Авторизация

Ім'я користувача:

Пароль:

Новини

Топ-новини

Фінансові новини

Фінанси

Банки та банківські технології

Страхування

Новини економіки

Економіка

ПЕК (газ та електроенергія)

Нафта, бензин, автогаз

Агропромисловий комплекс

Право

Міжнародні новини

Україна

Політика

Бізнес

Бізнес

Новини IT

Транспорт

Аналітика

Фінанси

Економіка

ПЕК (газ та електроенергія)

Нафта, бензин, автогаз

Агропромисловий ринок

Політика

Міжнародна аналітика

Бізнес

Прес-релізи

Новини компаній

Корирування

Курс НБУ

Курс валют

Курс долара

Курс євро

Курс британського фунта

Курс швейцарського франка

Курс канадського долара

Міжбанк

Веб-майстру

Інформери

Інформер курсів НБУ

Інформер курс обміну валют

Інформер міжбанківські курси

Графіки

Графік курсів валют НБУ

Графік курс обміну валют

Графік міжбанківській курс

Експорт новин

Інформація про BIN.ua

Про сайт BIN.ua

Реклама на сайті

Контакти

Підписка на новини

Особливості Інтернет-маркетингу

Інтернет-маркетинг – невід’ємна частина просування продуктів компаній та послуг у сучасних реаліях. Комбінація різних видів маркетингу в мережі дозволить вам досягти успіхів у реалізації будь-якого запиту.

Види інтернет-маркетингу

Вирізняють наступні види інтернет-маркетингу:

  • SEO (пошукова оптимізація) – це метод, який дозволяє просувати сайти на перші місця в пошукових системах по ефективним і продаючим запитам. Завдяки SEO на сайт потрапляє тільки якісна аудиторія. Сама оптимізація ведеться по семантичному ядру – це список ефективних запитів, які користувачі задають в пошукових системах. Основним мінусом пошукової оптимізації є терміни – від двох тижнів до півроку;
  • Контекстна реклама – це реклама в глобальній мережі, яку ми всі можемо бачити як в пошукових машинах, так і на сторінках деяких веб-сайтів. Плюсом контекстної реклами є залучення на сайт тільки цільових відвідувачів, які зацікавлені в послузі або товарі і практично миттєвий результат після її запуску;
  • Медійна або банерна реклама – це реклама, яку можна побачити на сайтах у вигляді графічних банерів. Дана реклама націлена в основному на просування або формування стійкості бренду. Така реклама може працювати тільки при великій кількості показів;
  • Маркетинг в соціальних мережах (SMM) – це метод залучення трафіку або ж уваги до бренду за рахунок соціальних платформ. Тут основна мета створити контент, який користувачі соціальних мереж потім поширюють без участі організатора. Просування за допомогою соціальних мереж дозволить Вам впливати на потрібну аудиторію і вибирати саме ті майданчики, де всі ці користувачі проводять час;
  • Вірусний маркетинг. Створення та розміщення медійного вірусу, яким можуть бути цікаві flash-додатки, відеоролики або інший привабливий контент;
  • Інтернет-PR – це тип реклами, в якій висвітлюється діяльність Вашої компанії за допомогою авторитетних ЗМІ;
  • Партнерський маркетинг. Цей тип просування на увазі винагороду Вашому партнеру за кожного приведеного ним клієнта;
  • Розсилка – це також один з видів Інтернет-маркетингу, в який входять розсилки за допомогою повідомлень в соціальні мережі, e-mail і sms.
  • Правильно налаштований інтернет-маркетинг дозволить вам значно збільшити продажі та попит на послуги компанії.

     

    ТЕГИ

    Курс НБУ на 20.12.2024
     
    за
    курс
    uah
    %
    USD
    1
    41,9292
     0,0244
    0,06
    EUR
    1
    43,5770
     0,3811
    0,87

    Курс обміну валют на 20.12.24, 10:15
      куп. uah % прод. uah %
    USD 41,5129  0,09 0,22 42,1729  0,06 0,13
    EUR 43,3063  0,22 0,51 44,0913  0,19 0,43

    Міжбанківський ринок на 20.12.24, 11:33
      куп. uah % прод. uah %
    USD 41,8500  0,08 0,19 41,8700  0,08 0,19
    EUR -  - - -  - -

    ТОП-НОВИНИ

    ПІДПИСКА НА НОВИНИ

     

    Бізнес