Інтернет-маркетинг – невід’ємна частина просування продуктів компаній та послуг у сучасних реаліях. Комбінація різних видів маркетингу в мережі дозволить вам досягти успіхів у реалізації будь-якого запиту.
SEO (пошукова оптимізація) – це метод, який дозволяє просувати сайти на перші місця в пошукових системах по ефективним і продаючим запитам. Завдяки SEO на сайт потрапляє тільки якісна аудиторія. Сама оптимізація ведеться по семантичному ядру – це список ефективних запитів, які користувачі задають в пошукових системах. Основним мінусом пошукової оптимізації є терміни – від двох тижнів до півроку;
Контекстна реклама – це реклама в глобальній мережі, яку ми всі можемо бачити як в пошукових машинах, так і на сторінках деяких веб-сайтів. Плюсом контекстної реклами є залучення на сайт тільки цільових відвідувачів, які зацікавлені в послузі або товарі і практично миттєвий результат після її запуску;
Медійна або банерна реклама – це реклама, яку можна побачити на сайтах у вигляді графічних банерів. Дана реклама націлена в основному на просування або формування стійкості бренду. Така реклама може працювати тільки при великій кількості показів;
Маркетинг в соціальних мережах (SMM) – це метод залучення трафіку або ж уваги до бренду за рахунок соціальних платформ. Тут основна мета створити контент, який користувачі соціальних мереж потім поширюють без участі організатора. Просування за допомогою соціальних мереж дозволить Вам впливати на потрібну аудиторію і вибирати саме ті майданчики, де всі ці користувачі проводять час;
Вірусний маркетинг. Створення та розміщення медійного вірусу, яким можуть бути цікаві flash-додатки, відеоролики або інший привабливий контент;
Інтернет-PR – це тип реклами, в якій висвітлюється діяльність Вашої компанії за допомогою авторитетних ЗМІ;
Партнерський маркетинг. Цей тип просування на увазі винагороду Вашому партнеру за кожного приведеного ним клієнта;
Розсилка – це також один з видів Інтернет-маркетингу, в який входять розсилки за допомогою повідомлень в соціальні мережі, e-mail і sms.
Правильно налаштований інтернет-маркетинг дозволить вам значно збільшити продажі та попит на послуги компанії.