міжбанківські курси

Графіки

Графік курсів валют НБУ

Графік курс обміну валют

Графік міжбанківській курс

Експорт новин

Інформація про BIN.ua

Про сайт BIN.ua

Реклама на сайті

Контакти

Підписка на новини

Основи маркетингу для малого та середнього бізнесу

Власники малого та середнього бізнесу часто нехтують основами маркетингу, вважаючи це марною тратою коштів або відкладаючи на потім. Але наразі для бізнесу маркетинг — це рушій продажів та досягнення бізнес-цілей. Його не варто ігнорувати, особливо тоді, коли ви бажаєте досягти успіху для своєї компанії.

alt

З чого почати

Проєкт Online.novaposhta.education пропонує підприємцям дієві, сучасні та цікаві рішення. Наприклад, учасники курсу мають змогу дізнатися про те, як правильно аналізувати ринок конкурентів та дослідити власну аудиторію, як зробити соціальні мережі ефективним інструментом, скільки матеріальних ресурсів витратити на інтернет-рекламу та ін.

Почніть із вивчення своєї цільової аудиторії (ЦА). Бізнес має всі можливості для конкурування з великими компаніями у своєму сегменті. Питання в тому, наскільки все правильно й точно було підготовлено. Якщо хочете успішно просуватися в інтернеті, проаналізуйте доступні канали маркетингу. Вивчайте ринок загалом, робіть ставку на потреби своїх покупців та замовників. Працюючи на міфічну ЦА, потреби якої ви не знаєте та не розумієте, ви просто втратите кошти.

Бюджетні рішення? Так!

Малобюджетний маркетинг для стартапів — річ популярна й доступна, наприклад: «сарафанне радіо» — спосіб безоплатного чи майже безоплатного залучення нових клієнтів. Але пам'ятайте: перед рекомендацією людина має про вас дізнатись, потім стати вашим клієнтом, залишитися задоволеним вашими послугами.

Зверніть увагу на нетворкінг — діяльність, націлена на вирішення тих чи інших завдань із допомогою залучення людей. Це може бути знайомство з людьми на тематичних заходах, тож плануйте заздалегідь відвідування подібних подій. Одразу вирішіть, які кошти ви можете віддати на просування, потім визначте кількість корисних зв'язків, які реально встановити за певний проміжок часу. Доповніть нетворкінг інструментами лідогенерації — так ви отримаєте ще більше. Далі ми наведемо приклади кейсів, що не потребують значних інвестицій. Серед них є доступні та безоплатні методи.

Як не платити взагалі

Безоплатні інструменти маркетингу доступні експертам у своїй галузі. Якщо вам є що запропонувати клієнтам, то зробіть це. Відвідуйте різні акції, заходи, семінари онлайн, тренінги, воркшопи, пишіть статті, будьте автором гостьових постів, діліться цінними даними в соціальних мережах.

Є ще варіанти крос-маркетингу — ви співпрацюєте з іншою компанією, робите одна одній безплатний піар. Результати можна буде оцінити одразу. Ефект у порівнянні з тими організаціями, що працюють самостійно, відмінний. Додатково можна створювати реферальні програми, спонукати клієнтів бонусами та іншими цікавостями ділитися враженнями про співпрацю, послуги, продукти. Наприклад, репост — дуже потужна зброя.

Розсилка купонів, проведення конкурсів також дають непогані результати, допомагають експонувати малий бізнес, додавати йому більшу цінність. Подумайте, що може бути цікавим для вашої ЦА та використовуйте це.

Максимум користі від соціальних мереж

Соцмережі — ефективний та доступний канал залучення клієнтів. Якщо хочете, аби мільйони споживачів дізналися більше про вас, запустіть СММ-кампанію. Розпочніть із Фейсбуку, де є значна кількість користувачів і можна публікувати контент усіх доступних форматів.

Дізнайтесь про ті канали, якими користується ваша потенційна аудиторія, звертайте увагу саме на них. Враховуйте вік, стать та інші параметри своїх клієнтів. Робіть різницю між звичайними профілями в соціальних мережах та акаунтами типу Пінтерест, де значну роль грає СЕО.

Будьте на зв'язку

Як залучати користувачів постійно? Дозвольте їм ділитись емоціями і враженнями від співпраці. Клієнти, які спілкуються з брендом завдяки соціальним мережам, ймовірніше будуть швидше рекомендувати послугу та продукт. Зробіть канал для спілкування та оперативно відповідайте на повідомлення — час очікування не має бути понад добу.

Бажаємо успіхів!

 

ТЕГИ

Курс НБУ на сьогодні
 
за
курс
uah
%
USD
1
41,4627
 0,2052
0,50
EUR
1
45,3457
 0,3668
0,82

Курс обміну валют на 16.07.24, 10:18
  куп. uah % прод. uah %
USD 40,7833  0,17 0,42 41,4392  0,20 0,49
EUR 44,4229  0,20 0,45 45,2717  0,27 0,61

Міжбанківський ринок на вчора, 11:33
  куп. uah % прод. uah %
USD 41,4500  0,24 0,58 41,5000  0,26 0,63
EUR -  - - -  - -

ТОП-НОВИНИ

ПІДПИСКА НА НОВИНИ

 

Бізнес